duminică, 2 iunie 2013

AIEVEA , SE PETRECE , ÎN ROMÂNIA !!! ÎN ROMÂNIA !!! MÂNTUITORUL , LA TECUCI ! RACLA , E ÎNCONJURATA , DE POLIŢIŞTI !

    xx                                                      HRISTOS  A  INVIAT, FRATILOR !

                                                           Noapte de 13 spre 14 octombrie, 2001 !        

Ma rugam, singura fiind, in camera mea, si brusc, aud GLAS, care spune asa:

                      "RACLA , E INCONJURATA , DE POLITISTI "!

Clipa ,in care, am in fata ochilor inchisi, CURTEA MITROPOLIEI, din IAŞI, si in partea dreapta, cum se intra, vad, un gard viu, de politisti, care, inconjurau SFANTA RACLA, cu SFINTELE MOASTE, ale PREA SFINTEI CUVIOASE PARASCHEVA, cam la distanta, de 3m, de RACLA SFANTA, asa stateau politisti. Lume multa, era ,atat in curtea MITROPOLIEI, cat si in strada, stand frumos, la rand, asteptand,ca sa ajunga la SFANTA RACLA.
Un alt GLAS, spune :
                                  "CÂTEODATA, MAI UIŢI ,LUMINA APRINSĂ ! ( si glasul zice ):
                                   AM SĂ INCERC, SA NU MAI UIT "!
(clipa in care, vad o maicuta, in interiorul SFINTEI BISERICI, de la MITROPOLIE, care alearga de colo, colo, ca sa aseze, toate in ordine, si stergea SFANTA RACLA, care stralucea acum ca Soarele, si un alt Glas, zice :
                                       "PENTRU CA, S-AR FACE STRALUCITOARE "!

Si intr-adevar, stralucitoare, era SFANTA RACLA.
Un alt GLAS, exclama :
                                       "GATA ! AICI ,E RACLA "!

Clipa in care, vad oameni, care poarta pe umeri, SFANTA RACLA, in noapte, inconurand astfel, SFANTA BISERICA, a MITROPOLIEI ,IAŞI.
Si iarasi, un GLAS, spune asaŞ

                         "CĂCI, N-AM SIMTIT, TOTUL, CA PE UN PROPRIU ,EU !
                         CI , CA UN EFORT ,AL MEU "!

Clipa in care, vad iarasi SFANTA RACLA, asezata in aer liber, si mai vad, o persoana, care scria, la o masa, cu mâna sa ,stânga, aşa :

                           "MÂNTUITORUL , LA  TECUCI "! (si un glas, spune la fel):
                            MÂNTUITORUL , LA  TECUCI "!
                            AIEVEA , SE PETRECE , AICI, IN ROMÂNIA !
                            IN ROMÂNIA "!
si un glas, ultim spune:
                           E BUN, DACA MAI SI SCRIE !

Dragii mei, MANTUITORUL, este peste tot ! Dar,in acel timp ,ca si acum este si la TECUCI, aici, de unde eu sunt si va scriu, iar MANTUITORUL, vegheaza, ca eu, sa pot scrie, dupa VOIA SA !
Voi scrie, si-L voi iubi pe DUMNEZEU PREA MILOSTIVUL si pe MAICA DOMNULUI, mai mult decat, propria-mi viata.
Si pe voi, pe toti va iubesc, pentru ca, cu totii, suntem frati, INTRU DOMNUL.
DA ! AIEVEA SE PETRECE, AICI, IN ROMANIA, SI CELOR, CĂRORA LE-AM SCRIS, DESPRE MINE SI DESPRE TAINELE LUI DUMNEZEU, SE PREFAC CA, NU AUD, SI NICI NU VĂD.
Dar vede, DUMNEZEU, ca eu, nu am nicio vina, ci ma supun ,LUI, trup si suflet, si fac cunoscut al SĂU, CUVÂNT, atat prin scris, cat si vorbit, semenilor mei.
                                     Cu dragoste, si cu pretuire,
                                                                               Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu