duminică, 20 august 2017

IISUS HRISTOS SI ROMÂNIA DUHULUI SFANT !


                                19 August 2017,ora 3,15 zori de zi !

                                            Dragii mei,

În aceasta dimineata în zori de zi, aud glas care spune ceva minunat de frumos.

                "Iisus Hristos vine pe Pămant!
             Venirea Lui Iisus Hristos ,pentru a doua oară pe Pămant ,este foarte aproape în ROMÂNIA  VIITORUL NOU IERUSALIM!"
Să ne bucurăm dragii mei, pentru aceasta Dumnezeiasca Veste ! Venirea MANTUITORULUI nostru drag si scump sufletului nostru, este foarte aproape în Romania Duhului Sfant.
Toate câte scriu aici,toate se vor împlini în timpul oranduit de DUHUL SFANT !


Image result for HARTA ROMANIEIImage result for IISUS HRISTOS..

Stiu dragilor,că sunt foarte multe persoane care nu cred ca ROMANIA noastra este ROMANIA SFANTA;este România Gradinii Maicii Domnului şi nu în ultimul rând,va fi România Viitorul al Doilea Ierusalim.
Sa nu va indoiti niciodata fratilor,de toate cele câte cititi aici!!!
Nu de la mine scriu, ci din GRAIUL  DUHULUI CELUI  PREA SFÂNT; din CUVANTUL MÂNTUITORULUI HRISTOS si al MAICII SALE,pururea Prea Curata Fecioara Maria,Cărora Li se cuvine toata cinstea,slava si închinarea,Amin!
                                      Cu dragoste,Maria.




Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge





mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            



                 



                             

60 de comentarii:

  1. Timpul venirii lui Iisus 2019-2020
    Adevarat este foarte aproape venirea sa este chiar la usi.Mulți vor avea o surpriza asteptând de fapt altceva ,inainte de venire vor fi aparitii de Oznuri.
    Am primit doua mesaje despre venirea lui Iisus si părea foarte urgenta venirea.Nu mai e mult pana in 2020 .Veti vedea ca asa va fi am primit mesaje clare despre asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In biblie scrie ca venirea lui Isus a doua oară nu ştie nimeni foar Tatal atunci de unde anul 2019-2020

      Ștergere
    2. Mai este pana vine, dece dati voi data, ca nustie nimeni cand va veni, va veni ca un fur, si cand va veni ucide cu suflarea gurii sale pe antihrist, deci clar trebuie sa vina antihristul primadata, si inainte de antihrist , trebuie razboiul cel mare si mai trebuie lepadarea de credinta, mai este si inca multi ani.

      Ștergere
    3. O sa vedeti ca atunci vine nici nu stiti voi ce surpriza va asteapta.

      Ștergere
  2. Poate și mai puțin până în anul 2020. Eu cred că unirea Moldovei cu România va fi la inaugurarea a 100 ani de la Alba Iulia din 1918.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa cutremurul cel mare vine Iisus .Acesta este primul indiciu. Înaintea sa vine un cutremur devastator.Nu va speriati asa trebuie sa fie cui ii e dat sa fie protejat va fi protejat de forțele dumnezeiești.
    Cutremurul acela este nu este ff departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când o să fie cutremurul cel mare? Mulțumim

      Ștergere
    2. Nu stiu anonim 12:55 dar vom afla pe parcurs.

      Ștergere
    3. Îmi aduc aminte de o prorocie de al lui Arsenie Boca .Spunea ca dupa marele cutremur devastator Romania va deveni Noul Ierusalim si se pare ca asa si e.
      Si dna Maria a primit multe mesaje ca acest cutremur urmează sa vina.
      Deci nu e greu de luat in vedere acest lucru noi suntem cel mai aproape de acest eveniment si il vom trai live.

      Ștergere
    4. V-om afla dupa ce vine!

      Ștergere
  4. Venirea Domnului nu va fi pana nu se va da pe fata fiul pierzarii,antihristul,dar inainte de aceasta va fi "razboiul cel mare"apoi antihristul si apoi venirea Domnului.Sa respectam proorocirile !Anul 2030-v-am mai spus acesta este!Pana atunci -rugaciune ,fapte bune ,iubirea aproapelui etc.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Războiul începe acusi imediat ce inseamna pentru tine foarte aproape 2030? Ma faci sa rad ,cred ca esti si tu unul care va spune " Nu credeam Doamne"si va avea parte de ceva neasteptat .Ai grija cu profetiile dupa ureche ca te pot duce chiar in eroare ,2030 dupa tine e cale lunga nu e deloc aproape se pare ca nu vrei sa accepti ceea ce glasuieste duhul sfânt prin Maria Ghiorghiu.Deci,e problema ta.

      Ștergere
    2. SEMNUL INCEPERII GENERATIEI DE 70 ANI ---1949---LUNA SANGERIE
      De la anul 1949 trebuie sa fie 70 de ani pana la terminarea generatiei si anul venirii Mantuitorului,aceasta inseamna ca Iisus Hristos nu va intarzia si generatia nu va trece de acesti ani care se termina in 2019. 1949+70=2019

      Ștergere
    3. Asa cum bine a indicat cineva intr-un comentariu mai vechi, este foarte posibil sa fie anul 2033. Iisus a promis ca se va intoarece dupa 2000 de ani, iar El a pleacat cand avea 33. Pana atunci este suficient timp sa se intample toate: cutremur, razboi, ExtraTerestrii, etc.

      Ștergere
    4. Anonim 1:1 eu stiu ca antihristul si-a pus amprenta de mult pe aceasta lume avand in vedere atentatele sangeroase care s-au abatut asupra Europei si in toata lumea.Poti sa zici ca este fiul pierzarii de pe acuma.Iar despre venirea Lui Iisus nu poate sti nimeni cand va fi in ce an ,zi sau luna.E adevarat ca sunt multe semne care arata ca Domnul este foarte aproape.Noi trebuie sa veghem caci nu stim cand va veni.Asa spune biblia caci nu stiu nici ingerii nici fiul ci numai tataldespre ziua aceea.

      Ștergere
    5. 17.29 Foarte adevarat . Parca ati vorbit din cartile sfinte ! Tare mult m-as bucura daca s-ar mai intoarce preotii pe acest blog . Se stia cand posta cate vreun sfant parinte , razbatea acea intelepciune tainica .

      Ștergere
    6. Antihristul nu vine dupa război ci inainte. DEJA lucrarea anticristului este in plina desfăsurare vezi atentatele teroriste prigoana ,persecuția creștinilor, războiul din Siria toate nu sunt de la Anticrist? Ce crezi ca vine dupa ? Pai atunci Iisus de ce vine nu sa facă război cu fiara si s-o lege pentru o mie de ani? Mai citeste încă o data biblia. Studiază si partea unde fiara anticristul cu cei zece lideri distruge prin foc Babilonul (America si Europa )si ai sa iti dai seama ca gresesti total. Anticristul va declansa razboiul al treilea mondial si il va incheia Hristos prin aparitia pe cer. El vine la sfarsit sa-si ia mireasa de pe pamant dupa ce va fi trecuta prin foc ,razboi, prigoana.Vine sa o ia acasa si sa o facă mireasa.

      Ștergere
  5. Odată trebuie sa se nască prunca șapte; care eu cred,ca va fii anul viitor,de pasti,joia mare!

    RăspundețiȘtergere
  6. La urma urmei, Dumnezeu vine când vrea El! Daca hotaraste "ACUM", atunci asa va fi! Credeti sau nu, si Dumnezeu se razgandeste! Nu ii este necunoscuta calea "razgandirii"!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Maria Dumnezeu si Maicuta Domnului sa bucure si poporul ales al lui Romania s-a fie si la noi oamenii mai fericiti si mai veseli mai bucurosi. Doamna Maria venirea Domnului Iisus cel putin asa stiu din batrani ca va domni o 1000 de ani numa cu Duhul Sfant. Tatal Fiul 2000 de ani si Duhul Cel Sfant 1000 de ani. Va fi pace pe pamant si deavolul va fi inchis o 1000 de ani sa nu mai ispiteasca pe nimeni iar oamenii vor trai in armonie pana la judecata. Cu drag doamna Maria

    RăspundețiȘtergere
  8. Este legat si de acest mesaj
    ” Florile de la geam, să nu înflorească toate!
    Căci Mântuitorul ,va veni și va pleca !”

    http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2016/04/mantuitorul-va-veni-si-va-pleca.html

    Vine in Romania sa-si ia mireasa si pleaca , venirea este in luna martie anul 2020.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragii mei! Urmăresc de ceva vreme postările Mariei cât şi comentariile fiecăruia dintre voi şi-mi dau seama , dacă mai era nevoie, cât de diferiţi suntem şi cât de diferit vedem şi inţelegem viaţa şi tot ceea ce se întâmplă în jurul nostru.
    De ceva vreme mi se întâmplă ceva extraordinar , anume de a intra în contact cu entitaţi din plan Divin. Ieri am primit vizita TATĂLUI NOSTRU CERESC şi mi-a transmis un mesaj pentru voi. Am ezitat mult dacă să o fac sau nu, pentru că este vă va pune la incercare pe fiecare dintre voi. După lungi frământări am ajuns la concluzia că el trebuie transmis deoarece fiecare avem dreptul să ştim cine suntem, care este rolul nostru şi încotro ne-ndreptăm.
    Fiţi cu inima deschisă . Este un masaj ce nu trebuie trecut prin filtrul gândirii noastre deoarece s-ar putea ca mintea noastra sa nu-l accepte date fiind invăţăturile pe care le-am primit de-a lungul timpului. Iată ce spune acest mesaj:




    Dragii mei! Făcând parte din fiecare dintre voi , trăiesc alături de voi toate câte vi se-ntâmplă vouă. De fapt, tot ce vouă vi se-ntâmplă, mie mi se-ntâmplă. Ştiu că o să vă şocheze asta pe mulţi dintre voi, pentru că voi aveţi impresia că suntem separaţi, că fiecare dintre voi sunteţi separaţi. Acest mod de gândire v-a adus mult rău de-a lungul existentei voastre ca oameni. A venit timpul să aflaţi care este adevărul: cine sunteţi voi cu adevărat şi care este rolul şi scopul vostru pe acest Pamânt.
    În primul rând sufletul vostru este parte din mine. TOŢI SUNTEM UNUL CUM UNUL SUNTEM TOŢI. AŞA AM FOST DE FAPT ÎNTOTDEAUNA. ÎNSĂ AU AVUT GRIJĂ DE-A LUNGUL TIMPULUI, OAMENI CU INTENŢII DE MANIPULARE ŞI DOMINARE, SĂ NE SEPARE. A VENIT MOMENTUL SĂ CONCRETIZAŢI CĂ NIMIC NU ESTE SEPARAT ÎN ACEST UNIVERS. DE FAPT, NU AM FOST NICIODATĂ SEPARAŢI . TOTUL A FOST O ILUZIE. ÎN ESENŢĂ TOŢI SUNTEM EU MANIFESTÂNDU-MĂ ÎNTR-O INFINITATE DE FORME, EXPERIMENTÂND CEEA CE SE CHEAMĂ VIAŢĂ VEŞNICĂ. DE FAPT ĂSTA ESTE ŞI ROLUL FIECĂRUI SUFLET.
    Veniţi pe Pământ cu un bagaj enorm de informaţii ce sălăsluieşte în sufletul vostru. Mulţi ştiu, alţii nu. A venit momentul să daţi voie sufletului să se manifeste în toată înţelepciunea lui. Daţi voie să-şi reamintească tot ceea ce a acumulat de-a lungul timpului , pentru a vă ajuta să experimenteţi şi să vă bucuraţi cât mai mult din toate câte le trăiţi.
    Sigur că trăiţi evenimente neplăcute, vedeţi dezastre ce se întâmplă în jurul vostru. Toate sunt manifestări ale celor care nu vor schimbare, generând conflicte ptr a vă ţine în continuare dezbinaţi şi în stare de frică.
    CEI CE MĂ VOR URMA NU LI SE VA INTÂMPLA NIMIC RĂU. UNDE MĂ GĂSIŢI? ÎN SUFLETUL VOSTRU UNDE AM FOST INTOTDEAUNA, DAR NU ATÌ ŞTIUT. FIŢI FERICIŢI! FERICIREA ESTE O STARE DE FAPT. NU EŞTI FERICIT CA URMARE A FAPTULUI CĂ AI BANI, FAMILIE, LUCRURI MATERIALE , O SLUJBĂ BUNA Ş.A.M.D. AI TOATE ACESTE LUCRURI CA URMARE A FAPTULUI CA ESTI FERICIT. ÎNTELEGEŢI DIFERENŢA? ACOLO UNDE ESTE FERICIRE ŞI IUBIRE SUNT EU. DECI FIŢI FERICIŢI ŞI NU VEŢI MAI TRĂI ILUZIA SEPARĂRII NICIODATĂ.
    SUNTEM CU TOŢII UNUL!
    Nu-i mai judecaţi pe cei ce au idei diferite de ale voastre şi-şi trăiesc viaţa altfel faţă de a voastră. Aşa am considerat eu că este mai bine. Vreau să experimentez viaţa dintr-o infinitate de unghiuri. DRUMUL VOSTRU NU ESTE MAI BUN, ESTE DOAR UN DRUM DIFERIT!
    NU JUDECAŢI ACEST MESAJ CU MINTEA PTR CĂ EA ESTE LIMITATOARE. LĂSAŢI SUFLETUL SĂ-L ÎNŢELEAGĂ ŞI FIŢI ATENŢI LA STĂRILE CE VOR URMA. VEŢI FI UIMIŢI SĂ CONSTATAŢI CĂ SUFLETUL ÎL VA RECUNOASTE CA FIIND ADEVĂRAT.
    Vă imbrăţişez cu drag! Carmen M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai draga Carmen M ce mesaj lung ti-a transmis Domnul nostru Iisus Hristos,de unde l-ai copiat-inspirat?

      Ștergere
    2. ESTE FOARTE ADEVARAT ! SLAVA TATALUI SI FIULUI SI SFANTULUI DUH ! PREASFANTA NASCATOARE DE DUMNEZEU MILUIESTE NE PE NOI PACATOSII ! DOMNUL FIE LAUDAT DE ACUM SI PANA IN VEAC !! MULTUMIM DOAMNE PENTRU CA AI MEREU GRIJA DE NOI, FIII TAI NEVREDNICI ! Multumim Carmen, Dumnezeu sa te binecuvanteze !!

      Ștergere
  10. Iisus va veni pe cal alb sa-si ia mireasa, multa lume de pe pamant a avut aceasta viziune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iisus Hristos vine pe nori,înconjurat de îngeri,arhangheli.Dar înainte de venire vom fi luați cei ce cred in El,vom fi luati in văzduh,nimeni,dar nimeni viu nu poate să-l vadă,așa se zice in sf.evanghelii ,,nici o fata pământeană nu va vedea fata mea,, așa ca lăsați caii astea sunt ptr.secte!!!

      Ștergere
    2. Deschide biblia mai "crestinule"si citeste.Daca pe mine nu ma crezi atunci nici biblia n-o crezi?

      Ștergere
  11. A mai auzit cineva azi noapte la 12 sunete de trompeta deasupra Bucurestiului? Cineva a spus ca de doua nopti au inceput aceste trambite sa sune si le-am auzit cu urechile mele stand in pat.
    Sunau cam asa ca in videoul acesta
    https://www.youtube.com/watch?v=rx-LPq9llyE

    RăspundețiȘtergere
  12. A inceput sa sune trompetele apocaliptice in Romania,VINE IISUS HRISTOS.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa avem grija ca acelea nu sunt trompetele adevarate anonim13:45.Ceea ce spui tu eu am auzit in 2012 acele sunete din cer.De atunci s-au inmultit necazurile si Mai rau.Au inceput sa se intample tot felul de evenimente biblice de la refugiati pana la atentate si sa nu Mai spun ca s-au inmultit accidentele ,cutremurele vremea a luat-o razna ,dar trebuie sa avem grija ca ceea ce s-a auzit poate fi de natura demonica.Sa nu uitam ca trebuie sa vina si antihristul acela care inseala intreaga lume.Sa deschidem ochii sa nu fim inselati de acele sunete .In 2012 in ianuarie chiar la inceputul anului am fost martora la niste sunete din cer si va spun ca erau infricosatoare.Semanau cu niste glasuri care strigau in cor.Cand i-am spus sotului meu si soacrei mele nu m-au crezut.Cand au anuntat si la televizor de abia atunci s-au lamurit.

      Ștergere
    2. Ai auzit tu cu urechile tale aceste sunete? Povesteste ne te rugam. Cand? Unde?

      Ștergere
    3. Ceea ce spune anonim 19.34 este perfect adevarat undeva în 2012-2013 auzeam noaptea un fel de procesiunii și rugăciuni spuse de mii de voci într-o limbă necunoscută. Altădată am auzit unfel de sunet ce clopot sau de toacă venind de undeva de foarte de sus.

      Ștergere
    4. Da le-am auzit,erau sunete de trambita nu de glasuri,primul gand mi-a venit ca sunt trambitele din biblie,asa sunau..cum suna trambitele acelea la evrei de sarbatori nu stiu cum sa explic ,si sunt si preoti care au confirmat acest lucru nu numai eu,si le-au auzit foarte clar. Se pare ca se intinde pe mai multe zile asa am inteles si numai noaptea se aud incepand cu 12.

      Ștergere
    5. In 2012 in ianuarie chiar la inceputul anului.Am Mai spus cuiva si mi-a spus sa am grija ca aceia sunt demoni .Atunci la inceput nu mi-am dat seama de unde provin.Dupa ce au anuntat la televizor atunci mi-am dat seama ca acele sunete veneau din cer.E foarte ciudat ca de atunci lucrurile sau inrautatit pe pamant din toate punctele de vedere si tot mai rau este pe zi ce trece.Sa avem credinta altceva nu putem sa facem.Trebuie sa se implineasca ce este scris dar sa avem grija ca acele sunete au anuntat venirea antihristului acela care este fals.Ar trebui sa va Dati seama dupa atentatele sangeroase ca aceasta este lucrarea celuilalt .De ce sunt persecutati oameni nevinovati?Nu este in regula.Niciodata nu a fost asa ca acuma.S-a schimbat toata lumea. Din 2012 incoace se intampla ceva.

      Ștergere
    6. Din 2011 au inceput sunetele apocaliptice din toata lumea . Din 2011 se tot aud pana astazi. Lumea trebuie sa înțeleagă ca sunt cele 7 plagi ale maniei lui Dumnezeu.Acum cred ca a sunat cel de-al 5 lea înger .De acum începe Apocalipsa cu adevarat.

      Ștergere
    7. Si daca nu-s "trompetele apocaliptice"? Nu va speriati asa. E drept ca sunt sunete necunoscute noua, dar pot fi cu totul alteva decat ne inchipuim. Suntem tinuti in necunoastere, cine stie de fapt la ce nivel de cunoastere s-a ajuns sau ce pacturi s-au facut cu alte civilizatii din afara planetei. Sa nu ne speriem, linistiti-va.

      Ștergere
  13. Nu mai contează cînd vine Iisus important e că va veni și pe mulți ai va lua pe nepregătite .Doamne Iisuse Cristoase fiul lui Dzeu miluest_tema pe mine păcătoasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iisus vine curand.Si lumea nu este pregatita .Trebuie sa cunoasca vremea si timpul in care suntem acum.Timpul s-a terminat .Iisus Hristos a spus asta.

      Ștergere
    2. amin cea mai usoara rugaciune...........o poti spune ori unde te afli........chiar si in pat pina sa adormi....spuneo si ai sa vezi ce bine te simti .......multumim pentru aceasta olimpia mihailescu

      Ștergere
  14. Vă povesteam cum la o biserică din satul părinților mei se întâmplă lucruri extraordinare.Ieri la liturghie a început să se rotească din nou candelabrul central.În plus de aproape 10 luni cele două candele dela ușile împărătești se mișcă aproape 45 de minute.
    Am aproape certitudinea că urmează evenimente foarte importante.
    Este posibil ca al treilea război să înceapă în toamna acestui an dacă S.U.A, vor bombarda preventiv Coreea de Nord iar China și Rusia vor fi de partea nebunului de la Phenian.
    Pentru cei care cunosc engleza un videoclip cu o altfel de interpretare a Apocalipsei .

    https://www.youtube.com/watch?v=LV1R-wDgwZ4

    Domnul să ne păzească

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ce spui tu cu acele miscari din Biserica.

      Ștergere
    2. 17.46 Asa este , ne spui de multe luni de zile ce este in biserica la tine , cum se misca la liturghie candelabrul .
      Nu are teaba cu razboiul , este vorba despre toate miscarile ce au zguduit in ultima vreme biserica ortodoxa . Cum sa nu se miste candelabrul , lumanarile , cum sa nu planga icoanele cand inalti ierarhi , episcopi sunt pe listele rusinii ????? Si daca se tot misca iar , inseamna ca sunt multe altele inca de aflat .

      Ștergere
    3. se misca de 10 luni si totusi n-a inceput nici un dezastru...ce iq ai , te-ai masurat ? daca vezi lumini pe cer iti dai seama ca sunt fulgere ?
      stiai ca multe Biserici au imbinate scandurile parchetului de la Altar in asa fel incat cand trece cineva peste ele, se transmite forta cu care apasa piciorul catre toate constructiile de lemn cu care intra in contact : usile, candelabrele, suportul icoanelor etc ?

      Ștergere
    4. Nu cred că ai înțeles ceva
      Se mișcă în fiecare liturghie și nu de 10 luni în continuu.Au fost icoane din care a izvărât mir sau care au plâns ...Despre IQ-ul meu nu cred că ai ani câtă scoală am eu mai inteligentule.
      Se mișcă strict în timpul liturghiei dar fiecare diferit,una se balansează dinspre altar spre biserică,iar candelabrul central se rotește cealaltă face semnul crucii.
      Toate cele bune.

      Ștergere
    5. 17:46~22:57, daca se misca, lasa-le sa se miste. Nu te tot fixa pe ele si mai ales nu te speria, indiferent ce le misca sau de ce se misca.

      Ștergere
    6. Iar ai înțeles greșit.Nu este vorba despre frică pur și simplu am dorit să comunic și altora aceste informații.
      Trăim pe pământ astfel că nu avem altă variantă decât să ne asumăm această situație. Nu putem fugi în cosmos ți viața noastră este în mâna lui Dumnezeu.

      Ștergere
    7. 12:50, da, ai vrut sa-l REcomunici, de acord. Sa-ti spun asa, ca sa intelegi, chiar daca ti-a fost adresat tie acest mesaj, prima parte era pentru tine direct, adica, "daca se misca, lasa-le sa se miste, nu te tot fixa pe ele". Restul mesajului, era aparent pentru tine dar, indirect, este pentru ceilati care citesc. Pa!:)

      Ștergere
    8. 17:46, de atata timp inca crezi ca se va intampla ceva? Cele doua candele se misca de "10 luni"- inchid citatul. Mai nene, semnele apar cu trei zile sau trei saptamani sau trei luni ( maxim) inaintea producerii evenimentului ( pozitiv sau negativ).
      Ale tale au depasit si termenul de nastere... Deci ce mai astepti bai nene ?!
      De sute de mii de ani, diverse personaje in lipsa de alta ocupatie, stabilesc judecati finale ale sfarsitului omenirii, mintind cu nerusinare ca exista dovezi biblice care garanteaza aberatii.
      Aceste personaje beneficiaza speculand prostia si ignoranta unei mari categorii de oameni.

      Ștergere
  15. Minuni! Sfantul Arhanghel Mihail a primit misiunea pregatirii Celei de-a Doua Veniri a Domnului si Mantuitorului nostru Iisus Hristos.Judecata va fi in limba romana si va fi in Romania.Sfantul Arhanghel Mihail ,impreuna cu cele 9 cete de ingeri si cu 4 mari sfinti ai Romaniei vor duce Crucea Mantuitorului:parintele Arsenie Boca (baza) ,parintele Nil Dorobantu (sus) ,celelalte 2 laturi :parintele Cleopa si parintele Arsenie Papacioc.( mesaj la Adormirea Maicii Domnului intr-o biserica ortodoxa din Romania)

    RăspundețiȘtergere
  16. An 1;51 , DUMNEZEU , nu se razgandeste niciodata , doar amana unele "lucruri " , tocmai pt a da timp unor suflete sa se salveze .

    RăspundețiȘtergere
  17. Vești BUNE pentru români! Se mai dau trei zile libere :

    Parlamentarii au adoptat, în prima sesiune a actualei legislaturi, o serie de legi care au şi fost promulgate şi prin care au declarat o sărbătoare naţională şi au instituit alte trei zile naţionale, dar şi Ziua Olteniei, informează B1 Tv.

    Astfel, din cele 195 de acte normative adoptate în această primă sesiune parlamentară şi care au şi devenit legi, fiind promulgate, cinci vizează declararea sau instituirea unor sărbători sau zile naţionale.



    Actul normativ care declară o sărbătoare naţională este Legea privind declararea zilei de 27 martie - Ziua Unirii Basarabiei cu România ca zi de sărbătoare naţională, acesta fiind iniţiat de deputatul PMP Eugen Tomac.

    Parlamentarii au adoptat, de asemenea, şi 3 legi prin care se instituie 3 zile naţionale, astfel:

    - o lege privind instituirea zilei de 25 martie ca Ziua naţională a pădurilor, iniţiată de 9 deputaţi şi senatori PSD, PNL, UNPR,
    - o lege pentru instituirea Zilei naţionale de cinstire a martirilor români din temniţele comuniste, iniţiată de 34 de deputaţi PSD, PNL, UNPR, minorităţi şi neafiliaţi,
    - şi o lege privind instituirea zilei de 10 octombrie - Ziua naţională a produselor agroalimentare româneşti, iniţiată de 8 deputaţi şi senatori PSD şi ALDE.

    Tot în aceste prime luni ale mandatului lor, aleşii au mai adoptat şi o lege privind instituirea zilei de 21 martie - Ziua Olteniei, iniţiată de 27 de deputaţi PSD, PNL, UNPR, minorităţi şi neafiliaţi.






    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In curand asteptam sa se faca saptamana de 4 zile lucratoare . 😄

      Ștergere
    2. A existat pe Pamint o civilizatie umana in care oamenii munceau 12 ore pe saptamina. Daca toti am munci organizat,ar fi nevoie de un atagiu de 5 ani de munca si apoi pensie

      Ștergere
  18. Olguța Vasilescu a declarat că noua lege vine cu vești foarte bune pentru pensionari. Aceștia ar putea primi a 13-a pensie.


    Legea pensiilor va fi finalizată în aproximativ două săptămâni: De ce ar putea beneficia pensionarii


    Milioane de români așteaptă cu nerăbdare faimoasa lege a pensiilor promisă de ministrul Muncii, Lia Olguța Vasilescu. Aceasta ar trebui finalizată în mai puțin de două săptămâni, după spusele ministrului și va intra în vigoare de la 1 octombrie.

    Olguța Vasilescu a declarat că noua lege va rezolva toate problemele sistemului de pensii și se pare că vine și cu vești foarte bune pentru pensionari. Aceștia ar putea primi a 13-a pensie.

    Potrivit România TV, ministrul Muncii a declarat că fiecare pensie va fi recalculată, dar niciuna nu va fi scăzută,

    „Trebuie sa facem o noua lege a pensiilor cu care vom veni in octombrie, nu e normal sa iesi in 2010 cu o pensie mai mare decat unul care iese in 2011, e o nebunie, un haos in sistem… dupa aceasta lege a pensiilor va trebui ca fiecare pensie aflată în plată să fie recalculată, niciuna in jos…asta presupune un efort din partea funcţionarilor casei de pensii si foarte multe modificari în administrarea caselor de pensii.

    Avem de gand ca in perioada urmatoare sa facem o restructurare a ceea ce inseamna activitatea din toate institutiile care sunt in subordinea Ministerului Muncii, nu ma refer la faptul ca va trebui sa dam oameni afara, dar va trebui sa gandim altfel directiile respective”, a declarat ministrul Muncii, Lia Olguţa Vasilescu.

    De asemenea aceasta a vorbit și despre egalizarea vârstelor de pensionare între bărbați și femei.

    „Speranţa de viaţă se calculează în decenii, la noi media este de 75 de ani, 72 la bărbaţi şi 79 la femei.

    Nu am luat in calcul sa crestem varsta de pensionare şi nici sa o egalizam pe cea a femeilor cu a barbatilor, desi ne incurca o directiva a Uniunii Europene, dar care aplicativitate incepand cu anul 2030.

    Pana in 2030, ar trebui sa facem ca si stat aceste corectii. Pe legea pensiilor care va intra in vigoare anul acesta nu vrem insa sa facem aceste corectii din cauza ca noi nu avem speranta de viata nici ca in Olanda, nici ca in Franta, si atunci nu este cazul sa operam de acum aceste modificari”, a declarat Ministrul Muncii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A 13 a pensie sa fie doar la speciali,iar cei care si muncesc(speciali) sa primeasca o pensie si de Craciun

      Ștergere
  19. pt 21 august 18.33-stimata este cu new age--pacaliciul asteapta sa te ia in gheare--pacat DUMNEZEU s-a revelat doar celor curati cu inima si doar unora -nici proorocii vechiului testament n-au stiut exact venirea DOMNULUI IISUS HRISTOS-sa nu ne iluzionam EL va veni candTATAL va voi

    RăspundețiȘtergere