marți, 22 august 2017

OMENIRE !!! PORUNCĂ DIVINĂ , PENTRU INTREAGA OMENIRE !


                                   22  August 2017,ora 6,23 dimineata !

                                       Dragii mei,

Astazi dimineata,treaza fiind aud glas Divin care dă PORUNCĂ întregii omeniri.
Glasul răsuna atât în Cer, cât si pe Pămant, si striga precum Sfantul Ioan Botezatorul în pustie.
Citez:
                    " Începând de azi Omenire, tu nu te vei mai schimba !
                 Vei face VOIA DOMNULUI !
            Numai VOIA  DOMNULUI vei face, tu Omenire !"


          Image result for SFANTA TREIME.Image result for MAICA DOMNULUI
.
Dragii mei, cred că acestea sunt Semne concrete care dovedesc cea de-a Doua Venire a Lui IISUS HRISTOS,în NOUL SĂU IERUSALIM - ROMÂNIA  DUHULUI SFÂNT.
OMENIREA dragilor, nu mai are timp pentru a se schimba în bine. Omenirea va face de-acum incolo numai VOIA DOMNULUI.
OMENIREA, nici nu vrea ca să se schimbe în bine.
Măcar în al 12 lea ceas fratilor, sa ne intoarcem la HRISTOS DOMNUL si DUMNEZEUL nostru,precum si la MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA.
Să mergem la SFANTA BISERICA,sa ne spovedim si sa ne invrednicim a primi SFANTA si DUMNEZEIASCA ÎMPĂRTĂSANIE.
Să fim mai buni la inimă si la suflet, sa iubim pe Aproapele nostru,sa daruim din puţinul nostru si celor care nu au.
Sa nu fim deloc indiferenti faţă de cei care,sunt în necazuri si-n suferinţă.
Daca eu nu v-as fi dezvaluit din toate câte am primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa va spun,păcat nu ati avea.
Dar eu am scris din toate câte mi s-a poruncit a scrie,si chiar cu ocarile si jignirile de care am avut si am parte din partea unor cititori,eu tot am continuat si voi continua ca sa va povatuiesc si sa va aduc pe CALEA LUI HRISTOS, si-n bratele LUI HRISTOS.
Nu este greu fratilor ! DUMNEZEU ne cere doar DRAGOSTE si IUBIRE!
Iar pentru a dărui DRAGOSTE si IUBIRE,trebuie sa ajutam pe APROAPELE nostru,atunci când este la necaz si suferinta.
Atunci cand ne asezam la masă,sa ne gandim si la cei sarmani,cunoscuti sau necunoscuti,daca si ei au un colt de pâine pe masa.
Iar daca este aproape de noi, sa nu ne apucam de mâncat pana nu hranim mai intai si pe cel de langa noi.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,Amin!
                                   Cu dragoste,Maria.



                                   Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            



30 de comentarii:

  1. Slava Tie Dumnezeule ,Imparatul a toata faptura!Slava Tie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce inseamna a face Voia Domnului mai concret ,ce inseamna exact?Puteti sa lamuriti dna Maria?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voia Domnului este sa respectam cele 10 porunci.
      Însă Iisus Hristos ne explica mult mai simplu:
      1-Sa iubim pe Dumnezeu din toată inima și cu toată puterea noastră, mai mult decât orice și oricine
      2-sa iubim pe toți ca pe noi înşine

      Deasemenea Iisus a spus ca cine ÎL iubește pe EL (DUMNEZEU) ÎI ASCULTA CUVINTELE (PORUNCILE,SFATURILE...)

      Evident ca dacă intram in detalii pt. A ÎNȚELEGE ÎN PROFUNZIME si in detalii este necesar minim câțiva ani de studiu, ceea ce este mai greu întrucât foarte putini au citit,studiat și aprofundat învățăturile sfinte care duc la înțelepciune spirituala precum si cunoasterea deplina a stiintei actuale avansate, prin corelarea ADEVARULUI SUPREM cu adevărul științific. De fapt adevarata știință nu intra niciodată în contradicție cu adevărul suprem declarat de religie(adică existenta Lui Dumnezeu )

      Ștergere
  3. Suna mai mult a indemn combinat cu proroocie direct din glasul de duh al Tatalui. Nu chiar a porunca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce inseamna sa faci Voia Domnului?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu este tarziu pentru pocainta niciodata DUMNEZEU il primeste si pe cel de pe patul de moarte daca-l primeste pe EL in suflet --ca sunt persoane care nu vor vedea luminaLUI este adevarat dar asta-i taina mare--CHIAR SI D-NEI MARIA NU I SE REVELEAZA ASA CEVA

    RăspundețiȘtergere
  6. Amin, voia Lui buna,dreapta si desavarsita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iisus Hristos a lasat un mesaj omenirii ."Timpul este scurt" "Jocul s-a terminat" Am ajuns la final.

