marți, 2 iunie 2015

UN CUTREMUR MARE , SAU O ALUNECARE DE TEREN IMENSĂ !

                                                              2 Iunie 2015 ,ora 9,20 dimineaţa !
                                                      Dragii mei, 

În această dimineaţa în timp ce mă rugam , singură fiind în micul meu Rai din camera mea, văd la un moment dat spre Vest, o şosea ce  părea a  fi chiar nouă.
 Primele 12 strazi modernizate anul acesta de Primarie Municipiului ...STEEP SERPENTINE MOUNTAIN ROAD WALLPAPER (#74602)
Dragii mei, această stradă asfaltată, era construită pe o pantă mai mare,ca la munte. Brusc ,ceva se intâmplă,  iar şoseaua nu mai este netedă ,nu mai este întinsă, ci se pliază ca un acordeon pe partea din vârful pantei.
Ceva se intamplase; un Cutremur  sau o masivă alunecare de teren, a făcut şoseaua acordeon.
Dragii mei, din păcate vom  auzi de un astfel de eveniment mai puţin plăcut,dar să nădăjduim că ,nu va crea panică sau pierderi de vieţi omenesti.
Unde şi când anume se va întâmpla aceasta, eu nu stiu a vă spune.Vom afla împreună si să sperăm că ,nu va fi atât de grav.
                                                           Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu