vineri, 11 august 2017

SCHIMBAREA LA FAŢĂ ! HAINELE MELE ROSII ,AU DEVENIT ALBE SI STRALUCITOARE CA LUMINA !

 xx                                   Noapte de 28 -29 Iulie 2017  ora 2,30 !

                                             Dragii mei, 

În aceasta noapte dragilor, cand abia imi terminasem Rugaciunea, aud glas care ma intreaba:

             " Dar unde esti ?
         Cu ce te-ai îmbracat? Cu acestea roşii?
      Ar trebui sa le iei pe acestea ,că Te-ai schimbat la faţă!"

Clipă în care dragilor, nu mai sunt in patul meu, ci sunt pe o pajiste verde, sub un Cer alb stralucitor.
Privesc la săndălutele mele si le vad rosii.
La fel erau si hainele mele, numai că, în clipa urmatoare o Lumina alba, orbitor de stralucitoare, a început sa-mi acopere rosul încaltamintei mele,asa incat,le vedeam albe precum zăpada în razele Soarelui puternic.
Apoi ,LUMINA alba orbitor de stralucitoare, a inceput sa ma cuprinda de la încaltaminte în sus, astfel incat,hainele mele rosii au devenit albe ca Lumina .
Totul in jurul meu, era doar Lumina alba orbitor de stralucitoare.
Eu nu mai aveam haine colorate,si nici incaltaminte colorata; totul era numai Lumina alba,orbitor de stralucitoare.
Prieteni dragi, am plans de uimire,de bucurie,asa cum am plans cand IISUS HRISTOS a aparut in camera mea, îmbracatin rosu si cu Coroana de spini pe cap,spunandu-mi mie roabei Sale:
               " Tu esti Imaginea Mea !"
Iata linkul cu articolul:


IISUS HRISTOS IMI SPUNE : IMAGINEA MEA , TU ESTI

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../iisus-imi-spune-imaginea-mea-tu-...

Translate this page
May 5, 2016 - Şi în acest moment dragii mei, fără ca să deschid gura mea, ,aud glasul sufletului meu, care strigă pur şi simplu aşa : ... ”Tu ești Imaginea Mea!


Iar aici ,mai jos,articolul in toata frumusetea lui Divina:

                                  8 Mai 2015, ora 8,30 dimineaţa !


                                           Hristos a Înviat !

                                               Dragii mei, 

                                  

În această dimineaţă de Mai, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu şi la Măicuţa Domnului ca să mă ajute ,pentru a-mi putea ajuta şi eu Semenii la randul meu,ceva uimitor şi cu totul minunat se întâmplă.

Dragilor ,îmi doresc ca prin toate câte scriu pe Blog, să ajung la sufletul Semenilor nostri, si sa-i conving sa se intoarca la Credinţă. Şi tocmai când mă rugam aşa, aud glas mirat care imi spune :

             "Al tău cuvânt ?

           Al tău cuvânt, este Cuvântul Lui Dumnezeu ! 

Cuvântul Lui Dumnezeu...sunt repetarea Poruncilor.

Şi în acest moment  dragii mei, fără ca să deschid gura mea, ,aud glasul sufletului meu, care strigă pur şi simplu aşa :

               Dumnezeu există ! 

           De ani de zile ,scriu despre Dumnezeu .

Dar un alt glas mă-ntreabă :

            De unde ?  

Şi iată ce răspunde glasul sufletului meu, fara ca eu sa deschid gura mea: 

              La insuflarea  Lui Dumnezeu şi a Măicuţei  Domnului. 

Iar glas din Cer, spune :

  Lumina este ochii ! Închizând ochii Celui ,care ne-a arătat Lumina .

Şi mâine e Sărbătoare ! A venit Dumnezeu la tine.

           Cuvântul tău , este Cuvântul Lui Dumnezeu !                   

Ce puteam să mai spun ? Parcă nici nu mai eram cu sufletul la locul meu de Rugăciune, căci fără să scot vreun cuvânt din gura mea, aud din nou glasul sufletului meu, care imploră pe Dumnezeu aşa :

 Umple inima mea ,de Dragoste pentru bunătatea Ta ; de ură pentru gresalele  mele, şi de defăimare pentru deşertăciunile Lumii întregi.

Nu am voie , pentru deşertăciunile Lumii întregi !" 

Lacrimile-mi curgeau, râuri, râuri ,pe obrajii mei în aceste clipe ,şi am înţeles în această clipă ,care este Destinul meu şi ce am de făcut în continuare.

 Desi au trecu 18 ani de când m-am dăruit Lui Dumnezeu trup şi suflet ,inimă şi cuget, la fel voi face în continuare toată viaţa mea.

Asa cum Însuşi Măntuitorul Lumii întregi ,mi-a spus mie roabei Sale ,aşa :

               ”Tu ești Imaginea Mea!


               Imaginea Mea,tu esti !” 

Viaţa mea toată, fiecare clipă, fiecare gând şi fiecare 

dorinţă, 

sunt în Mânile Lui Iisus Hristos şi ale Maicii Sale, Pururea 

Prea Curata Fecioara Maria. 

Nicicând nu voi putea ca să-I răsplătesc Mult Prea 

Milostivului Dumnezeu si Maicii Luminii, pentru DARUL 

de 

nepreţuit, pe care mi L-a dat mie roabei Sale. 

Am spus de nenumărate ori dragii mei, că eu nu am nevoie 

de nimic din Lumea aceasta. Ceea ce-mi doresc cu ardoare,

 este să pot convinge pe Semenii mei şi ai nostri, 

că DUMNEZEU EXISTĂ, că PREA  SFÂNTA  

NĂSCĂTOARE de DUMNEZEU, ne ajută cu Rugăciunile 

Sale ,la Prea Scump Fiul Său şi Mântuitorul nostru. 

           Iar noi ,trebuie să ne închinăm cu 

inima şi cu sufletul, si să aducem Laudă şi 

cinstire , mulţumire şi dragoste infinită, Prea 

Sfintei Treimi şi Maicii Luminii ,Pururea 

Prea Curata Fecioara Maria, Amin !

                                 Cu dragoste, Maria.


P.S.


                                   Prieteni dragi, 



Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,


 precum si Extraterestrii  Există, 


vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016


 ,si care volum costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge



mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            ...

18 comentarii:

  1. Prieteni dragi ,
    Am primit un Comentariu acid de la un ANONIM,care spune ca a donat pentru CARTE,dar nu a primit-o nici pana astazi.
    Va rog din suflet,daca mai sunteti care nu ati primit CARTEA GRATUIT,si ati facut DONATII, scrieti-mi va rog adresa voastra in privat, iar eu vă voi trimite cu mare drag si cu multa dragoste sufleteasca CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT,primul volum. Al doilea si al treilea volum, vor apărea tot in aceasta toamna, iar DONATORII vor beneficia de ambele volume, in mod total GRATUIT.
    Va imbratisez cu multa dragoste in suflet, si cu multa pretuire in inima. Maria Ghiorghiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris un com.la predica Sfantului Cleopa despre schimbarea la fata a Lui Iisus ast.un raspuns. Cu mult drag
      Stef.

      Ștergere
    2. Din cartile Doamnei Georgeta Florea am citit ca In 1/1/1999 sa nascut salvatorul tari romanesti intro tara straina si la 18 Ani va intra in romania spre a-si reindrepta tara de la pierzania si cresterea credintei.de asemenea a spus ca 2017 este anul lui Dumnezeu si Anul de indreptare si Dreptate.Eu pot sa va spun doar CREDINTA,NADEJDIE,IUBIRE,SI RABDARE,SI sa ne rugam sa ni le dea BUNUL DUMNEZEU LA TOTI.AMIN

      Ștergere
    3. 6:57Mai Stef. pacat de credinta ta ca usor te amageste diavolul.Tu nu cunosti sau nu respecti cuvintele Sf.Evanghelii si mai amagesti si pe altii.Domnul nu se va mai naste pe pamant El vine la Judecata pe norii cerului cu putete si mare slava.In 1999 s-a nascut antihristul care isi va incepe lucrarea la30 de ani ca si Domnul Iisus si va "domni"3ani si jumatate dupa care va fi ucis cu foc de Domnul la venirea Sa.Multi vin cu informatii gresite ceea ce e pacat , fiind fara sa stim prooroci mincinosi.Anul pe care il cautati multi e 2030.Pt mai multe informatii cititi si proorocia calugarului de la Sf.manastire Gai Arad despre antihrist si nu numai(pepsi facut din ......)
      .

      Ștergere
    4. 14:05, da, Domnul vine pe Terra, insa, mai repede de anul pe care-l spui tu, 2030. EL nu se mai naste inca o data pe Pamant, a fost deja nascut, nu facut, din Maica Luminii. Se spune ca in anul acesta, 2017, va sosi.

      Ștergere
    5. 16:35Ce informat mai esti!Esti f. convingatoare cu" se spune".Eu insa iti spun cu convingere -2030!

      Ștergere
  2. Minunate ,inaltatoare trairi...dac-am reusi sa renuntam la tot uratul din noi,poate ca si cei ce ne conduc ar face-o multumitor...Dumnezeu sa fie cu noi toti! Doina

    RăspundețiȘtergere
  3. D. Maria , ati scris parca la inceputul anului ca Arsinel va avea probleme. Sotia lui s-a impiedicat , s-a lovit la cap si este operata pe creier. Este in stare grava.Durere sufleteasca.....
    .

    RăspundețiȘtergere
  4. https://2017dieusauve.wordpress.com/2016/12/15/preparez-vous-pour-le-23-septembre-2017/

    RăspundețiȘtergere
  5. unii cred ca daca citesc literal Biblia ei stiu deja tot desi scrie ca numai la unii este data intelegerea ei , deci litera este moarta viu este spiritul Ei . Se vorbeste in pilde ca sa nu ne plafonam si sa spunem ca :;stim ;, intro pilda se poate face complectari nu se plafoneaza !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 20:34, Dar cati nu sunt care spun: eu stiu! Si ma spun: si eu vorbesc in pilde, pentru ca asa a vorbit si Isus( Iisus). Aceste persoane, care desconsidera capacitatea altor persoane de a intelege Biblia, se considera alese. Ceilalti , dupa mintea lor, vor merge in iad si alte bazaconii din capul lor.

      Ștergere
  6. Scriati cu ceva timp in urma despre copii morti. Din pacate tocmai am citit un articol ce face referire la acest lucru: http://reporteronline.net/fost-un-adevarat-masacru-30-de-copii-au-murit-chinuri-cumplite-din-cauza-unei-facturi-neplatite/

    RăspundețiȘtergere
  7. Un calugar , ar spune ca daca i s-ar zice ca este imaginea lui IISUS HRISTOS in vedenie , o va respinge hotarat , stiind ca este o inselaciune .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este 08:05! Toti calugarii spun asta. Sa fim atenti la "vedeni". Nu tot ce zboara se mananca.

      Ștergere
  8. ce inseamna d-na MARIA-TU ESTI IMAGINEA MEA=IN DUH ?SAAAAU CA AI ACELEASI PUTERI CA EL--atunci puteti face ce-a facut EL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo, an 13:12! Buna observatie.


      p.s.:uneori ne contram, dar cand ai dreptate nu te contrazic.

      Ștergere
  9. nu stiu cine esti 16 aug 18.30 dar sigur sunt ca D-na MARIA NU VA RASPUNDE--duovnicul meu nu se dadea alceva decat UN PUTRGAI ASA SE PREZENTA--era de o modestie rara

    RăspundețiȘtergere
  10. cand ti se pare ca altul are ceva cu tine sau nu te sustine in opinii e clar ca esti iritat si cuvantul pleaca sa te apostrofeze netinand cont ca nu esti unicul vazator in duh--D -NA MARIA niciodata n-ati fost de acord cu ce va spun unii crestinii care au avut in fata lor si au auzit ce le spun duhovnicii cu mari daruri dati impresia ca numai d-stra detineti adevaruri si va bucurati ca DUHUL CEL PREA SFANT va spune cele ce se vor intampla--va cer iertare dar va enervati cam prea repede--ce zodie sunteti ca IN CEASLOV SUNT SEMNELE ZODIACULUI iar venirea DOMNULUI IISUS A FOST IN ZODIA PESTI

    RăspundețiȘtergere