    RăspundețiȘtergere
  8. As intelege ca : nu te vei schimba adica cei care au ales raul s au binele le va fi respectata alegerea de acuma nu mai este interesat Dumnezeu de schimbare ! Santem la cesul 25

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu umilință mărog Ție Doamne IIsuse Hristoase şi Sfintei Tale Măicuțe,pentru iertarea păcatelor Amin. Maria H

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamna Maria comentariile noastre aici aproape ca nici nu-si mai au rostul. Ce putem da mai zicem decat Bunul Dumnezeu s-a inmoaie inimile tuturor oamenilor si la toti copii ,frat ,parinti ce pot s-a mai spun doamna Maria va cred ca Bunul Dumnezeu Domnul Nostru Iisus Hristos se apropie de noi cu repeziciune va cred . Nu pot fecat sa plang in acest moment si sa ma rog la Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului s-a ne ierte pe toti ca nimeni din cei vii nu este fara de pacat. Doar Bunul Nostru Mantuitor este si Maicuta Domnului careia se cuvine toata cinstea si inchinaciunea. Doamna Maria Dumnezeu s-a va dea putere si rabdare si noua la toti. Va iubesc si va imbratisez cu mult drag si pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca suntem anunțați ca nu mai avem timp sa ne schimbam chiar dacă vrem. Venirea lui Iisus este foarte aproape, să-l primim în inimile noastre. Cu drag, Elena

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragii mei! Azi am primit un mesaj de la TATĂL NOSTRU CERESC ( DUMNEZEU TATĂL) , mesaj ce trebuie să vi-l transmit şi vouă.
    Iată ce conţine acest mesaj:


    Dragii mei! V-am transmis acum două zile acel mesaj prin care vă spuneam că tot ce este în Univers este parte din mine. Că am decis , prin divizare, să experimentez viaţa printr-o infinitate de forme. La fel se întâmplă şi la nivelul Pământului cu fiecare suflet în parte. Drept urmare fiecare suflet a avut posibilitate să se exprime după bunul său plac, datorită liberului arbitru. Aţi trăit iluzia divizării, cu toate că nu am fost niciodată despărţiţi. Cei care v-au dus în această eroare, o mână de oameni ce v-au condus şi vă conduc în continuare, ştiau un lucru f important ce l-au ţinut secret ptr majoritatea dintre voi, anume că nu există pedeapsă ptr faptele voastre, ci doar consecinţe ce se materializează doar aici în plan terestru.
    Au inventat un Dumnezeu răzbunător, rău, gata oricând să vă pedepsească ptr faptele voastre, tocmai ptr a semăna frica în sufletele voastre si a vă manipula. Nu trebuie să vă spun care sunt consecinţele ptr că le vedeţi şi voi şi le trăiţi zilnic: omenirea se indreaptă cu paşi repezi către autodistrugere.
    Dar nu pot să stau deoparte şi să nu intervin. Am stat deoparte până acum ptr că situaţia nu a fost atât de gravă. De ce vreau să impiedic dezastrul? Ptr că Pământul nu este doar al vostru. Sunt multe suflete ce vieţuiesc alături de voi, dar pe care mulţi dintre voi nici nu le luaţi în considerare. Mulţi vă credeţi stăpâni peste tot când , de fapt, ar trebuisă trăiţi în respect şi armonie cu tot ceea ce vă inconjoară.
    De acum voi interveni de câte ori voi considera de cuviinţă. Totul se va face după voia Mea. V-am lăsat şi aţi făcut ce-aţi vrut, de acum veţi face ceea ce trebuie. CEI CE NU VOR FACE VOIA MEA VOR VEDEA CONSECINŢELE.
    Vă ştiu pe fiecare dintre voi. Ştiu fiecare ce gândiţi şi ce faceţi. Cei ce aveţi gânduri de distrugere a creaţiei mele veţi avea de suferit. Nu voi mai aştepta ca gândurile să se transforme în fapte. Vă ştiu pe toţi cei ce aveţi mijloacele necesare ptr a distruge Pământul cu tot ce este pe el. Nu ar fi drept ca Pământul să devină locul vostru de joacă doar ptr că vreţi şi puteţi.
    Toţi sunteţi egali în drepturi. Toţi aveţi dreptul să trăiţi în pace , iubire şi armonie cu toată creaţia mea. Nu înseamnă că, unii aveţi bani şi putere, aveţi mai multe drepturi decât ceilalţi. De fapt voi aţi creat toate aceste dezechilibre. Din cauza voastra, a celor lacomi , avizi de putere şi dominare, omenirea a ajuns in stadiul acesta. Acest lucru trebuie să înceteze.
    Sunteţi mulţi ce vă doriţi pace, iubire şi înţelegere, o lume curată în care să vă creşteţi copiii frumos. Vă voi ajuta aşa cum voi considera eu că va fi mai bine pentru fiecare dintre voi. Trebuie doar să credeţi in Mine şi să-mi fiţi alături. Nu trebuie să mă căutaţi din frica de consecinţe ci din dragoste.
    Carmen M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai era pe aici madam D care batea campii. Acum ne procopsiram si cu Carmen .

      Ștergere
    2. Ai perfecta dreptate in ceia ce scri Carmen !!! sa fi binecuvantata !

      Ștergere
    3. Multumesc ,Carmen M ! Multumesc, d-na Maria !

      Ștergere
    4. Doamen ajuta! faca-se voia Ta, Doamne. cu noi toti.
      Neluta

      Ștergere
    5. Carmen M ,ceea ce ai scris este adevarat.Mesajul primit de tine rezoneaza cu mine.

      Ștergere
  13. Adică ,omul care vrea sa se schimbe din criminal intr-un om al lui DUMNEZEU, prin aceasta viziune DUMNEZEU nu îi mai dă voie?
    Refuz sa-l cred pe Dumnezeul din viziune.

    RăspundețiȘtergere
  14. "M-am pogorât din cer ca să fac nu voia Mea, ci voia Celui ce M-a trimis. Şi voia Celui ce M-a trimis, este să nu pierd nimic din tot ce Mi-a dat El, ci să-l învii în ziua de apoi. Voia Tatălui meu este ca oricine vede pe Fiul, şi crede în El, să aibă viaţa veşnică; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi."
    - Ioan 6:38–40

    RăspundețiȘtergere
  15. Sfantul Siluan Athonitul - Despre voia lui Dumnezeu si libertate

    Este bine sa te predai voii lui Dumnezeu. Atunci in suflet este numai Domnul si nu alte ganduri; si el se roaga lui Dumnezeu cu minte curata si simte iubirea lui Dumnezeu, chiar daca s-ar chinui cu trupul.
    Cand sufletul s-a predat cu totul voii lui Dumnezeu, Domnul insusi incepe sa-l calauzeasca si sufletul este invatat in chip nemijlocit de Dumnezeu, in vreme ce inainte era povatuit de invatatori si de Scripturi. Dar rareori se intampla ca invatatorul sufletului sa fie Domnul insusi prin harul Duhului Sfant, si putini sunt cei ce cunosc aceasta; numai cei ce vietuiesc dupa voia lui Dumnezeu.
    Omul mandru nu vrea sa vietuiasca dupa voia lui Dumnezeu: ii place sa se conduca el insusi si nu intelege ca omul nu are destula minte ca sa se conduca pe sine insusi, fara Dumnezeu. Si eu, cand traiam in lume si nu cunosteam inca pe Domnul si Duhul Sau Cel Sfant, nu stiam cat de mult ne iubeste Domnul si ma incredeam in mintea mea proprie. Dar cand, prin Duhul Sfant, am cunoscut pe Domnul nostru Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, atunci sufletul meu s-a predat lui Dumnezeu si de atunci primesc toate intristarile care vin asupra mea si zic: "Domnul se uita la mine, de ce sa ma tem?" Dar inainte nu puteam trai asa.
    Pentru cel ce s-a predat voii lui Dumnezeu viata e mult mai usoara, pentru ca si atunci cand e in boala, in saracie si in prigoana, el gandeste asa: "Asa i-a placut lui Dumnezeu, iar eu trebuie sa indur aceasta pentru pacatele mele".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic mai adevarat decat,ceia ce a-ti scris!
      In ultima vreme stiinta va creste si ne vom apropia de Dumnezeu personal daca-l cautam cu toata inima!

      Ștergere
  16. Așa, așa, anonim 19.35 sau Carmen ,și eu vreau cit mai repede sa vad;sa apuc cum se risipesc averile celor bogați de pe pământul acesta!Și mie îmi place adevărul și dreptatea, dar nu am văd-ca nici o putere sa lupt impotriva nedreptăților, sint prea mic pentru asta și se mai zice ca o rindunica nu face primăvară! !

    RăspundețiȘtergere
  17. Ar mai trebui sa explic ce inseamna cesul 25 ? in intrebare ai si raspunsul .

    RăspundețiȘtergere
  18. "Porunca" ar fi de genu' : "purificarea planetei cu tot ceea ce exista pe ea si in ea!"

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce-mi aduc eu aminte din Biblie,parca se spune ca timpul pentru a alege calea lui Dumnezeu este pana spre vremurile din urma,apoi se va ridica Duhul si nu se va mai putea.Sa explice cine stie mai bine acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  20. daca se va lua DUHUL de pe pamant ar insemna sa dispara si biserica

    RăspundețiȘtergere