luni, 8 iunie 2015

O PASARE MARE , CU ARIPI DE CURCUBEU , CARE ARATĂ CEVA SPRE APUS !

                                                                         Dragii mei, 

În timp ce mergeam cu trenul spre Cuvioasa Parascheva de la IASI, văd dragilor în faţa mea, desi era dimineaţa la 8,30, eu aveam în faţa mea, un Cer de noapte, in inima Cerului firesc de zi.
Şi astfel dragilor, văd Cerul de noapte, iar sub Cer văd cum zboară o Pasare mare de tot, care avea Aripile larg deschise, dar Aripi de Curcubeu;nu erau Aripi obisnuite cu pene, ci erau din toate culorile  Curcubeului.


 Cóndor Andino (Vultur gryphus)Curcubeu e atunci când se sparge lumina.
Înlocuiţi dragilor ,Aripile Vulturului cu acest Curcubeu imens.
Şi astfel vă puteţi forma o imagine Divină.
Pasarea cu aripi de Curcubeu ,a apărut la NORD- VEST !
În zborul ei, pasarea cu Aripi de Curcubeu, ridică Aripa-i dreaptă si arată cu ea spre Apus, ca si cum ar vrea să ne spună ceva extrem de important.
Dragii mei ,asa cum am arăta si noi cu degetul spre Apus, tot la fel şi PASAREA, a arătat cu Aripa de Curcubeu, spre Soare apune.
Dragilor, eu nu stiu cum sa talmacesc aceasta mare taina, dar astept cu mult drag si cu mult interes Comentariile voastre.
                                          Cu dragoste ,Maria.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu