sâmbătă, 16 februarie 2013

ASTAZI , DOAMNE IISUSE HRISTOASE ,TE-AM NEDREPTATIT....

Zori de aprilie 2006, cand brusc, aud GLAS, care face o marturisire,citez:" ASTAZI, DOAMNE IISUSE HRISTOASE, TE-AM NEDREPTATIT ! DAR ,DIN OGLINDUL CELA...,RAUTATEA ,ESTE LA MINE ACASA "! Fratilor, nu lasati rautatea sa ne cuprinda sufletul; rautatea, mania, vin numai de la cumplitul diavol; daruiti dragoste sufleteasca si fiti milostivi.La miez de noapte, in timp ce ma rugam la SFANTA ICOANA ,A SFANTULUI PANTELIMON, ocrotitorul medicilor si al bolnavilor, brusc, vad cu ochii inchisi, cum, pe CUTIA ,pe care o tine in mainile SALE, SFANTUL PANTELIMON, se aprinde din senin , O FLACARA VIE, care ramane asa".,(in clipa urmatoare, totul dispare, iar eu, imi continui Rugaciunea). Putin mai tarziu, aud GLAS, care spune asa:" BUCURA-TE, INCEPUTURILE ,A TOATA LUMEA ,SI-A PREA SFINTEI TREIMI "!,si iarasi, alt Glas, zice:"INTRE CREDINTE, ESTE DUMNEZEU "! TOATE SI TOATA SUFLAREA , SA LAUDE Ei ,SI OAMENII PREA SFINTI....(si glasul, se pierde ca un ecou, ca apoi sa revina, si sa spuna asa:" SA-L MOSTENESC SI SA-L DUC, PE SFANTUL DUH ,IMPREUNA ,CU AL TUTUROR...."! Dragii mei,sa sporim si noi mostenirea ce am primit-o prin Sfantul Botez, si sa daruim dragoste si mila. Cu drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu