duminică, 30 iunie 2013

VREŢI ADEVĂRUL ??? MAI DORIŢI ŞI ALTE DOVEZI ??? IATĂ - LE ! ŞI IARĂŞI , S-A ÎMPLINIT , EXACT , PRECUM AM SCRIS, PE 25 IUNIE 2013 !

                             COD  GALBEN,  DE VIJELII  ???

Aşa începeam ,fraţilor ,  articolul meu, în urmă cu 5 zile !
Şi iată , dragii mei , că, pe toate canalele TV, în toată mass-media, se spune aşa :
Citez :
              "METEOROLOGII, ANUNŢĂ  COD GALBEN  DE VIJELII ,  ŞI PRELUNGEŞTE  CHIAR , CODUL GALBEN, DE VIJELII "

De ce nu au spus...de exemplu..PORTOCALIU ?
De unde era să ştiu eu, dragii mei, pe 25 iunie 2013 ,  ce aveau să spună astăzi 30 iunie, METEOROLOGII ? De unde, aveam să ştiu, exact, cuvintele folosite de METEOROLOGI ?
Fireşte că, numai de la , DUMNEZEU !!!
Să mai îndrăznească cineva, a zice că...., nu este adevărat, ceea ce scriu, şi mai ales, că, nu sunt de la DUHUL SFÂNT!
Înainte ca să deschideţi gura voastră şi să împroşcaţi cu noroi şi cu venin, (cei care fac aşa ceva, se ştiu ei ), gândiţi-vă , că DUMNZEU , cunoaşte gândul vostru, înainte ca să il spuneţi, şi că, vă atrageţi singuri, necazuri asupra voastră, prin ceea ce faceţi şi spuneţi.
Eu, nu mă supăr, ci mă rog şi pentru aceşti oameni, care aruncă, atât de uşor, cu ale lor cuvinte jignitoare.Dar care,din păcate,  aduc cuvinte de hulă, împotriva DUHULUI SFÂNT, prin ceea ,despre ce eu  scriu.
iar DUMNEZEU, nu lasă, nicio faptă , fară de răsplată, indiferent, dacă fapta, este bună,sau  rea. Fraţilor, am spus-o ,şi o mai spun :
                       Tot despre ce eu scriu, nu sunt de la mine ! Nu sunt scorneli ! Eu nu caut faimă , eu nu vreau bogaţii materiale: mie, nu-mi este teama, de ce se va intampla cu mine, in clipa urmatoare!
Da, mie imi este teama, numai atunci, cand scriu aici, ca nu cumva, sa gresesc vreun cuvant, si sa-l scriu, altfel de cum l-am auzit, sau l-am inteles.Dar, din fericire, întotdeauna, la nevoie, atunci cand scriu ,aici, sunt corectata de O PUTERE DIVINA. De aceste LUCRURI, SFINTE, imi este teama, nu de oameni, si de jignirile unora, pe care as putea sa le sterg, in orice moment ,de pe BLOG, dar ,nu vreau s-o fac, pentru ca, eu aduc aici, CUVANTUL LUI DUMNEZEU, si acesta este...ADEVARUL !
Si toate acestea le fac, din PORUNCA, de la DUMNEZEU, pentru a aduce, la CREDINTA, cat mai multi semeni. Acesta este, castigul meu !!! Aducerea semenilor nostri, (cat mai multi ),la CREDINTA cea ADEVARATA, si anume, CREDINTA, CRESTIN  ORTODOXA !
Eu scriind, aici, nu fac altceva, decat sa implinesc PORUNCA LUI DUMNEZEU, cand mi-a spus, cu 13 ani in urma :
                   "SA SCRII, TOT CE VEZI , SI TOT, CE  AI  S-AUZI "!

Este oare, atat de rău, ceea ce fac ? Prin ceea ce fac, aduc eu, vreo suferinţă cuiva ? Sau aduc, alinare, şi arăt CALEA CEA DREAPTĂ, spre mantuire ?
Dragii mei, bucuraţi-vă şi aduceţi mulţumire LUI DUMNZEU şi MAICII DOMNULUI, că v-a descoperit vouă, acest BLOG, şi citind, puteţi să găsiţi CALEA CEA DREAPTĂ, bineplacută LUI DUMNEZEU, spre mântuirea sufletului.
Spuneţi şi altor semeni, sa citească, şi să ia aminte că, DUMNEZEU EXISTĂ, şi vă va fi vouă, spre folosul sufletului vostru; multe păcate, vă vor fi iertate, de BUNUL DUMNEZEU, dacă şi voi, la rândul vostru, veţi îndrepta şi pe alţii, la CREDINŢA CEA ADEVĂRATA, CREŞTIN ORTODOXĂ !

                                      Cu preţuire şi dragoste,
                                                                          Maria.

                                                                       

Un comentariu:

  1. FRAŢILOR ! Urmăriţi numai, EVENIMENTELE, despre care scriu eu, că vor avea loc, şi vă convingeţi, dacă sunt adevărate !
    Eu anume le scriu aici, cu mult timp inainte, pentru ca, atunci când se vor adeveri, voi să credeţi că, nu de la mine sunt, toate câte scriu, ci numai de la BUNUL DUMNEZEU ! Cu dragoste, Maria

    RăspundețiȘtergere