miercuri, 5 iunie 2013

PÂINEA NOASTRĂ , E TERMINATĂ DE CĂTRE EURO..! UN RĂSPUNS VIU , LA ÎNFRICOŞĂTOAREA JUDECATĂ !

                                               HRISTOS  A  INVIAT , dragii mei !
                                                  8 septembrie, 2003 !

M-am trezit dimineata, la 6,30, la auzul, UNUI GLAS, care spune aşa:

              "DE CE ??? (si un alt glas, raspunde):
              AM INCARCAT-O ,ACUM ! TIGHELUL EUROPEI...
               PAINEA NOASTRA, E TERMINATA, DE CATRE EURO, LA ORA 17 ..."!

Apoi la putin timp, aud din nou UN GLAS, care, parca voieste, a se justifica :
Citez :
               "LE-AM PUS, PE TEAMA BURGHEZIEI !
                LE-AM PUS, PE TEAMA DE FAMILIE !
                SI TEAMA ,DE DUMNEZEU, DAR ,NU IN CELE, DIN URMA "!
Si un alt GLAS, spune cu teama:
                 "UN RASPUNS VIU, LA  INFRICOSATOAREA  JUDECATA !"

Dragii mei, cu totii, vom da, UN RASPUNS VIU, LA INFRICOSATOAREA  JUDECATA, pentru felul, cum ne-am cheltuit viata noastra, ; ce lucruri bune, am facut in viata noastra, ;ce lucruri rusinoase, am facut in viata noastra; ce puteam sa facem, si nu am facut....;va fi prea tarziu ,atunci, cand, ne vom afla, in faţa SCAUNULUI DE JUDECATA, ca sa mai indreptam ceva.
Acum, fratilor, cand, suntem inca in viata, sa incercam , a schimba ceva, la noi. Sa fim mai buni, sa fim, mai milostivi, sa ajutam pe cei in necaz, cu o vorba buna, cu o fapta buna, nu neaparat cu bani; caci, nu intotdeauna, putem ajuta cu bani, dar cu o vorba frumoasa ,daruind o speranta...putem face, in orice clipa, daca vrem.
                   GANDITI-VA, dragii mei, ca ,nu suntem vesnici pe PAMANT !
                   GOI, am venit pe lume, GOI, vom pleca din lume !
                   Degeaba, adunam, comori si averi, pe care nu le putem cheltui, nici in zece vieti, nu ne folosesc la nimic.Daca, nu avem CREDINTA si DRAGOSTE, faţă de cei necajiti, nu avem nimic ! Totul ,este praf si cenusa. LA INFRICOSATOAREA JUDECATA, toti suntem la fel; nu exista, bogat si sarac, imparat sau sclav.
Bogatia, nu este un lucru rau, atata timp, cat, o cheltuim cu modestie, iar ce prisoseste, ajutam si pe cei oropsiti si necajiti, nu ,pe cei lenesi.,si buni de munca.
Nu stim, cand ne vine sfarsitul; si-atunci, la ce bun sa ne urâm ,unii pe altii ? La ce bun, sa fim răi si cu inima ,împietrită?
                    Sa ne castigam, RAIUL sus, in CERURI, prin a face fapte bune, si prin a darui, dragoste sufleteasca, tuturor semenilor nostri. Cand vom darui dragoste, vom sti ca, MANTUITORUL, este PRIETENUL nostru.
                                      Cu dragoste si cu prietenie,
                                                                                Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu