sâmbătă, 13 iunie 2015

UN CUTREMUR DE O INTENSITATE MAI MARE !

                                          Noapte de 12 -13 Iunie 2015, ora 1,20 !

                                                                              Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce scriam la articolul anterior, văd în stânga mea, deşi eu eram cu ochii în Monitor, văd un Salon de spital, cu multe pătuţuri mici de bebeluşi.
Brusc, a început un Cutremur de o mai mare intensitate, iar bebelusii tresăltau în pătuţurile lor.


                                             seismograph.gif.

Cutremurul a inceput tare din prima, si s-a manifestat  în două reprize una după alta.
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un Cutremur mai intens, şi care CUTREMUR, va afecta si oamenii din acel loc, acolo unde el se va produce.
Eu nu ştiu dragilor ,unde anume si când se va produce acest CUTREMUR , dar stiu că  ROMÂNIA este si va fi ocolita de CUTREMURE devastatoare.
Trebuie să ne întarim în Credinţă  fratilor, si sa avem Mila si Dragoste faţă de Aproapele, iar Bunul Dumnezeu si Măicuţa Domnului, ne va ocroti pe fiecare dintre noi, după Credinţa si Faptele noastre bune, sau mai puţin bune.
                                  Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Salonul cu bebeluși semăna cu cele din România ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salonul cu bebelusi era cu aparatura cea mai performanta ! Nu avem noi asa ceva in spitalele de Stat.

      Ștergere