sâmbătă, 25 mai 2019

EN ! Maria Ghiorghiu’s Blood Samples Are Different From The Rest Of Humanity!


                                  .Imagini pentru STEAG ROMANIAImagini pentru STEAG ROMANIA


Acum 2 zile - ”Mostrele de sânge ale femeii care a prezis Tragedia de la Colectiv, sunt un pic diferitefață de restul oamenilor. Un cercetător (aici i se spune ..
Maria Ghiorghiu’s Blood Samples Are Different From The Rest Of Humanity!

My Darlings, look at what I wrote more then a year ago here on the blog, it starts to take shape in regards to what concerns me, strictly personal.
I wrote an article with the title:

“You will be led to the most unsurpassed medics! 
And they will find out and you will find out, everything about you!”


Today, July 31 2016, 17:40 local time, while I was writing here on the blog, I hear a voice that talks about me in English, after that, I see a TV station where a young anchor lady says this:

“The blood samples of the woman that predicted the tragedy from “Colectiv”, are a bit different from the rest of humanity. A researcher (she tells his/her name and nationality, but I couldn’t understand), came to Romania to do detailed research in regards to Maria Ghiorghiu. Next, we will find out the final results!”

In that moment, I could see images on the TV screen with me, and I could hear at the same time the voice of that researcher that was talking in English about me. 

My darlings, I know that all the things I go through, amaze some people because I can see and hear all these things at any hour of the day, and night, from any place in the world and even the universe. Some are troubled by it because they don’t believe anything that they can’t see with their own 2 bodily eyes or can hear with their own bodily ears, unfortunately; and these types are also the first to throw with rocks.

My darlings I am always willing, at any time of day or night, to be subjected to any kind of test, if it will show the Mysteries of God’s work and it will be towards the advancement of our brothers in faith.

Here is my posting from march 2015:
March 3rd 2015, 4:50 early morning!

My darlings,
This morning, early on, a white light, blindly shiny, wakes me and makes me shake in my bed while I can hear a voice that tells me something amazing. Something that prepares me for the things to come. The voice told me the following:

“You will be led to the most unsurpassed medics! 
And they will find out and you will find out, everything about you!”


After that, the voice fades like an echo. My darlings, even from the beginning when I started to have these types of experiences, I offered myself to go to any Doctor on this Earth, that will attest without doubt, that I am completely sane, and everything that I write and live are from God. I experience them only by the will and power of the Holy Ghost I will submit myself to any test can prove that everything that I’m experiencing is from God.

It’s possible that at a certain point in time, someone in the field (?Of medicine?), will propose this to me; as in, to be subjected to all sort of tests that will prove THE POWER OF THE HOLIEST OF THE HOLY, through me, the sinner. 

I won’t refuse it!

Here, on earth, I have a mission to fulfil. And that is, to bring or re bring to Christ many of our human brothers. And I will do this even with the price of my life. 

                        With Love, Maria!

P.S.
Multumesc din suflet dlui EDUARD DENVER,pentru traducerea din Limba Romana in Engleza!
Iata dragilor si articolul in Limba Româna,asa cum il stiti deja:

    fotografia ta de profil                   Dragii mei,

Iată cum,ceea ce scriam acum mai bine de un an, incep sa prindă contur în ceea ce mă priveste strict personal.
Scriam un articol cu titlul :

           "Vei fi dusă la Medicii cei mai neîntrecuţi ! 
           Şi vor afla şi vei afla , totul despre tine !"

Iar astăzi 31 Iulie  2016,ora 17,40 ,in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care vorbeste în limba engleza despre mine, după care, văd un canal Tv, în care tânăra stiristă anunță așa:
                 ”Mostrele de sânge ale femeii care a prezis Tragedia de la Colectiv, sunt un pic diferite față de restul oamenilor.
Un cercetător (aici i se spune atât numele cât si nationalitatea, dar eu nu am înțeles)  ,a venit în România pentru a face cercetări amănunțite,în privința Mariei Ghiorghiu.
               Urmeaza sa aflam rezultatele finale!”

În aceasta clipă, vedeam pe ecranul TV imagini cu mine, si auzeam in acelasi timp ,glasul acelui cercetător care vorbea în engleza despre mine. 
Dragii mei, eu stiu că toate câte traiesc, uimesc pe unii dintre Semenii nostri , pentru că aud si văd toate acestea la orice ora din zi si din noapte, si-n orice loc din lume sau din univers; iar pe altii îi supără, deoarece ,ei nu cred decât în ceea ce văd cu ochii lor fizici ,precum si-n ceea ce aud cu propriile lor urechi, din păcate;iară acestia,sunt cei care aruncă primii cu piatra. 
Dragii mei, eu voi fi dispusă oricând si la orice oră din zi sau din noapte, să mi se facă orice fel de TEST, daca acesta va arata TAINA  DUMNEZEIRII si va fi spre întărirea Semenilor nostri in Credință.
Iata si articolul meu, din martie 2015:  

                           3 Martie  2015  ,ora 4,50 zori de zi !

                                               Dragii mei, 
 

Astăzi dimineaţă în zori, O Lumină alba ,orbitor de stralucitoare mă trezeste, ma face sa ma cutremur pe pat, si astfel aud glas, care imi spune ceva uluitor.
Ceva, ce mă face să fiu pregătită sufleteste, de ceea ce va urma.
Glasul dragii mei, mi-a spus asa :

     "Vei fi dusă la Medicii cei mai neîntrecuţi ! 
           Şi vor afla şi vei afla , totul despre tine !"

După care ,Glasul dispare precum un ecou.
Dragii mei, încă de când am început să am asemenea trăiri, m-am oferit sa merg la orice Medic, de pe acest Pământ, care va certifica fără nicio îndoială, că sunt în deplinătatea facultăţilor mintale ,si că tot ceea ce traiesc si scriu, sunt numai de la DUMNEZEU.
Numai cu Voia si cu Puterea Duhului Celui Prea Sfânt, le traiesc.
Mă voi supune oricărui TEST care ar dovedi ,că toate câte traiesc sunt de la DUMNEZEU !
Este posibil ca la un moment dat, cineva in domeniu, să-mi propună acest lucru; adică ,să fiu supusă la diferite TESTE ,care sa dovedeasca PUTEREA  DUHULUI  CELUI  PREA  SFÂNT , prin mine păcătoasa.
Şi nu voi refuza !
Aici pe Pământ am O  MISIUNE de indeplinit.
Si anume: să aduc si să readuc la Hristos ,pe multi dintre Semenii nostri. 
Si voi face aceasta, chiar si cu pretul vietii mele.
                                               Cu dragoste, Maria.

P.S.
                              Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

25 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
10 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
20 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:



      





             

12 comentarii:

  1. Doamna Maria, noi simțim Iubirea Sfânta si Divina care emana din mesajele dvs.,din viata dvs.daruita Bunului Dumnezeu minut cu minut. Va mulțumim pentru dăruirea dvs., Este firesc să credem că sunteți calauzita de Puterea Duhului Sfânt, cum au fost si Sf.Apostoli, si ei au primit Putere de Sus. În concluzie nu trebuie sa mergeti la medici, inima noastră simte emotia Divina a mesajelor, împreună cu inima dvs, si este suficient sa apreciem Darul lui Dumnezeu trimis prin dvs. Aveti grije de sănătatea dvs.aici in tara la medicii pe care ii cunoașteți, nu trebuie să dovediți la nimeni nimic. Iubirea Sfânta se simte si este suficient.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere,

    am trimis articolul la tot felul de oameni si organizatii care se ocupa cu investigarea cazurilor "paranormale". Si am sa mai trimit, ii rog si pe cei care mai citesc blogul sa incerce si ei sa trimita la persoane care cred ca sunt interesate sa accepte provocarea dumneavoastra.


    Ar trebui sa includeti si clipul asta de pe youtube, ca sa inteleaga de unde provin aceste schimbari ale sangelui dumneavoastra, asta daca am inteles eu corect, ca vin de aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=_D4WHKP08JY

    Si daca ati tot primit mesajul asta probabil ca o sa apara cineva de undeva, cumva, care se va incumeta sa accepte provocarea :) ... curand

    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet ,Eduard ! DOAMNE AJUTA !

      Ștergere
    2. Eduard am scris și Asociației Americane de Parapsihologie și altor asociații în care am explicat că a prevăzut că va ieși Hillary Clinton președinte și altele. Stai fără grijă nu ești singurul care știi engleza scris și vorbit.

      Ștergere
    3. 01:13, si a iesit NU.

      Ștergere
  3. Doamna Maria va doresc din tot sufletul sanatate si Bunul Dumnezeu s-a va binecuvinteze cu Harul sau si cu Duhul Cel Preasfant.
    Cu mult drag doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  4. https://youtu.be/hwik-WmIU7s

    RăspundețiȘtergere
  5. Well...so...oh...îmh!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dna Maria spuneti ca suferiti de multe boli ,nu ati facut analize pana acum ?ca doar asa stiati ce fel de sange aveti !

      Ștergere
    2. Despre ce provocare e vorba, magyarfiu ?

      Ștergere
  6. Anonim 23:06 nu ai observat că nu răspunde la asemenea intrebari ???? Ma mir ca a publicat comentariul, mai ales ca NU TE CHEAMA MASINCA

    RăspundețiȘtergere