luni, 28 august 2017

TAIEREA CAPULUI SFANTULUI IOAN BOTEZATORUL, ASA CUM A FOST ACUM 2000 DE ANI !


                LA  29  AUGUST  2017, 

        Sărbatorim prin Post  si Rugaciune ,

TĂIEREA  SFÂNTULUI  SI  CINSTITULUI  

CAP , AL  SFÂNTULUI  PROOROC  - IOAN  

BOTEZĂTORUL  DOMNULUI  NOSTRU  

IISUS  HRISTOS !


                                           Dragii mei,

Scriam la 27 ianuarie 2014, despre cum I-a fost tăiat Cinstitul Cap, al Sfântului şi Proorocului Ioan Botezătorul !
Acesta este fratilor Adevărul  adevărat, despre cum şi unde I s-a tăiat Cinstitul Cap, al Sfantului Ioan Botezatorul.
Am fost dusă cu sufletul  de Duhul Cel Prea Sfânt, chiar în temniţa în care I s-a tăiat Cinstitul Cap, al Sfantului Ioan Botezatorul.                                                        Image result for sfantul ioan botezatorul

                                        Bucuraţi-vă  Fraţilor, că puteţi citi ADEVĂRUL  de acum 2000 de ani, asa cum s-a întâmplat atunci !

Iată dragii mei,Adevărul  de  acum  2000  de  ani , trăit de mine, cu Voia Duhului Celui  Prea Sfânt :
       

  CUM   I - A   FOST TĂIAT CAPUL , SFÂNTULUI IOAN BOTEZĂTORUL !

                                 1  Iunie  2003 ora 0,58 !

Mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU  şi la MAICA  DOMNULUI, când brusc, ochii mi se închid fără voia mea şi aud glas care spune  aşa :

                 "PENTRU  CĂ  IUBITUL  NECREDINCIOS  CREŞTIN...
                  NAŞTEREA  LUI.....!"

                                   Image result for sfantul ioan botezatorul
(şi glasul nu mai continuă ), dar vai, ce văd !
Vai ce am chiar în faţa mea, la niciun metru distanţă......!
       Sunt şi eu într-o încăpere foarte îngustă. 
 Din doi paşi ajungeai in orice colţ al acestei încăperi înguste, şi foarte întunecată.
Aici , la doar un metru în faţa mea văd o siluetă învelită la trup cu ceva maro, îi era înfăşurat trupul de la umeri până la genunchi.
Acest bărbat înalt si slabut este desculţă, iar o LUMINA  albă strălucitoare apărută de nicăieri , îmi arată în mod anume picioarele acestui bărbat,ca sa vad că desculţă . 
LUMINA  albă se asezase  pe picioarele acelui bărbat, al cărui CHIP nu îl vedeam încă. 
Deci ,mă aflam şi eu în acea încăpere extrem de strâmtă, unde nu te puteai întinde cu tot trupul ca să te odihnesti, atât era de îngustă.
Brusc, văd chiar în faţa mea ,cum la picioarele acestui bărbat, chiar în faţa tălpilor sale alunecă ceva.
Acel CEVA fraţilor, era un CAP  tăiat chiar în acea clipă în faţa mea, de două mâini în întunericul  negru.
CAPUL Îi fusese tăiat fără gât, ci exact de sub bărbie. A fost lovit cu palosul extrem de ascutit pe la spate;pe la ceafa.
 Sfantul si-a aplecat capul sprijinindu-si bărbia în pieptul Său,iar călăul I-a retezat capul,exact de la ceafa,fara gâtul Sfantului.
Nu exista vreun trunchi din lemn , asa cum scrie în Cartile Bisericesti,pe care sa-i fie taiat Capul Sfant, ci doar o masuta foarte micuta, pe care (cred eu) ,i se aducea cate ceva de mancare.
Din stând în picioare I s-a retezat CAPUL Sfant, si simt dragii mei, cum sfantul sânge cald, îmi atinge picioarele mele ; da,sângele Sfantului era si pe ale mele picioare.
Dar vai ! Am recunoscut în Sfantul Cap retezat de la ceafa,când l-am vazut rostogolindu-se pe lângă picioarele mele, ca fiind al SFÂNTULUI  IOAN  BOTEZĂTORUL.
Avea barba castanie şi mai lungă acum decât CAPUL  SĂU tăiat, şi care alunecase la picioarele Sale. Era foarte slab la faţă, şi cu barba care îi acoperea obrajii şi atârna mult peste pieptul său.
Arăta  exact ca în SFÂNTA  ICOANĂ  a SA, pe care o vedem în zilele noastre.
Fratilor  !
Deci,văd cum cele două mâini care-I tăiase capul deasupra unei mese din lemn foarte mica si îngusta, şi de pe care măsuţă curgeau şiroaie de sânge ,ţineau  o TAVĂ  de argint, o TIPSIE !
                                Image result for sfantul ioan botezatorul
Mâinile călăului, le văd cum coboară la PICIOARELE  SFÂNTULUI  IOAN BOTEZĂTORUL, le văd cum ridică  CAPUL  SFÂNTULUI ,şi -l aşează cu faţa în sus pe TAVA  de argint.
LUMINA albă orbitor de strălucitoare, îmi arăta pas cu pas tot ce se întâmplă.
Aud glas care repetă :

                "PENTRU  CĂ  IUBITUL  NECREDINCIOS  CREŞTIN ,
                NAŞTEREA  LUI......"!

Şi aşa cum se întâmplă întotdeauna, tresalt puternic fiind la RUGĂCIUNE în camera mea, şi mă cutremur la propriu de cele văzute şi auzite.
Îmi notez repede toate câte am văzut şi-am auzit, şi -mi reiau Rugăciunea de unde rămăsesem.
Dragii mei, să credeţi în toate câte vă spun deoarece ,toate sunt de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT !
Iată ce-mi spune chiar acum un glas :

                     "Acolo unde pătrunde Dumnezeu, diavolul nu are ce căuta !
Iar un alt glas ,întreabă mirat :

                          Nici  Tu ?"
Iar glasul dispare ca un ecou.

                            Dragii mei,
   
Cu adevărat fericiţi suntem noi , acum şi -ntotdeauna deoarece putem afla din TAINELE  LUI DUMNEZEU, pe care mi le descoperă mie roaba Sa .
Iar eu I-am promis cu viaţa mea, că le voi descoperi cu dragoste  semenilor noştri, spre a aduce DOVADĂ  GRĂITOARE de  ADEVĂR, DOVADĂ  VIE  prin mine roaba Sa, care nu mă ruşinez şi nici nu mă voi ruşina în veacul veacurilor,de cele scrise de mine şi graite de DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT. 
Să spună cine ce-o vrea despre mine, nimic nu-mi va atinge sufletul ! Am dăruit de mai bine de 18 ani ,trupul si sufletul şi toată fiinţa mea MÂNTUITORULUI  HRISTOS, ca să facă după VOIA SA cu mine roaba Sa, iar eu mă voi supune trup si suflet ,inimă şi cuget VOII  SALE. AMIN !
                                                   Cu dragoste, MARIA.

4 comentarii:

  1. ce relevanta are ca taierea capului sf IOAN BOTEZATORUL a fost fara gat?--important este evenimentul tragic--nimeni n-a trait pe viu in acele vremuri--totul s-a transmis prin viu grai--doar 4 EVANGhELII exista scrise la LONDRA gasite la NAG HAMMADI apoi s-au adaugat in timp pt biblie

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde sunt moastele Sf.Ioan Botezatorul.In tara noastra se afla trupul Sfantului?

    RăspundețiȘtergere
  3. 29 August - Taierea capului Sfantului Ioan Botezatorul - Hram la Manastirea Secu

    https://www.youtube.com/embed/oca1HQjt7wA

    RăspundețiȘtergere
  4. CAPUL SF IOAN BOTEZATORUL este despartit-in partea frontala care se afla la DAMASC IN SIRIA si partea occipitala IN FRANTA-in ROMANIA avem particele de ex la manasirea SECU

    RăspundețiȘtergere