joi, 21 februarie 2013

SFANTUL AJUTOR, DIN CERURI ,VINE ! MARIA,MENAJERUL...MEU !

Zori de iunie, 2008, cand ma trezeste un Glas, care spune tare, asa:" SFANTUL AJUTOR, DIN CERURI VINE ! INTARESTE-NE ,PE NOI ,CU SFINTENIA TA! (si glasuri multe, canta):ALILUIA, ALILUIA, ALILUIA !". Dupa doar, cateva minute, aud ,din nou GLAS, care canta asa:" MARIA, MENAJERUL MEU, CARE, NE DA DREPTATE, DE-ACUM INAINTE "!  In iulie, 2008, noaptea, in timp ce ma rugam, aud GLAS, care spune asa:" INCA, ARE RUGACIUNILE,LUI GRIGORIE DECAPOLITUL, LUI ION CEL MARE, DE LA SUCEAVA ! LUATI AMINTE, SI LUATI DUH SFANT !"(clipa in care, vad cu ochii inchisi,O PADURE  ,frumoasa, si in padure UN SFANT ALTAR, in aer liber, si un Preot, in vesminte aurii, ce slujeste, in SFANTUL ALTAR, din Padure.) Mai tarziu putin, aud Glas, care spune asa:" MA-NCURCA, TIMPUL DESPARTIRII .! MA-NCURCA, CEASUL CEL DE TEI.! (si glasul dispare). In zori, aud GLASURI, care canta de 3 ori consecutiv, asa:" DOMNUL A IMPARATIT, INTRU PODOABA, S-A IMBRACAT "! Iata, fratii mei, cum canta, UN GLAS, in miez de noapte, citez:" IARTA-MA, PENTRU O VORBA IN ZADAR, PENTRU ,O MUNCA, FARA HAR"! Dragii mei, sa cerem si noi iertare, pentru toate, cate am gresit, si ne vom bucura, de tot LUCRUL MAINILOR, lui DUMNEZEU. Cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu