marți, 30 iunie 2015

UN VAPOR VA ARDE CA O TORŢĂ !

                                                             28 Iunie 2015, ora 10,30 dimineaţa !

                                                                              Dragii mei, 

Duminică 28 iunie 2015, in timp ce era Sfânta Biserică, văd în spatele meu, adică spre Sud -Est, văd un port unde erau mai multe vapoare ancorate. 
La un moment dat, un VAPOR ia foc si arde ca o torţă.
Nu puteam să văd cât era de mare Vaporul ,sau daca era deja în larg ; vedeam flacari mari si rosii,care acoperiseră toata partea de deasupra a VAPORULUI.
                    doi-romani-se-afla-pe-vasul-care-pluteste-in-deriva-in-oceanul-indian ....
Din păcate dragii mei, vom auzi de un Incendiu pe un VAPOR.
Când anume si unde se va petrece aceasta, eu nu stiu.
Dar stiu că asa va fi, precum mi s -a descoperit. 
                                                          Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu