marți, 2 iunie 2015

ÎNGERII CÂNTAU , BINECUVÂNTAT EŞTI CELA CE RIDICI PĂCATUIL LUMII !!!

                                      Noapte de 1 - 2 Iunie 2015, ora 2,05 !

                                                              Dragii mei, 

În timp ce scriam la articolul anterior, aud în dreapta mea un cor de Îngeri care cântau Mântuitorului Iisus Hristos  aşa :

                        "Binecuvântat  eşti  Cela ce ridici păcatul Lumii !"

Şi am în faţa ochilor mei, desi îi aveam atintiţi pe monitor, văd un Cer albastru violet cu stralucire de auriu. Pudrat cu auriu, era acest Cer albastru violet, dragii mei.
                     Domnul Iisus Hristos Mântuitorul
Răsuna Cerul si Pământul dragii mei , cu acest Cântec al Îngerilor închinat Domnului şi Mântuitorului nostru Iisus  Hristos, Fiul Lui Dumnezeu si al Pururea Prea Curatei Fecioara Maria, care a înfăptuit TREIMEA  SFÂNTĂ cu nasterea Sa de la Duhul Sfânt.
                         Pilda „Sfânta Treime”
Să ne închinăm si noi fratilor, Sfintei Treimi si Maicii Domnului ,şi să multumim că ne-a bucurat inima si sufletul cu Semnul Divin, din chiar Ziua Sfanta a Prea Sfintei Treimi.
                              Cu dragoste, Maria  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu