vineri, 18 octombrie 2024

VINE RĂZBUNAREA DÂMBOVIȚEI!

 

.
18 Octombrie 2024, ora  6,05 !

Dragii mei, 

Astazi dimineata, m-a trezit un glas care spunea ceva tare ingrijorator.
Glasul spunea asa:
"Ingroparile cele mari !
Vine razbunarea Dambovitei!"
Dupa care, glasul dispare.
Dragii mei, datoria mea este ca sa scriu toate cate aud si toate cate vad.
Porunca de la Mantuitorul Iisus Hristos am primit, ca sa scriu tot ce mi s-arata si tot ce-mi este ingaduit ca s-aud.
De data aceasta, poate putem preveni ceea ce ne spune acest Mesaj divin.
Daca este vorba despre Râul Dâmbovița sau despre orice altceva legat de Dâmbovița,eu nu stiu a va spune.
Ceea ce stiu, este faptul că, daca avem Credinta,Nadejde,Dragoste si Rabdare, vom birui tot răul care ar veni asupra noastra.
Cu dragoste, Maria.

6 comentarii:

  1. Tota apa scoate gunoiele la vale spre Bucuresti-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toata apa Dâmboviței,curata tot ce a fost construit ilegal în colaborare cu mafia străină,totul se va distruge de divinitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevărat oameni buni 🙏
    Acum ce urmează vom vedea,este multă gâlceavă și nu intre noi oamenii,este politicul care dezbină.
    Dumnezeu face curat să-i liniștească.
    O zi frumoasă 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  4. Vine groapa Dimbovitei din piata Unirii cu pasajul facut de circa 100 de ani pe vremea regelui care trebue inlocuit de Marele Nicusor Dan si Ciolacu Malacu-craciun.

    RăspundețiȘtergere