marți, 9 iunie 2015

RUGĂCIUNE VENITĂ DIN CER !

                                                             8  Iunie  2015, ora 6,45 dimineaţa !

                                                       Dragii mei,

Astăzi dimineaţă trează  fiind, mai leneveam puţin în pat.
Si astfel dragilor, aud un glas care se roagă aşa :

               "Doamne ! 
           Şi  mă izbăveste de gândurile care mă spurcă !
Dar un alt glas dragilor, intervine si parcă voieste să corecteze pe primul si zice asa :
                  Şi mă  izbăveşte Doamne, de gândurile  cele mai  de jos !"  
 
iun. 2012Maica Domnului.

Dragii mei, să ne rugăm si noi la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, ca sa ne izbavească de gândurile cele mai de jos, si sa ne ajute în fiecare clipă a vieţii noastre, ca să facem numai Voia Sa şi nu a noastra. 
                                             Cu dragoste, Maria. 

2 comentarii:

  1. "gândurile cele mai de jos"
    -Adica cum de "jos"...dar de "sus" poti da niste exemple?

    RăspundețiȘtergere
  2. pacate de gand,de grai,de fapta
    gandurile de jos,adica ganduri urate de joasa vibratie care nu au treaba cu locurile unde salasuieste divinitatea ganduri care ne tin in loc sau ne coboara in iad.ganduri care distrug ,gandul frumos sau urat are forta unei arme puternice,asa ca ar trebui sa avem mare grija ce gandim ca se materializeaza.<3

    RăspundețiȘtergere