vineri, 15 februarie 2013

IA - O ! DA - I - O, LUI MARIA ! SFANTA CRUCE, PE CARE AM PRIMIT-O DIN CERUL SFANT !

Dimineata de martie, 2006, cand, ma trezeste UN GLAS, care spune poruncitor asa:'
                                        "IA ! DA-I -O LUI MARIA ! PUNE-O AICI .! (clipa in care vad cu ochii inchisi ,o femeie tanara si alta de varsta mijlocie, ) Femeia mai tanara, avea in maini,O SFANTA CRUCE ,ALBA, lucioasa, ca dintr-un carton lucios, pe care ,scria ceva, dar nu intelegeam ce scrie. Femeia, se apropie de mine, asa cum stateam in pat, cu ochii inchisi, si imi indeasa SFANTA CRUCE, in san, la pieptul meu, apoi, ma acopera din nou cu bluzita de pijama. si dispare, ca apoi, eu fara cuvinte, fara voia mea, zic:'
                                          "DOAMNE ,IISUSE HRISTOASE, AJUTA PE CEI, CE TE CHEAMA SI AU NEVOIE DE TINE "! Si in acest moment, IL VAD, PE MANTUITORUL, imbracat in VESMANT ALB, LUMINOS, pe Pamant, pe un camp, stand in picioare, si cu BRATELE INTINSE LATERAL, inconjurat de MULTA LUMINA, O LUMINA ORBITOARE, ce radia raze albe orbitoare, atat de pe UMERII SAI, cat si de sub BRATELE SALE, dar si din PIEPTUL SAU, unde avea ca UN SOARE ALB, ORBITOR, care pulsa ca o inima. ACEST SOARE ALB, ORBITOR, era in TRUPUL lui IISUS, si era atat de mare, incat, razele lui, ieseau si pe umerii lui IISUS si sub bratele lui IISUS, si acestea, pulsau ca o inima. Totul era, LUMINA, totul era stralucire, dar IISUS, era din carne si oase, era VIU, si privea spre mine, cam de la 10 m,distanta si era tare fericit. Si eu eram negrait de fericita,pentru ca, IISUS, a venit atat de repede, doar cat L-AM CHEMAT, in gandul meu. Ca intotdeauna, cu pretuire si dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu