duminică, 2 iunie 2013

ESTI DIAVOLUL ! PLEACA , PLEACA DE - AICI , CA ESTI , DIAVOLUL ! DIAVOLUL ! INCREDIBIL , DAR ADEVARAT !

                                                  HRISTOS  A  INVIAT , dragii mei !

                                             2 IUNIE 2013 , duminica, la SFANTA  si DUMNEZEIASCA ,LITURGHIE!

Dragii mei, astazi, duminica 2 iunie 2013 , dimineata, ma pregateam ,sa merg la SFANTA BISERICA. Dar ,in alta parte, nu unde ma duceam pana acum. Aici, la aceasta SFANTA BISERICA, unde am fost astazi, era, pentru a doua oara ,cand mergeam.
Nimic nu prevestea, ce avea sa se intample.
Am intrat in SFANTA BISERICA, era lume puţină, la acea ora, devreme, am dat pomelnicul la Parintele la SFANTUL ALTAR, si m-am indreptat, spre iesire, unde in hol, era o masa, cu lumanari si pomelnice. Mai era, hartie alba, pentru scris pomelnice si un pix..In rest,pentru moment, nu era nimeni, ca sa le vanda. Imi iau pomelnicul meu, de-acolo, pe care-l citise Parintele,si cand sa plec, spre strana, o credincioasa, (o femeie ţiganca ), ma roaga frumos, sa-i scriu si ei un pomelnic, ca nu stie carte.
M-am oferit cu dragoste, ca sa-i scriu, dar i-am spus ca, n-am nici hartie ,nici pix; atunci ,ea a inceput a cauta printre lumanari si hartii, dupa un pix si o hartie curata, moment in care, apare o femeie, in varsta, inalta si slaba, cu ochelari, care era foarte nervoasa, vazand, ca acea credincioasa (si ce daca era ţiganca)cauta un pix si o hartie. Ţipă la ea, îi vorbeste urât si o repede, că de ce caută acolo, si sa plece, sa iese afară, de acolo. Eu, fiind de faţă, îi zic :
                            DE CE , NU-I VORBESTI FRUMOS ?  DE CE O REPEZI ? IN LOC SA O AJUTI, O DAI AFARA? NU-I FRUMOS ! DEGEABA, AI AJUNS, LA VARSTA ACEASTA.,NU STII, CE INSEAMNA SA FII BUN, SI INTELEGATOR.
Dragii mei, atat i-a trebuit ! Se intinde peste masa, la mine, si cumana dreapta, in care avea un ghiul, un inel mai mare, strange pumnul, si mi-l pune in piept, in partea stanga, si ma impinge strigand, ca o nebuna :
                       PLEACA, PLEACA DE AICI, NU FACI PARTE, DE AICI,! (si Parintele slujea in SFANTUL ALTAR).
                      PLEACA, ESTI DIAVOLUL ! IL AI PE DIAVOLUL ! PLEACA, ESTI DIAVOLUL ! Si ma impinge, cu mana dreapta facuta pumn, in care avea ghiului, asa tare, ca m-a durut si ma mai doare si acum. Îi fac semn cu degetul la gura, ca sa pastreze linistea, dar, ea avea de gand, sa iese de dupa masa, ca sa ma si loveasca. Si-mi spunea ca, SUNT DIAVOLUL, SI CA AM IRITAT-O, foarte tare.
Vazand ca, nu am cu cine vorbi, am mers in strana, si cu greu ,mi-am revenit, si am putut ,participa ,trup si suflet, la SFANTA SI DUMNEZEIASCA LITURGHIE !
Trebuie sa va spun ,dragii mei, cu smerenie si modestie, ca eu , cant, in strana, citesc, si particip cu toata fiinta mea la SFANTA SI DUMNEZEIASCA LITURGHIE.
Deoarece Parintele, care este Paroh, la aceasta SFANTA BISERICA, a lipsit astazi si altcineva,i-a tinut locul,nu am spus nimanui; dar il voi cauta, si-i voi spune, ce fel de oameni, si-a pus, la intrarea in SFANTA BISERICA, si cine stie, poate, se schimba ceva, si acolo.
Nu conteaza la ce BISERICA ,mergem; nimeni, nu are dreptul, sa ne spuna ca, nu apartinem, de-acolo ! DUMNEZEU, ESTE ATOTSTAPANITOR SI A TOATETIITOR !
Eu am iertat-o, pe aceasta femeie, ma rog la BUNUL DUMNEZEU, ca s-o ierte si EL, ca poate, nu si-a dat seama, de cele ce-a spus.
                                          Ca intotdeauna, cu dragoste,
                                                                                     Maria

Un comentariu: