vineri, 15 februarie 2013

FRATILOR ! VA MAI INDOITI ,DESPRE TOATE CATE SCRIU ?

Scriam, dragii mei, pe 7 FEBR.2013, ca....VA PICA DIN CER ASTEROIZI..., (fireste nu de la mine, scriam, ci de la CERUL SFANT). Priviti, ce se intampla, ASTAZI, 15 FEBR.2013 ! UN METEORIT, a picat in URSS, a eplodat la venirea lui in atmosfera Pamantului, si s-a imprastiat, bucati si bucatele, distrugand un cartier, si ranind, foarte multe,peste o mie de persoane. Tot ASTAZI 15 FEBR.2013,  UN ASTEROID, trece la doar 27000 de km, fata de PAMANT.  Ce spuneti, cum explicati acest lucru? Eu, am trait aceste clipe,in 2006, iar MINUNEA, se intampla, chiar azi, 15 febr.2013?  Fratilor, vreti sa aflati, ce ne mai asteapta ? Urmariti, cu dragoste si cu MARE CREDINTA, acest blog, si va veti, gati cu AJUTORUL lui DUMNEZEU si a MAICII DOMNULUI, CALEA spre MANTUIRE ! Cei care CREDETI, sa nu lasati loc, indoielii in sufletul vostru, iar cei care nu CREDETI, intoarceti-va,la CREDINTA, cititi ,despre tot ce eu scriu, caci pe mine, nu ma plateste nimeni, ca sa scriu acestea,ci imi voi primi rasplata, acolo SUS in CERURI, cand, la TURMA OILOR lui IISUS, se vor mai alatura, si cativa dintre voi. Aceasta, este bucuria si rasplata,pentru mine. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu