miercuri, 9 august 2017

AM REVENIT ! PRIETENI DRAGI ,SUNTEM DIN NOU ÎMPREUNĂ 24 DE ORE DIN 24 !


fotografia ta de profil

                                                  Dragii mei,

                           Image result for flori imagini

                       Image result for iisus

Chiar daca am lipsit 10 zile de pe Blog, asta nu inseamna ca mi-am abandonat datoria de suflet.
Acolo unde eu am fost,nu aveam deloc internet.
Cu multa dragoste sufleteasca si cu multa iubire,va spun ca de azi inainte (spre disperarea celor care arunca cu noroi si cu venin)voi fi prezenta din nou aici ,24 de ore din 24 !
Ma bucur din toata inima, ca mi-ati simtit lipsa!
Si mie mi-a fost dor de voi toti,si m-am rugat si ma rog pentru voi toti.
CARTILE viitoare: ROMANIA ,VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM ,dar si EXTRATERESTRII EXISTA,vor ajunge luna aceasta la EDITURA KITCOM !
Urmând ca in aceasta toamna,sa aiba loc o noua lansare, exact in acelasi loc si la aceeasi LIBRARIE  MIHAIL  SADOVEANU din BUCURESTI.
Incepand din aceasta seara,veti afla o multime de noutati.
Va pup si va imbratisez cu multa dragoste sufleteasca!
                 Cu multa iubire in inima si-n suflet , 
                              aceeasi Maria Ghiorghiu.

65 de comentarii:

  1. Bine ați revenit! Mi-ați lipsit nespus de mult! Va pup și va îmbrățișez cu mare drag!Elena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-ati intors cu bine,v-am asteptat cu drag.Multa sanatate sa aveti....si spor la scris!Asteptam noutati.

      Ștergere
    2. Bine ati venit!va iubesc si cred tot ce scrieti.


      Ștergere
  2. Bine ati revenit!!!ceva noutati?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ati revenit! Aveati nevoie de o vacanta, ca sa va reincarcati bateriile. Ne-a fost dor de dvs.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur nespus că ați revenit,v-am simțit enorm de mult lipsa;va pup,va îmbrățișez cu mult drag și va doresc multa sănătate și bucurie duhovnicească!LS

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ati revenit!
    V-am asteptat cu drag si nerabdare,mi-ati lipsit!!!
    Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai revenit stimată doamnă. Mi-a fost dor de postarile dvs.
    Cu drag Elena!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ati venit ! speram sa mai primiti vesti si de bine ,Doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ati venit!
    Mi-ati lipsit,cu mult drag si respect,
    Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper ca sunteti bine si sanatoasa .V-am așteptat cu drag !Teo

    RăspundețiȘtergere

  10. Slava lui Dumnezeu si Maicutei Domnului ca sunteti bine si ma bucur nespus ca putem fi iarasi impreuna cu totii. Cu dragoste pentru toti cei prezenti pe blog. Tuturor Doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine ati revenit v am simtit lipsa. Cu drag neluta

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ati revenit!Abia astep sa ne scrieti noutati.S.N.

    RăspundețiȘtergere
  13. Dna Maria , a-ti fost criticata pe seama numelui CM Fiti sincera si spuneti- ne ca decesul lui Mihai Ciobanu este o pura intamplare , dstra cunoasteti numele adevarat si a-ti scris ca nu ni-l ve-ti spune...

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine ati revenit vam simptit lipsa va pup

    RăspundețiȘtergere
  15. n-ar fi fost bucurie mai mare decat doar ca sa nu se mai repete adica absente cat mai consistente va dorimcu mari foloase duhovnicesti, chiar si fara revenire vreodata daca merita castigul spiritual obtinut

    RăspundețiȘtergere
  16. ma bucur ca ati revenit. viziunile Dvs ne lipsesc mult intr-o lume scaldata de minciuna si invadata de prostie.
    multi va citesc, chiar daca nu posteaza comentarii.
    multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ati venit, doamna Maria! V-am simtit lipsa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bine ați revenit! Ne ați lipsit, așteptăm cu mare interes noutățile. Nu trebuie să luați în seamă comentariile negative fiecare zice și face ce știe și ce poate. Fiecare cu drumul pe care l a ales. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  19. D-NA GHIORGHIU nu-i mai puneti la inima pe cei care arunca cu pietre si noroi--d stra aveti o misiune chiar daca nu va faceti inteleasa uneori--probabil nu va este permis sa dezvaluiti anumite aspecte-daaar trebuie sa sa-i acceptati si pe cei care va provoaca sau au alte conceptii--trupul omenesc are limitele lui nuuu! nu sunt de acord cu limbajul urat si injuriile in rest DOMNUL FIE CU NOI

    RăspundețiȘtergere
  20. Bine ați revenit Doamna Maria.Vero.

    RăspundețiȘtergere
  21. Bine ați revenit, va asteptam, ce noutăți mai sint? Dar măcar trebuia sa ne spuneți ca o sa lipsiți, ca ne-am îngrijorat, înainte ați fost bolnava cu raceala și vedeți în ziua de azi se pot intimpla multe!Am citit pe net, s-a adeverit ce ați prevăzut ca încă un artist va muri cu inițialele C. M.cred,un băiat de lăutar mi se pare,la 26 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  22. Si eu v-am asteptat! Va citesc zilnic!
    Bine ati revenit printre noi!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma bucur ca a-ti revenit, v-am cautat in fiecare zi. Chiar v-am simtit lipsa.Va doresc lumina multa si pace in suflet. (ION M.)

    RăspundețiȘtergere
  24. Bine ati revenit! Va urmaresc cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  25. Bine ati revenit! V-am simtit lipsa.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma bucur sa va gasesc iar pe net.Dvs.uniti un grup de persoane care au ceva in comun si anume dorinta de a citi si de a comunica despre bunul Dumnezeu.Bine ati revenit. Elena-Ana.

    RăspundețiȘtergere
  27. Uffff! In sfarsit! Sa continuam ! Va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Uffff! In sfarsit! Sa continuam ! Va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  29. bine ati revenit........miam facut multe griji.....ma bucur tare mult ca sunteti din nou impreunacu noi cei ce va iubesc....cu mare drag ...olimpia mihailescu

    RăspundețiȘtergere
  30. Bine ai revenit! Sa ai parte de multa sanatate si bucurii! Asteptam noutati.

    RăspundețiȘtergere
  31. Nădejdea mea,ai revenit dumneavoastră sunteți unica care ma înstăriți si ma întoarceți la credința cea adevarata ,ma uităm si va căutam de trei - patru pe zi ceva îmi lipsea , multumesc PreaBunului Dumnezeu ca existați.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ai baut Roxi? La credinta adevarata vi numai prin Dnu Cristos.

      Ștergere
  32. Bine ati revenit!!!
    Sa aveti parte de multa sanatate si viata lunga sa va dea Domnul!!! Mi ati lipsit enor de mult!!! Va pup si va imbratisez cu mult drag!!! Lucica

    RăspundețiȘtergere
  33. Bine ati revenit! Ma bucur ca nu s-a intimplat ceva cu dvs.

    RăspundețiȘtergere
  34. Se pregateste proiect de lege.
    BUCURIA LUI TUDOSE dupa discutia cu cei de la PROTECTIA COPILULUI: E rezolvata. Parintii care refuza vaccinarea vor fi decazuti din drepturi si li se vor lua copiii

    http://ortodoxinfo.ro/2017/08/09/bucuria-lui-tudose-dupa-discutia-cu-cei-de-la-protectia-copilului-e-rezolvata-parintii-care-refuza-vaccinarea-vor-fi-decazuti-din-drepturi-si-li-se-vor-lua-copiii/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta sa devina lege.

      Ștergere
    2. Este o masura dura ,dar necesara.Nu poti pune in pericol viata propriului copil si implicit a celor din jurul lui, doar pt. ca asa vrea stiu eu ce parinte "informat".Asa ca hai la vaccinare!

      Ștergere
    3. 23:20 ;23:28 Nu stiti ce vorbiti.Aceste boli sunt facute in laboratoare pt
      nimicirea omenirii ,iar acum la ordinile din afara este introdusa vaccinarea obligatorie care v-a genera alte boli .Cei ce sustin aceasta sa de-a inscris ca vor suporta si ei consecintele acestor vaccinari(Nu doctorii care sunt siliti sa o faca)

      Ștergere
    4. Este o decizie anticrestineasca .Omul s-a nascut liber in Dumnezeu si nimeni nu are voie sa abuzeze de libertatea lui luindu-i copii.S-a ajuns prea departe.Aceste masuri incalca libertatea omului de a-si hotari singur soarta.Sunt antidemocratice.

      Ștergere
    5. Bine ați revenit dna Maria.

      Anonim 23.20 23.28
      Prostia din capul tău e mare. Vaccinurile sunt bune atunci când sunt bune și nu au prostii în ele . Incredibil, tara asta e suprapopulata cu prostie, nu e de mirare la ce nivel suntem în toate domeniile.

      http://www.activenews.ro/externe/Franta-Actiune-impotriva-aluminiului-din-vaccinuri.-Peste-1000-de-persoane-cer-ministrului-Sanatatii-sa-impuna-laboratoarelor-RENUNTAREA-la-adjuvantii-pe-baza-de-aluminiu-145316

      Ștergere
    6. Cum sa ți se ia copilul. Dar ce? E al statului??
      Asta nu-i a bună. Cred ca trebuie neapărat proteste alungate haimanalele. Dați ăștia jos. Se pare ca prioritățile lor nu este bunăstarea populatiei sau o justiție fără hoții care cică "fac justitie"
      Prioritățile lor sunt vaccinarea cu aluminiu și mercur și decăderea din drepturi a părinților.
      Astea sunt prioritățile lui Tudose. Numai de asta îl "durea" în interviul acordat A3

      Ștergere
    7. Nu mai vorbiți prostii,copiii trebuiesc vaccinați și atât,altfel s-ar numi INCONSTIENTA !!!

      Ștergere
    8. 13:52Vaccineaza-i pe ai tai sau pe tine ca si asa esti necredincioasa!

      Ștergere
  35. Toate cele bune!V-am simtit lipsa!Va iubim si asteptam noutati!

    RăspundețiȘtergere
  36. Bine ați revenit! Ne a fost dor de dvs

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna seara, mă bucur că ați revenit! Va rugam sa ne scrieți când mai plecați, chiar va simțim lipsa.

    RăspundețiȘtergere
  38. Bine ati revenit,ne-a fost tare dor de dvs,ma bucur ca din nou postati pe blog aici..o seara minunata

    RăspundețiȘtergere
  39. Bine ati revenit si fie ca Bunul Dumnezeu Sa va lumineze.

    RăspundețiȘtergere
  40. Bine ati revenit ,eu v-am cautat in fiecare zi si mi-am facut griji ca v-ati imbolnavit ! DUMNEZEU sa va aiba in paza ! Va pup si va iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  41. Si eu ma bucur ca ati revenit :-)

    RăspundețiȘtergere
  42. bine ati revenit credeam ca sunteti f"bolnava de la apa plata ?

    RăspundețiȘtergere
  43. Bine ati veni!ma bucur mult si va urmaresc.doamne ajuta ne!

    RăspundețiȘtergere
  44. cu emotie mare va spun...chair speram sa nu mai apara acest articol vreodata, adica cred ca intelegeti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim10 august 2017, 10:28

      Îmi pare rău ca te-am dezamagit ! Dar din prea mare fericire pentru majoritatea cititorilor ,si din infinita fericire pentru mine personal, te asigur că voi fi prezenta aici 24 de ore din 24 !
      Asadar, pe cine deranjeaza SCRIERILE mele de la DUHUL CEL PREA SFANT, este liber sa aleaga ceea ce-l caracterizeaza,ceea ce-i place ! Cu drag, Maria Ghiorghiu.

      Ștergere
    2. D-na Maria nu puneti la suflet rautatile unora,după cum observați sunt multi cei care v-au asteptat cu nerăbdare. Nimeni nu a stiut de ce nu ati mai postat nimic si lumea s-a îngrijorat pentru ca nu ati spus că veti lipsi o vreme.Eu va multumesc că ati revenit si astept cu drag mesajele dvs.DS

      Ștergere
  45. Bine ati revenit! Ma bucur sa va citesc din nou dar ma bucur si ca ati avut o mica vacanta !

    RăspundețiȘtergere
  46. Doamna Maria nu sti daca ma credeti dar cand am vazut ca nu mai postati nimic nu va mai auzim sincer am zis Doamne acest lucru da nu ingaduie Dumnezeu sa nu mai apareti mam rugat am plans , am crezut ca va interzis sa mai scrieti pe blog. Ma bucur din tot sufletul si din toata fiinta ca aduceti cuvantul lui Dumnezeu aici pe acest blog. Dumnezeu s-a va dea putere ,sunteti mai mult decat un duhovnic pentru ca multi nu putem ajunge mereu la Sf. Biserica asa ca suntem cu dv. mereu cu mult drag doamna Maria

    RăspundețiȘtergere
  47. Doamne ajuta;Bine ati revenit,mi-ati lipsit mult,ma bucur nespus,cu aceeasi stima Minerva P.

    RăspundețiȘtergere
  48. D-na Maria sa simțit lipsa, sa numai lipsiti :).

    RăspundețiȘtergere