miercuri, 20 februarie 2013

CUM RASARE ? CUM RASARE...

15 aug 2006, dupa amiaza ,eram la serviciu, si brusc, aud Glas, care spune asa:" CUM RASARE ? CUM RASARE LUNA, RASARE SI SOARELE "! Dragii mei, nu stiu eu,a le talmaci, dar am PORUNCA ,de SUS, ca sa le scriu, asa cum mi-au fost ingaduit a le trai.  Putin mai tarziu, aud din nou alt Glas, care se roaga asa:" SA NU MA PARASESTI ! CI ,ODIHNESTE INTRU MINE, DOAMNE IISUSE HRISTOASE SI STAPANA NOASTRA "! Intr-o alta dimineata, in timp ce ma rugam, aud Glas, care intreaba asa:" GRAUL , E CULES ? BAGA, IN HAMBARELE MELE ! LA SECERISUL GRAULUI, VINE TOAMNA SI...GATA "! In dupa amiaza zilei ,de 26 aug.2006, fiind la birou, aud Glas, care spune cu durere asa:" ATATA , SA SPUI ,CA TE-AM RUGAT EU , PENTRU SANATATE, BUCURIE SI SLAVA "!(clipa in care vad cu ochii inchisi, o batranica, ce se tine de o balustrada, abia daca poate merge, abia daca poate urca ,cate o scara. M-a rugat sa spun, sa ne rugam pentru sanatate, bucurie si Slava ,pe care trebuie sa O aducem lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI. .Fratilor, sa ne rugam ,cu CREDINTA tare, si sa fim de neclintit, in CREDINTA noastra.,si smeriti cu sufletul si milostivi,cu cei in necaz. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu