joi, 14 februarie 2013

COREEA DE NORD ???

Zori de aprilie 2006, cand ma trezeste UN GLAS, care intreaba asa:" COREEA DE NORD ? (si un alt GLAS, spune): DA ! COREEA ,SFINTESTE LOCUL ."! Putin mai tarziu, aud din nou GLAS din CER, care zice asa:" SE IMPLINESC, EVENIMENTULUI .!PRECUM S-A SCRIS ,IN SCRIPTURA ,S-A SFARSITULUI ". Intr-o dimineata de MAI, aud GLAS, care spune asa:" BUCURA-TE, INCEPUTURILE A TOATA LUMEA, SI-A PREA SFINTEI TREIMI ." INTRE CREDINTE ,ESTE DUMNEZEU !" Si iarasi, noaptea cand ma rugam, aud GLAS, care spune asa" TOATA LUMEA , O CREDEA NEBUNA ! DAR EA, VENEA CU RAMURA ,DUPA EA. ! Si un GLAS, duios, spune :" HRISTOS,FIUL VREA SA FACA, LUMINA ISTORIEI , MAI MULT CREZATOARE"! Si iata ca, dimineata, ma trezeste UN GLAS, care spune asa:" FACA-SE VOIA TA , DOAMNE ! INTRU TINE ,AM NADAJDUIT . SA PASTRAM, CURATENIA PAMANTULUI DAT "! Dragii mei, pastram noi ,oare curatenia Pamantului dat?Cu mult drag, Maria

Un comentariu:

  1. Buna,tot eu sunt bard,imi cer scuze de deranj,dar as vrea sa intreb ceva ce ma cam incurca,despre acei dinozauri din muzee etc,care cercetatorii spun ca au trai acum milioane de ani pe pamant nu inteleg adica credeam ca in biblie spune ca pamantul are 6 sau 7 mii de ani,desi am auzit o teorie cu nu stiu ce presiune care ar face aparatele sa indice ca oasele si solul ar fi mult mai vechi dar nu prea stiu cam cum sta treaba,ma gandesc ca dinozauri or fi trait,dar nu acum milioane de ani... nu prea stiu

    RăspundețiȘtergere