joi, 21 februarie 2013

SARUT MANA, VESTITORULE AL DARULUI...

Zori de ianuarie 2007, cand ma trezeste propriul meu Glas, si fara sa deschid gura, imi aud Glasul, care spune asa:" SARUT MANA, VESTITORULE AL DARULUI, BINE AI VENIT ! IATA ,ROABA VOASTRA, FIE MIE, DUPA....(si in clipa urmatoare, deschid ochii, si realizez, ce tocmai traisem, si auzisem, si-mi notez in caiet).  Dupa doar 10 min, iar, GLASUL meu, fara voia mea, fara sa deschid eu gura, spune asa:" DOAMNE DUMNEZEULE !TATAL CEL CERESC, A TOATETIITOR SI A TOATEFACATOR...(si iar deschid ochii, si raman uimita, de ceea ce se intamplase).  Dupa doar o ora, cand abia daca atipisem, aud GLAS, care spune asa:" INAINTEA LUI DUMNEZEU, DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU, SUB ABSOLUTA, CLADIRE !(clipa in care, vad cu ochii inchisi, o incapere f luminoasa, si o fetita, de circa 9 anisori, imbracata in rosu, f vesela, stand,sprijinita de o masa.; un GLAS, intreaba: " IN CATE PORUNCI, V-ATI IMPARTIT VOI .? (un raspuns veni promt):" IN PORUNCI, DE-A LUI DUMNEZEU ! SI PORUNCI   (si glasul face o pauza si continua): SI PORUNCI, CU CLARITINA"! Fratilor, nu stiu eu, a le talmaci si nici nu indraznesc , ;ceea ce stiu, este ca ,trebuie sa implinm, cu dragoste,cele 10 PORUNCI,ale lui DUMNEZEU, care le-a facut cunoscute, noua oamenilor, prin PROOROCUL SAU, MOISE. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu