luni, 14 august 2017

IISUS HRISTOS ÎN GRADINA GHETSIMANI !

                                               
     xx                                 26 Iulie 2017, ora 5,12 dimineata ! 

                                           Dragii mei,

În aceasta dimineata, m-a trezit o lumina alba ,foarte stralucitoare, si astfel, vad pe ÎNSUSI DOMNUL nostru IISUS HRISTOS, stand în genunchi la RUGACIUNE,în GRADINA GHETSIMANI .

                            Image result for isus in ghetsimani.

Deci,treaza fiind, vad cu ochii inchisi pe MANTUITORUL nostru scump si drag,cum se ruga TATALUI CERESC .


Rugăciunea lui Iisus în Grădina Ghetsimani - Porunca Iubirii

poruncaiubirii.agaton.ro/.../rugăciunea-lui-iisus-în-grădina-ghetsim...

Translate this page
Mar 9, 2015 - „În GhetsimaniIisus S-a arătat solidar cu fragilitatea noastră omenească“. După Cina cea de Taină, Hristos îşi cheamă ucenicii în grădina ...

Vedeam cum CERUL s-a deschis ,iar din Cer ,

a început sa coboare un nor auriu stralucitor precum Soarele.
În mijlocul acestui nor auriu ,erau multi INGERI care veneau spre IISUS HRISTOS ,cu multe si divine CANTECE de inchinare si slava, in timp ce IISUS HRISTOS, statea in genunchi in Gradina Ghetsimani rugandu-Se la TATAL CEL CERESC.
Asa se ruga IISUS HRISTOS ,in JOIA MARE din Saptamana PĂTIMIRILOR SALE:

1. Acestea a vorbit Iisus şi, ridicând ochii Săi la cer, a zis: Părinte, a venit ceasul! Preaslăveşte pe Fiul Tău, ca şi Fiul să Te preaslăvească.
2. Precum I-ai dat stăpânire peste tot trupul, ca să dea viaţa veşnică tuturor acelora pe care Tu i-ai dat Lui.
3. Şi aceasta este viaţa veşnică: Să Te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevărat şi pe Iisus Hristos pe Care L-ai trimis.
4. Eu Te-am preaslăvit pe Tine pe pământ; lucrul pe care Mi l-ai dat să-l fac, l-am săvârşit.
5. Şi acum, preaslăveşte-Mă Tu, Părinte, la Tine Însuţi, cu slava pe care am avut-o la Tine, mai înainte de a fi lumea.
6. Arătat-am numele Tău oamenilor pe care Mi i-ai dat Mie din lume. Ai Tăi erau şi Mie Mi i-ai dat şi cuvântul Tău l-au păzit.
7. Acum au cunoscut că toate câte Mi-ai dat sunt de la Tine;
8. Pentru că vorbele pe care Mi le-ai dat le-am dat lor, iar ei le-au primit şi au cunoscut cu adevărat că de la Tine am ieşit şi au crezut că Tu M-ai trimis.
9. Eu pentru aceştia Mă rog; nu pentru lume Mă rog, ci pentru cei pe care Mi i-ai dat, că ai Tăi sunt.
10. Şi toate ale Mele sunt ale Tale şi ale Tale sunt ale Mele şi M-am preaslăvit întru ei.
11. Şi Eu nu mai sunt în lume, iar ei în lume sunt şi Eu vin la Tine. Părinte Sfinte, păzeşte-i în numele Tău, în care Mi i-ai dat, ca să fie una precum suntem şi Noi.
12. Când eram cu ei în lume, Eu îi păzeam în numele Tău, pe cei ce Mi i-ai dat; şi i-am păzit şi n-a pierit nici unul dintre ei, decât fiul pierzării, ca să se împlinească Scriptura.
13. Iar acum, vin la Tine şi acestea le grăiesc în lume, ca să fie deplină bucuria Mea în ei.
14. Eu le-am dat cuvântul Tău şi lumea i-a urat, pentru că nu sunt din lume, precum Eu nu sunt din lume.
15. Nu Mă rog ca să-i iei din lume, ci ca să-i păzeşti pe ei de cel viclean.
16. Ei nu sunt din lume, precum nici Eu nu sunt din lume.
17. Sfinţeşte-i pe ei întru adevărul Tău; cuvântul Tău este adevărul.
18. Precum M-ai trimis pe Mine în lume, şi Eu i-am trimis pe ei în lume.
19. Pentru ei Eu Mă sfinţesc pe Mine Însumi, ca şi ei să fie sfinţiţi întru adevăr.
20. Dar nu numai pentru aceştia Mă rog, ci şi pentru cei ce vor crede în Mine, prin cuvântul lor.
21. Ca toţi să fie una, după cum Tu, Părinte, întru Mine şi Eu întru Tine, aşa şi aceştia în Noi să fie una, ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis.
22. Şi slava pe care Tu Mi-ai dat-o, le-am dat-o lor, ca să fie una, precum Noi una suntem.  
23. Eu în ei, şi Tu în Mine; pentru ca ei să fie în chip desăvârşit  una, ca să cunoască lumea că Tu M-ai trimes, şi că i-ai iubit, cum M-ai iubit pe Mine
24. Părinte, voiesc ca, unde sunt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia pe care Mi i-ai dat, ca să vadă slava mea pe care Mi-ai dat-o, pentru că Tu M-ai iubit pe Mine mai înainte de întemeierea lumii.
25. Părinte drepte, lumea pe Tine nu te-a cunoscut, dar Eu Te-am cunoscut, şi aceştia au cunoscut că Tu M-ai trimis.
26. Şi le-am făcut cunoscut numele Tău şi-l voi face cunoscut, că iubirea cu care M-ai iubit Tu să fie în ei şi Eu în ei.
Şi noi sa ne rugam fratilor, ca sa fim sanatosi, ca sa avem CREDINTA tare in DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI,si sa nu ne indepărtam niciodata de tot ce este SFANT si plin de Iubire si Dragoste divina.
                                    Cu dragoste,Maria.
Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge



mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            ...

13 comentarii:

  1. Ghetsimani era o gradina

    RăspundețiȘtergere
  2. DOAMNE IISUSE HRISTOASE,FIUL LUI DUMNEZEU,TU stai in genunchi si te rogi la TATAL CERESC,pentru noi pacatosii,ca tare rai ne-am facut,pe Maica Ta Sfanta nu o mai cinstim,numai dupa luxuri si distractii fugim zi si noapte,de casa Ta, Biserica nu avem timp prea ocupati suntem,cu treburile lumesti,nu cu cele sfinte,folositoare mintii si sufletului.Doamne si eu ingenunchez inaintea Ta,cu lacrimi si durere in suflet,te rog din tot sufletul meu,intoarce acest popor la credinta,si cu totii sa o cinstim pe Maica Ta Sfanta,care se roaga pentru noi pacatosii.Doamne te rog,opreste-i pe vrasmasi care doresc raul aceste-i lumi,opreste Doamne razboiul.Doamne te rog fa ca ziua de Adormire a Maici Tale sa fie sarbatorita cu mic cu mare de tot poporul Roman.Multi in aceasta zi se ocupa numai de distractii,uita de puterea Ta.Doamne eu nu am pe nimeni,ajutorul meu este la Tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 14:10, nu ai pe nimeni? De ce? Cred ca ai un defect ... nu fizic... dar ai buba. In alta ordine de idei, e naspa sa fii singura. Nu iti calca nimeni pragul. Nu iti spune nimeni " buna dimineata /noapte buna". Naspa!!! Hai, stai in casa ta singurica si te roaga.

      Ștergere
    2. Era o rugăciune Anonim 19:45 chiar nu e nevoie sa sari pe cineva asa. Daca ai fi inteles ai fi tacut chiar iti place sa mormoi cam des vad.

      Ștergere
    3. E, hai, 21:31! Nu lasa se umfle orezu'n tine. Mor, mor este in padure dupa mure. Daca iti place mormaitul, te rog, mergi in padure. Pace tie mormaila!

      Ștergere
  3. Rugaciunea din gradina Ghetsimani.Acest episod din viata Mantuitorului impresioneaza profund.Greu de cuprins,greu de explicat.Exista un tablou,o icoana la biserica Domnita Balasa,nu stiu acum daca mai este.Acea imagine pare sa se apropie de maretia momentului,dar pe masura ce priveai iti dadeai seama ca misterul,taina se adanceste.E ceva deasupra puterii omenesti,nu e ca o rugaciune de la om catre Dumnezeu,ci o ruga rostita sau gandita de Dumnezeu Fiul catre Dumnezeu Tatal,un nivel al puterii si trairii care ne depaseste,dar in acelasi timp ne fascineaza.

    RăspundețiȘtergere
  4. 14 aug 19.45-daca esti crestin autentic-atunci nu ironizezi un suflet singur--SUNT ATATIA OAMENI SINGURI ,NEVOIASI SI COPII ABANDONATI CA AI AVEA CE SA FACI --SA ADUCI PUTINA ALINARE DOOOOOAR PRINTR-UN CUVANT DE DUH-mila este o mare virtute--o ai sau nu---pace tie suflet care vei cere mila candva

    RăspundețiȘtergere
  5. Stau si ma intreb cum de tratati superficial un subiect atat de important ca ruga Domnului in gradina Ghetsimani.Cel putin nu va e frica,oameni buni?Ati redus totul la o tachinare a cuiva pe motiv de singuratate.Daca era vorba de un cutremur,imediat sareati sa aflati cum sa va aparati pielea.Nu cert pe nimeni,sunt ca toata lumea,cu greseli,dar mi se pare ca un asemenea subiect trebuie tratat cu decenta si respect.

    RăspundețiȘtergere
  6. 17 aug 18.19--eu tac dar tu n-ai ce spune ca esti-acru la mate --cum zicea un mare duhovnic--ce te deranjeaza asa mult? sa fii om e lucru mare-sa fii pom e-o intamplare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 00:43, te confrunti cu un complex de inferioritate. Trateaza cauza!

      p.s. proverbul mentionat de tine e gresit. Cauta, doar ai acces la i-net. Sau tu pentru ce folosesti i-net-ul?

      Ștergere
  7. 18 aug 18.00-esti istet pentru tine nu ma simt in inferioritate --eu vorbeam de persoanele care au nevoie si de un cuvant bun iar duhovnicul meu era vazator in duhh si te aducea cu picioarele pe pamant si era si bun si aspru--daca esti credincios sigur gandesti si faci binele sub orice forma--de ce te mandresti cu ce esti??

    RăspundețiȘtergere