sâmbătă, 9 februarie 2013

NINSOARE, LAPOVITA..SI NINSOAREA...

Iata dragii mei, ce spune UN GLAS, in miezul noptii de 8 febr.2013 :" NINSOARE , LAPOVITA SI NINSOAREA...(si glasul se pierde). Putin mai tarziu, aud GLAS, care era tare ingrijorat:,citez:' CRESTE TENSIUNEA ! TENSIUNEA, VA FI MARE IN ROMANIA "! In zori,aud UN GLAS, care spune doar atat:" MANASTIREA DERVENT "! In alta noapte, aud GLAS, care spune asa:" FACEM APEL, PENTRU ACELE VIRUSURI SCROTITE.  PERICOL DE CONTAMINARE "! Dimineata in zori, ma trezeste Glas, care striga asa:" POMENITI-L PE EL !CAND VETI VENI ,IN IMPARATIA LUI .! LEGATI-L PE EL ! IN LOC DE CHIMVALE, IN LOC DE LAUTA, CA SA POMENIM, NUMELE LUI ."! Intr-o alta noapte, cand ma rugam, aud GLAS, din CER, care spune asa:" SA SE ADUCA JERTFA, NUMAI DIN PARTEA COPIILOR !COPIII, SUNT SIGURA, CA AU INCHIPUIRI REALISTE "! Dragii mei, in seara aceasta, va las in grija lui DUMNEZEU,si a MAICII DOMNULUI, si incepand de maine seara si pe tot parcursul sapt.viitoare, voi reveni in forta, pentru ca voi avea ,tot timpul la dispozitie, pentru a scrie, CUVANT DIN CUVANT ! Cu dragoste, Maria

3 comentarii:

  1. Mie unul imi e cam frica... vreau sa spun ca sunt atatea si atatea lucruri rele care s eintampla si la stiri si mai peste tot,aud atatea lucruri cum ca a murit nu stiu cine,sau nu stiu ce s-a intamplat si tot felul de astfel de lucruri,oare chiar trebuie sa imi fac griji?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa-ti fie frica! De cine ti-i frica? De ce,iti este frica? Este cineva mai puternic decat BUNUL DUMNEZEU ? ABSOLUT NIMENI, NU ESTE MAI PUTERNIC ,DECAT DUMNEZEU. DUMNEZEU, ZICE: SA NU VA FIE TEAMA, DE CEI CARE VA OMOARA TRUPUL, CACI DE SUFLET ,NU SE VOR PUTEA ATINGE, DACA AVETI CREDINTA SI DRAGOSTE ! Crezi tu oare, ca eu, nu am si eu probleme, necazuri suferinte? Sunt un om obisnuit, cu necazuri si suferinte trupesti si sufletesti. Dar intotdeauna, Ii multumesc lui DUMNEZEU, si pentru cele bune si pentru cele mai putin bune; si-L rog, sa-mi dea putere si dragoste,fata de aproapele, ca sa rezist, la toate cate ma mai asteapta. Lasa frica, caci ea, iti este trimisa de vicleanul diavol, ca sa deznadajduiesti si sa nu mai ai CREDINTA in Dumnezeu si Maica Domnului. Mergi la un PREOT, si te marturiseste, te vei invrednici astfel, ca sa primesti,in tine, in trupul si sufletul tau, SFANTA SI DUMNEZEIASCA IMPARTASANIE, si vei simti, ca, toata teama si frica, au disparut, iar diavolul, va racni, de se va cutremura iadul, ca nu te-a putut prinde in ghiarele sale. Cu dragoste ,Maria

      Ștergere
  2. Multumesc foarte mult,acum inteleg,nu trebuie sa imi fie frica,pentru ca atata timp cat il avem pe Dumnezeu nu s epoate intampla nimic :D

    RăspundețiȘtergere