duminică, 17 februarie 2013

BUCURA-TE ! CA INTRU INALTIMI , PE HRISTOS DOMNUL , AI LAUDAT !

Dupa amiaza de mai, 2007, cand, abia ma trezisem din somn, dar inca mai stateam cu ochii inchisi, si vad in camera mea, in locul plafonului, UN CER de noapte transparenta, si pe CER, ca si-n camera mea,  o litera mare, mare de lumina alba, care in loc de liniuta la mijloc, avea O jumatate de Soare. ACEASTA LITERA, era..."H " de LUMINA ALBA, care in locul liniutei din mijloc, rasarea UN SOARE, era rasarit mai mult de jumatate. Un GLAS, imi spune asa:" BUCURA-TE, CA INTRU INALTIMI, PE HRISTOS DOMNUL, AI LAUDAT "! Fratilor, voi lauda pe HRISTOS DOMNUL,pe MAICA DOMNULUI si pe toti SFINTII, atata timp, cat voi avea zile si voi respira. Tot ce traiesc, tot ce vad, sunt mai reale, decat ceea ce traim noi, in viata de zi cu zi.  A doua zi dimineata, aud Glas, care canta frumos asa:" SA SE FACA, SA SE INTAREASCA, DRAGOSTEA MEA ! DRAGOSTEA MEA, CATRE DOMNUL ". (si glasul dispare).   In zori, ma trezeste UN GLAS, care spune asa:"  AM INTELES, DESPRE CE ESTE VORBA ! (si un GLAS, spune tare asa):'"TU TREBUIE ,SA PROPOVADUIESTI, LEGEA CREDINTEI "! Dragii mei, asta fac si eu, acum, :implinesc PORUNCA lui DUMNEZEU, si propovaduiesc LEGEA lui DUMNEZEU.,LEGEA CREDINTEI. Ca intotdeauna, cu dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu