joi, 18 iunie 2015

ŞI S - A ADEVERIT DIN NEFERICIRE ! CELE DOUĂ TRENURI S - AU CIOCNIT , DUPĂ NUMAI O LUNĂ DE ZILE !


                                                                        Dragii mei, 

În noaptea de 28 -29 Martie 2015, mi s-a arătat cum două Trenuri se vor ciocni frontal, si chiar un glas mi-a spus că ,acest accident va avea loc, si că Trenurile vin pe aceeasi linie.
După exact o lună de zile, accidentul feroviar a avut loc în:

Johannesburg !

Iată:

  1. Două trenuri de călători s-au ciocnit în...

    www.antena3.ro/externe/doua-trenuri-de-calatori-s-au...
    de G.C.P • 28 Apr 2015 • 13:32 ... O persoană şi-a pierdut viaţia şi alte 80 au fost rănite după ce două trenuri de călători s-au ciocnit ...

Două trenuri de călători s-au ciocnit în Johannesburg

de G.C.P   •   28 Apr 2015   •   13:32 
Două trenuri de călători s-au ciocnit în Johannesburg 479
O persoană şi-a pierdut viaţia şi alte 80 au fost rănite după ce două trenuri de călători s-au ciocnit frontal în sudul oraşului Johannesburg (Africa de Sud), transmite AP, citând surse locale.

Mecanicul de locomotivă al unui tren a fost declarat mort la locul accidentului feroviar, care s-a petrecut în această dimineaţă, au declarat reprezentanţii serviciilor locale.

Salvatorii sosiţi la locul tragediei au reuşit să elibereze o femeie, rămasă captivă între fiarele contorsionate mai multe ore.

Cauza accidentul nu este cunoscută, iar autorităţile au declanşat o anchetă pentru determinarea circumstanţelor.

Iată si articolul meu, cu accidentul feroviar:
 
Noapte de 28 -29 Martie 2015, ora 1,50 !

                                            Dragii mei, 

În această noapte ,în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, aud un glas care spune ceva cutremurător.
Glasul spune asa :
                        "Două  trenuri se vor ciocni !
     Unul vine de la Vest la Est ,iar celălalt invers ! 

Dar un alt glas intervine si spune :

                    Nu ! Abia  a venit şi...!"

Glasul se opreste dragilor, iar eu vad in faţa mea aceste două trenuri , care se indreptau pe aceeasi linie, unul către celălalt.
Tragedia era inevitabilă !
 Doua trenuri de pasageri din Belgia s-au ciocnit. Cel putin 20 de ...
Dragii mei, din păcate vom auzi de această Tragedie, în care două trenuri ,se vor izbi unul de altul, in mod violent.  
                                 Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu