vineri, 11 august 2017

UN POSIBIL CUTREMUR MARE !


                                                    10  August 2017 ,ora 5,12 !

                                              Dragii mei, 

Tot in aceasta dimineata in zori de zi , aud un glas care spune ceva despre un posibil Cutremur mare.

                  Image result for seismograf.

Glasul spunea asa dragilor:

                 " Un Cutremur mare !
                 Va fi un Cutremur mare !"

Din nefericire dragii mei, vom auzi de un CUTREMUR mare care se va produce pe undeva înspre partea Estica, si chiar Sud -Estică ,si va face victime omenesti din păcate.
Am vazut cladiri daramate, in timp ce auzeam glasul care anunta un Cutremur mare.
Prieteni dragi, noi sa fim la fel de puternici si de credinciosi, sa facem fapte bune pentru Aproapele nostru, iar Duminicile sa nu le mai petrecem acasa ,ci la SFANTA BISERICA, acolo unde este mantuirea noastra.
In urma cu doar 2 zile a mai fost un Cutremur mare in China, Cutremur pe care eu l-am vazut Luni 7 august 2017, dar nu am avut internet  în locul in care ma aflam,pentru a putea scrie despre el, iar a doua zi ,acesta s-a produs in China. 
Iata:

Cutremur de 7 grade pe scara Richter, în China - Stiri pe surse - Cele ...

www.stiripesurse.ro/cutremur-de-7-grade-pe-scara-richter-in-china...

Translate this page
2 days ago - Un cutremur cu magnitudinea 7 s-a înregistrat marţi seară provincia Sichuan din sud-vestul Chinei, potrivit China Earthquake Networks Center ...

Sa nu uitam dragii mei,ca daca vom avea Credinta ,Nadejde si Dragoste in Prea Sfanta Treime si-n Maicuta Domnului, vom avea de toate pentru mantuirea sufletului, iar suferinta si lacrimile ,vor sta departe de noi si de cei dragi noua.
                                    Cu dragoste,Maria.

P.S.


                                   Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge



mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            ...


12 comentarii:

  1. ma rog la DUMNEZEU sa nu-mi mai ea flashuri cu seisme dar se repeta --de ani buni am parte de asa ceva-nu scapam-- DUMNEZEU SFANTUL SA NE APERE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai serios. Te rogi si nimic nimic. Inseamna ca diavolul nu te asculta. Dumnezeu nici atat. Cred ca realizezi de ce. Daca nu ghinionul tau.

      Ștergere
  2. Toate informațiile extrasenzoriale,clarviziuni sau stiintifice...etc indica același lucru. Foarte curand (după indicii,statistici și măsurători e vorba de cateva săptămâni sau luni nu ani) rezulta ca se vor produce foarte curand si la noi cutremure de magnitudine mare intre 6,5-8,1 grade. Însă cutremurele nu pot fi evitate sau amânate putem doar sa ne rugam sa scäpäm cu bine și sa devenim mai buni și mai destepti caci din pacate românii nu se deșteaptă decât la greu. Orice șut în fund e un pas înainte dar oare de ce românii aşteaptă un dezastru de la Dumnezeu ca sa se trezească la realitate din păcate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Tata, ma auzi? Tata, da-ne noua cat putem suporta. Tata, nimic sa nu se faca fara voia ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am observat ca dupa eclipsa partiala de Luna au fost deja cutremure in Vrancea ,Turcia si in China de 7 grade.Dumnezeu stie ce o sa mai vina.In septembrie o sa fie un alt semn ceresc si anume este vorba despre femeia invaluita in soare cu Luna la picioare si douasprezece stele pe cap.Nu stiu ce aduce acest eveniment si daca a mai fost vreodata.Sper ca acest semn sa nu aduca un dezastru cum ar fi cutremure sau alte lucruri.Dumnezeu sa fie cu noi si sa ne pazeasca orice s-ar intampla.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai bine sa NE rugam ,nu sa spunem CA nu Scapam !Sunteti de groaza lumii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Avand in vedere ca Romania se afla intr-o zona cu risc seismic ridicat,cred ca ar trebui ca in scoli sa se invete cum sa actionam in cazul unui cutremur,ce sa NU facem,dar si tehnici de prim ajutor.Asemenea lucruri ar trebui cat mai repede implementate inca din scoala primara,un exemplu e Japonia acolo copii invata inca de mici tehnici de supravietuire si prim ajutor in caz de cutremure si asta chiar poate salva vieti.

    RăspundețiȘtergere
  7. si daca vine GROAZA LUMII NEANUNTATA!cum scapi? ca noi crestinii stim ca trebuie sa ne rugam dar sa nu ne laudam decat cu faptele

    RăspundețiȘtergere
  8. pt an 12 aug 17..02--nu-ti doresc asemenea flashuri pt ca vin nechemate--dar tu cu credinta neortodoxa ai impresia ca este de la cel rau-suntem in postul adormirii MAICII DOMNULUI si nu te lasi de ironii--asta-i educatia si cei 7 ani de-acasa

    RăspundețiȘtergere
  9. Ruşine !!! În locul D-nei.Maria nu aş fi postat comentariul!Va simțiți mai bine acum ca,aruncați cu noroi??? Maria H

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa-i scumpa mea ! Vor cunoaste singuri cat au gresit !
      Te imbratisez cu drag !

      Ștergere
  10. unii dintre noi nu mergem orbeste doar printr-o singura revelatie pentru ca am cunoscut si alte puteri=sfinti ai vremurilor noastre si eu personal am si alte cunostinte privitoare la vremurile ce vin --numai ca n-am permisiunea sa le spun

    RăspundețiȘtergere