duminică, 17 februarie 2013

INGERASII, CARE IMBRACAU CU TRUPURILE LOR, USILE SFANTULUI ALTAR !

18 Martie, 2007, ora 15 dupa amiaza, cand ,stand la birou,  si citeam dintr-o carte, brusc, ochii mi se inchid, si astfel, vad USILE SFANTULUI ALTAR, larg deschise, intr-o LUMINA ca de Soare, USI ,SCULPTATE DIN LEMN, MARO,  si stralucitoare foarte, in LUMINA ca de SOARE. Incepand de jos, de jur imprejur, pe marginile SFINTELOR USI, sub forma de triunghi, stateau si se miscau pe loc, pluteau in LUMINA de SOARE, imbracand marginile SFINTELOR USI, erau multi INGERASI ! Acesti INGERASI, aratau ca niste PRUNCI ,cu ARIPIOARE  de LUMINA ALBA, stralucitoare si transparenta. Era o IMAGINE VIE, si totodata...uimitoare. Sa vezi cum, INGERASII cu chip de prunc, si cu aripioare de lumina, plutind,pur si simplu,in LUMINA AURIE, ce inconjura USILE SFANTULUI ALTAR. Seara, cand eram singura in camera mea si ma rugam, brusc, imi aud propriul GLAS, care spunea altceva, decat Rugaciunea din carticica. Deci fara voia mea, ma rog asa:" DOAMNE IISUSE HRISTOASE, AJUTA-MA TE ROG, CA SA NU MA CUTREMUR, DE SFANTA SI DREAPTA TA JUDECATA ! SA MOR ,SLUJIND TIE ! (clipa in care,am in fata ochilor inchisi, O SFANTA CRUCE, si pe SFANTA CRUCE, ERA RASTIGNIT (in carne si oase),INSUSI DOMNUL nostru IISUS HRISTOS; .Avea COROANA DE SPINI,.pe fruntea insangerata, piroane batute in palmele ,perfect intinse pe CRUCE, si piroane in picioare, deasupra degetelor. Dragilor, cititi si va minunati si sa nu va indoiti niciodata, de toate cate scriu, caci, nu sunt de la mine, ci, de la DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu