duminică, 16 iunie 2013

LUMINA, DIN SFANTA CANDELA..,.LUMINA LUI DUMNEZEU ! ACOLO , UNDE ESTE, SFANTA CANDELA APRINSA, ACOLO ESTE , SI DUHUL SFANT !

                                          HRISTOS S-A  INALTAT , dragii mei !
                                                     15 Iunie 2013, noaptea ,ora 0,20 !

Dragii mei, la aceasta ora, inca ma rugam la BUNUL DUMNEZEU, si la MAICA SFANTA, cand, dintr-odata, RUGACIUNEA ,imi este intrerupta,( precum am stinge becul,) si astfel , vad cu ochii inchisi,  UN CER senin, dar care CER, se acopera de norii negri, denşi, care vin dinspre nord, si acopera cu repeziciune toata BOLTA cereasca, Dupa doar .cateva secunde, vad cum PAMANTUL, se cutremura foarte tare, dar in asa fel, ca, parea ca şi pus pe arcuri, parca clocotea, in asa fel se cutremura tare PAMANTUL.
Dupa care, am in faţa ochilor inchişi, UN BOL, ca din sticla, in care era O SFANTA CĂNDELUŢĂ, care ardea normal, cand, brusc se stinge, ca in urmatoarea clipă, atât BOLUL cât şi CANDELUŢA din BOL, s-au umplut de O LUMINA ALBA, orbitoare.
SFANTA CANDELA, ardea in BOL, nu cu o lumina fireasca, ci cu O LUMINA , DUMNEZEIASCA, orbitor de stralucitoare, iar BOLUL, precum ceaţa densa,era plin de O LUMINA, ALBA, orbitor de stralucitoare, astfel incat,.aveai impresia, ca SFANTA CANDELA, plutea in BOL, in LUMINA DUMNEZEIASCA, alba, orbitor de stralucitoare.
SFANTA CANDELA, se aprinsese, in mod tainic si nevazut, de la sine.
In timp ce scrisam, TITLUL, si am scris, ca LUMINA SFINTEI CANDELE, este LUMINA LUI DUMNEZEU, aud UN GLAS, care imi spune, ca si in titlu, asa:

                 "ACOLO ,UNDE  ESTE, SFANTA  CANDELA  APRINSA, ACOLO  ESTE  ,SI DUHUL SFANT "!
Dupa cum vedeti, dragii mei, MINUNILE, se petrec ,nu numai cand dorm, sau cand ma rog; ci oriunde, oricand, si cand scriu, am intotdeauna, O PUTERE DIVINA, in dreapta mea, pe care O SIMT, in toata fiinta mea, si care ma corecteaza sau imi spune cum si ce sa scriu, ca nu cumva, eu sa gresesc ceva, fara voia mea, fireste.
Fratilor ! Sa nu lipseasca din casa voastra, SFANTA CANDELA, pe care s-o aprindeti, macar la SARBATOARE, daca nu in fiecare zi. Dar, nu candela, de lumanare, cu invelis de plastic, ci O CANDELA ADEVARATA, cu ulei, si pluta cu fitil. Aceasta este adevarata CANDELA, pe care trebuie s-o aprindem in casa noastra, si care poate fi asezata, intr-un cui, pe un perete, langa SFANTA ICOANA, si langa SFANTA CRUCE !
Asa,si numai asa, DUHUL CEL PREA SFANT, va fi intotdeauna in casa voastra, cand CANDELA este aprinsa, si vă va ocroti , si pazi, de tot ce e rau !
La mine acasa, SFANTA CANDELA, arde zi si noapte, si ma simt ocrotita, atat eu cat si familia mea, si simt ca, pot muta si muntii din loc.
                                               Cu dragoste,
                                                                   Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu