marți, 2 iunie 2015

NE ASTEAPTĂ O SECETĂ CUMPLITĂ , CARE VA CUPRINDE ŞI ROMÂNIA !

                                                           Noapte de 1 -2 Iunie 2015, ora 2,30 !

                                                                          Dragii mei, 

Şi tot în timp ce scriam la articolul anterior, brusc nu mai sunt cu sufletul în camera mea, ci sunt în gradina mea cu furtunul de apă în mână.
Vedeam gradina mea uscata toată, iar eu incercam s-o ud cu furtunul de apă. Numai că , apa fugea de pe Pământ ,aşa de uscat era Pământul.
Cum am putut sa fiu în două locuri în acelasi timp, eu nu-mi pot explica dragii mei. Dar asa se intampla întotdeauna.

                                               
Comunitate.
Dragii mei, să ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, ca să nu-si întoarcă Faţa Sa de la noi Fiii Săi ,ci sa ne ajute ca să putem face faţă, la toate câte ne asteaptă.
Să fim buni si milostivi cu cei săraci si cu cei bolnavi, să mergem la SFANTA  BISERICA măcar în Sfanta Duminica, şi să nu muncim în zi de sarbatoare, ci să respectăm Ziua Domnului. 
                                    Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu