duminică, 17 februarie 2013

GRIPA A1.....PLUTESTE PE CERUL SENIN !

Seara de martie, cand in timp ce ma rugam, vad brusc cu ochii inchisi, UN CER SENIN, bleu, ca de oglinda, foarte aproape de Pamant, deasupra copacilor mai inalti, si pe CER, scris ingrosat, cu negru, ceva ce plutea in toate directiile. Ce era scris? Era scris..."A1...", si imaginea imi era adusa, in fata ochilor, cand se departa...,cert este ca A1...plutea peste tot, pe CER. Dragii mei, i-a ascultati, ce frumos, spune un glasuc de copil, o poezioara, intr-o dimineata de 7 dec., .citez:
                                                  FERICIT ESTE COPILUL,
                                                  STA DEPARTE SI DE TRAI
                                                   SI DE.......
                                                   ESTI DEPARTE, MOS CRACIUN,
                                                    SI-AI AJUNS, ATATA DRUM
                                                  ESTI, ATAT DE BUN SI HARNIC,
                                                  ESTI UN DULCE, SI ESTI TRAINIC ! (ce frumos, nu-i asa dragii mei?)

         Putin mai tarziu, aud GLAS, care spune asa:" MI-O VENIT, O PERSOANA/ CA SA-NVINGA, O COROANA / O COROANA SI DE.....(si un alt Glas, continua). PRIMITI, LUMINA DIN LUMINA,DUMNEZEU ADEVARAT, DIN DUMNEZEU ADEVARAT "! Fratilor, primiti CUVANTUL lui DUMNEZEU, exact asa cum mi-a fost mie, incredintat. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu