luni, 28 august 2017

MUNTELE TABOR ! DUHUL SFÂNT ÎN ÎMPĂRĂŢIA SA !


Related image..

                                             2 Mai 2017,ora 12,23 !

                                       Dragii mei,

În aceasta zi si la aceasta oră dragilor, ma aflam în AUTOCARUL care mergea spre Muntele TABOR.
            

                          Image result for muntele tabor..

Încă nu ajunsesem la poalele MUNTELUI TABOR, si-n Autocar fiind, la un moment dat nu mai sunt cu sufletul in mijlocul Pelerinilor din Autocar,ci sunt într-un loc in care era numai Lumina aurie orbitor de stralucitoare.
Asa precum noi suntem aici pe Planeta PĂMANT,aici părea a fi PLANETA  SOARELUI, sau mai bine spus ,ÎMPĂRĂTIA LUI DUMNEZEU.
În mijlocul ÎMPĂRĂTIEI LUI DUMNEZEU ,văd un PORUMBEL de un alb orbitor de stralucitor,PORUMBEL ce zbura lin de la dreapta spre stanga având Aripile-I larg întinse .
Related image.

DUHUL  CEL PREA SFĂNT în zborul Său lin ,privea asupra PĂMANTULUI si a tot ce înseamna CREATIA  LUI DUMNEZEU.
        
                       
                           Image result for muntele tabor.

În clipa urmatoare tresalt puternic pe scaunul din Autocar, si aud glasul PĂRINTELUI ghid,care ne spune ca am ajuns la MUNTELE TABOR si ca trebuie sa coborâm din Autocar.
Fireste, am coborât cu totii iar de aici ne-au preluat masini tip maxi -taxi si ne-au urcat pe MUNTELE TABOR la MANASTIREA SCHIMBARII la FAŢĂ a MÂNTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS.
                Manastirea Schimbarea la Fata - Muntele Tabor.
                 
                           Manastirea Schimbarea la Fata - Muntele Tabor.

       Aici ,cu lacrimi de bucurie m-am închinat în SFANTA MANASTIRE ,si -am multumit DUHULUI SFANT si MAICII DOMNULUI ,pentru toate câte mi-a daruit si-mi daruieste in fiecare clipă a vietii mele.
Cu totii trebuie sa multumim BUNULUI si PREA MILOSTIVULUI DUMNEZEU (PREA SFINTEI  TREIMI )si PREA SFINTEI NASCATOARE de DUMNEZEU,pentru faptul că ne-a dat VIATA, pentru că suntem sanatosi,avem o familie si putem munci ,ca sa ne asiguram zilnic pâinea cea de toate zilele.
Sa nu treaca nicio zi din viata noastra,în care sa nu spunem :
               "Doamne IISUSE  HRISTOASE ,Fiul Lui DUMNEZEU ,Îţi multumesc din inimă si din suflet că m-am trezit si astazi ,sunt sanatos si vad din nou Soarele rasarind.
Milostiv fii mie păcătosul(a)şi mă miluieste.
               Image result for iisus
Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu,roaga-te pentru mine păcatosul (a) si ma acoperă cu Aripile TALE  Prea -Sfinte si Ocrotitoare!"
         Image result for maica domnului cu aripi.

                                   Cu dragoste,Maria.


                                    Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge



mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

3 comentarii:

  1. Eu cred ca Iisus Hristos nu vrea de la noi sa ne punem cenusa-n cap si sa facem apologia suferintei,ci vrea sa ne cultivam acele virtuti care ne fac sufletele puternice :demnitate,curaj,blandete,bunatate,multa intelepciune,moralitate inalta si fapte bune in fiecare zi.Stiu ca e greu sa ajungem la asemenea inaltime spirituala,dar avem cele mai desavarsite modele :Iisus Hristos si Maica Sa Precurata.

    RăspundețiȘtergere
  2. corect 11.09-ca sa ajjungem la mantuire=desavarsire trebuie sa avem calitatile spuse de d-stra--altfel in zadar ne rugam

    RăspundețiȘtergere