duminică, 6 octombrie 2024

DUMNEZEU NE VA TRIMITE PE CINEVA , CARE NE VA CONVINGE CĂ TREBUIE SĂ CREDEM ÎN EL !

 


Un fulger alb, orbitor de stralucitor, îmi luminează ochii adormiţi ,si mă trezeste într-o clipă.
Şi astfel dragii mei, văd un Cer de noapte albastra catifelată, si aud multe glasuri care spun în cor aşa :

                     "Să credem în Dumnezeu !
                  Să credem în Dumnezeu !
Dar un alt glas spune :
                 Deocamdată , trebuie să vină Cineva , care să ne facă să credem !
       Iar glasurile multe, cântau în cor :
                 Să credem în Dumnezeu !  
                                  Trebuie să credem în Dumnezeu !"

Dragii mei, cu adevărat,Dumnezeu  ne va trimite de Sus din Cer, pe CINEVA care va pregăti Calea Venirii a Doua , a Fiului Său mult prea iubit si a Mântuitorului nostru.
Asa precum SFANTUL  IOAN  BOTEZĂTORUL a pregatit Calea Venirii Lui  Iisus Hristos, acum mai bine de 2000 de ani, tot asa ,va veni CINEVA  care va pregăti Calea Venirii a  Doua , a Lui Iisus  Hristos, Venire ce va fi în ROMÂNIA ! 
Eu stiu dragii mei cine va veni din CERURI de la DUMNEZEU, dar deocamdată, nu am voie să spun.
Ceea ce cu multă dragoste sufletească vă pot spune, este să nu vă îndoiţi de Existenţa Lui Dumnezeu !
DUMNEZEU  EXISTĂ  si trebuie să credem în EL, trebuie să-L iubim cu toată inima noastra si din tot sufletul nostru.                                 Asa precum fiecare lucru are un creator, corabia are corăbier, masinile au mecanici auto, casele pe care le avem , au fost facute de mesteri zidari, etc, etc., tot aşa, si noi avem un CREATOR.
Adica, pe BUNUL  DUMNEZEU care a creat Cerul si Pământul, şi pe noi deopotrivă.  
Asadar dragii mei, să-I dăruim Lui Dumnezeu inima noastra, iar EL ne va dărui mântuirea sufletului nostru.
                                                        Cu dragoste, Maria.

P.S.

Dragilor, se apropie cu pasi repezi Marea Sarbatoare a Sfantului Dimitrie Izvoratorul de Mir (26 oct) si a Sfintilor Voievozi Mihail si Gavriil (8 noiembrie).Avem aici la Tecuci o Sfanta Biserica cu Hramul Sfantului Dimitrie Izvoratorul de MIR si doua Sfinte Biserici cu hramul Sfintilor Voievozi Mihail si Gavriil.

Ca intotdeauna la Hramul Bisericii,pregatim pachete cu mancare pentru saraci si credinciosi.Asa cum frumos spunea Parintele astazi la predică, pregatim o Agapă frateasca.
Cine doreste si poate ca sa ajute la aceste pachete cu mancare si la infrumusetarea Sfintelor Biserici macar la Zi Mare de Sfanta Sarbatoare, o poate face astfel:
              Telefonul meu il stiti deja:
                           0747226236, la care raspund doar eu.
Imi puteti lasa si Pomelnic de vii si pentru adormiti pe acelasi numar de whatsapp 0747226236 ,iar eu le voi da Parintelui la SFANTUL ALTAR!
 Iata si contul unic ,dragii mei:

RAIFFEISEN BANK

 Maria Ghiorghiu 

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307.   

8 comentarii:

  1. Nu mai e timp, trebuie sa fie deja printre noi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da prunca 7 , la noi ,dar probabil sint mai multi in lume asa cum sugereaza mesajele lui Ion Oglinda-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. probabil pt alegerile din noiembrie-IISUS HRISTOS VA VENI CAND STIE TATAL- treb sa trecem pana atunci cum scrie biblia ,prin necazul cel mare

    RăspundețiȘtergere
  4. Încep ninsorile mai devreme
    https://www.cancan.ro/ninge-2-saptamani-fara-oprire-in-romania-meteorologii-accuweather-anunta-pe-ce-data-vin-ninsorile-21080153

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa îți ajute Maria. Urmăresc mesajele tale. RITA.

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevărat doamna Maria 🙏
    Sa credem cu adevărat că este Dumnezeu și Maicuta Domnului 🙏
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Mariea cum sa fac pe saptamina viitoare vreau sa trimit și eu un pomelnic să-l dati unde știți dv.la un preut bun ca am multe necazuri ,sunt vaduva va rog sa ma ajutați as da măcar 20 euro pt sinistrați va rog ca ma ajutați cum sa fac sa pot trimite în contul dv

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim7 octombrie 2024 la 13:52 Sunati-ma va rog la 0747226236 ! Nu toti Preotii cer bani pentru a citi un Pomelnic !Ma sunati si-mi dati numele celor dragi si pastrati-va banutii.Nu e nevoie ca sa-mi trimiteti!

      Ștergere