vineri, 15 februarie 2013

LUMEA , S-AR PUTEA SA AIBA O SURPRIZA, PE CARE N-A DORIT -O ! PAPA, VA RENUNTA LA TITLU...

Bine v-am regasit, dragii mei ! Iata ca, am revenit cu mult drag, ca sa va povestesc, sa va aduc ,ADEVAR ! CUVANT din CUVANTUL lui DUMNEZEU .
                                      "Martie  2006, dimineata, cand ma trezeste UN GLAS, care spune asa:"              
                               
                                           "LUMEA ,S-AR PUTEA SA AIBA, MAI MULT SAU MAI PUTIN, O SURPRIZA, PE CARE ,N-A DORIT-O ! (alt Glas, zice):IL ASCULT ! SI ANAFURA ARE ! AMBI - ANAFURA "(clipa in care vad cu ochii inchisi, 2 DEGETE, ce scoate dintr-o canita cu apa limpede un cubulet de ANAFURA.
                                        15 Martie, 2006, ora 4,18 zori, cand ma trezeste UN GLAS, care face O PROOROCIE, si anume :         
                                               "PAPA...IN TIMP, VA RENUNTA LA TITLUL LA NIVEL INALT,
                                                         CALITATII FUNCTIEI "!  (dupa cum stim cu totii, dragii mei, PAPA BENEDICT, va demisiona pe 28 febr.2013, si iata ca, inca ,cu 7 ani in urma, UN GLAS din CER, a Proorocit, ceea ce urmeaza sa se intample pe 28 febr.2013. In mod special, am scris si ziua si anul si ora, ca sa vedeti ca, acolo SUS, se stie cu mult timp inainte, ceea ce urmeaza a se intampla. ). Ca intotdeauna ,cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu