marți, 5 februarie 2013

SFANTA CRUCE,DIN MIJLOCUL UNUI CARTOF, DESCOPERITA MIE, DE DOMNUL, IN VINEREA MARE A SFINTELOR PASTI .! A DOUA ZI, ADEVAR VENIT DIN CER !

15 APRILIE, 2007, VINEREA MARE, A SFINTELOR PASTI. Eram in bucatarie, si curatam, cartofi, sa fac mancare. La un moment dat, iau un alt cartof, il curat, si voiam sa tai cartoful, in bucatele mici. Tinandu-l in palma stanga, simteam ca emana caldura, si brusc, m-a razgandit, a-l mai taia, in bucatele cartoful, ci, il tai, pe lung, cand, spre uimirea mea, vad si pe o jumatate si pe cealalta, a cartofului, UN OVAL, usor mai inchis, si in oval, O SFANTA CRUCE MARO, cu partea de jos, usor indoita spre dreapta. Raman, uluita, totul ,era perfect, nelucrat de mana omeneasca. Vedeam, in acel oval, in care era SFANTA CRUCE, pe INSUSI MAICA DOMNULUI cu PRUNCUL in brate, si SFANTA CRUCE. Alerg, cu cele doua jumatati de cartof, la toti din casa, la oamenii de afara, care imi ridicau un gard; au privit, si speriati, isi faceau semnul SFINTEI CRUCI. Am mers, si la PARINTELE, ce statea inCASA PAROHIALA, la 5 case de mine, si i-am aratat, jumatatile de cartof, le-a privit, a incercat sa le scobeasca, intrebandu-ma, daca nu cumva ,le-am facut eu,semnele,clare din cartof. si intens colorate maro. Fireste , i-am spus ADEVARUL, care l-am scris si pana acum, si....nu prea m-a crezut. Am sunat la cateva televiziuni, sa le sun, MINUNEA, nu au fost interesati(cred ca daca le spuneam ceva, de vreo crima, sau de vreun viol, veneau repede). Vazand ca, nici pREOTUL nici televiziunile nu cred, am incercat, sa-l conserv, punandu-l in congelator. A rezistat o perioada de vreo 2 sapt.si apoi, s-a deteriorat. Eram tare trista, ca, inafara de acei muncitori, care lucrau la gardul meu, nimeni nu credea, in SFANTA CRUCE din mijlocul cartofului. SI ACUM, A DPUA MINUNE, IN A DOUA ZI, dupa ce am descoperit ,SFANTA CRUCE din cartof.
                                         
                                                16 APRILIE 2007, ora 23,20 ,cand ,in timp ce ma rugam, vad cu ochii inchisi, UN CER SENIN, DE ZIUA, si pe CER, plutea UN OVAL ALBASTRU,foarte stralucitor.O MANA, nevazuta, rupe OVALUL in doua, pe lungime, si vad cum ,JUMATATEA DIN DREAPTA, a OVALULUI albastru, coboara lin, spre Pamant, iar jumatatea cealalata, PARTEA STANGA a ovalului, urca la CERUL SFANT.  Partea, care cobora spre Pamant, mi-a fost adusa, de o forta nevazuta, exact in fata ochilor mei. Uluita, vad ca, din CERUL SFANT, coborase, exact, CARTOFUL cu SFANTA CRUCE, pe care DUMNEZEU, mi-l pusese in maini, cu doar o zi inainte, si aproape nimeni, nu m-a crezut. SFANTA CRUCE, din CARTOFUL venit din CER, in lumina albastra, era exact as, cum o descoperisem cu o zi inainte, in CARTOFUL pamantesc, cu partea de jo, indoita, usor spre dreapta, ca o bucla. DUMNEZEU, si MAICA DOMNULUI, mi-a ADEVERIT, cu doar o zi mai tarziu, ca ,acel cartof, pe care l-am taiat pe lungime, nu era, o intamplare, ci ERA UN SEMN DE SUS, dat noua, in SFANTA VINERE MARE, A SFANTULUI PASTI, cand MANTUITORUL A FOST ,RASTIGNIT PE CRUCE.  Fratilor, acesta a fost si este tot ADEVARUL ! CREDETI SI NU VA INDOITI! Cu dragoste ,Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu