luni, 7 octombrie 2024

VENIREA LUI HRISTOS, ESTE MAI APROAPE DECAT AM PUTEA NOI CREDE ! ROMANIA SFANTA, ESTE ROMANIA CELUI DE-AL DOILEA NOU IERUSALIM !


.


Dragii mei, 

In aceasta seara, in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune ceva minunat de frumos.
Glasul divin spunea asa:
"Romania Adevarului Duhului Sfant!
Romania va fi Cel de-al Doilea Nou Ierusalim!
Venirea Lui Iisus Hristos,este mult mai aproape decat am putea noi crede!"
Moment in care ,Il vad pe Mantuitorul nostru bland si bun care arata exact asa, ca in Iconita de mai jos:
.
Mantuitorul era inconjurat de Lumina alba stralucitoare foarte ,si era tare bucuros,tare vesel.
Dragii mei, iata inca o Dovada graitoare, o Dovada venita din Cerul Sfant, daca mai era nevoie, precum ca, Romania noastra, este Romania sfanta,este Romania Adevarului Duhului Sfant, este Romania in care, Maica Domnului Isi are Gradina Raiului.
Romania zilelor noastre dragilor, va fi nu peste prea mult timp, asa cum reiese din Mesajul Divin, va fi Ierusalimul Nou, va fi Tara care va primi pe IISUS HRISTOS in a Doua Sa Venire pe pamant.
Romania dragilor, este Tara care va sfinti toate Tarile Lumii.Poporul român, va fi poporul care va sfinti toate popoarele Lumii.
Romania este deja ridicata in Slăvi, este asternut picioarelor Prea Sfintei Treimi, este Acoperamant Mantuitorului Hristos prin Tricolorul sfant-rosu,galbe si albastru,Tricolor ce sta pe umerii sfinti a Fiului Lui Dumnezeu.
Romania fratilor, in ciuda a ceea ce spun ateii sau cei care sunt certati cu Duhul Sfant si cu Maicuta Domnului cu ai Săi Sfinti, Romania este Tara aleasa, Poporul român este cel mai credincios si mai iubitor popor de pe pamant.
Dragii mei, sa credem in Cea de-a Doua Venire a Fiului Lui Dumnezeu si-al Maicii Prea Curatei Fecioare Maria, in Romania noastra, in Romania Adevarului Duhului Sfant.
Sa multumim Domnului si Maicii Domnului cu toata fiinta noastra si din tot sufletul nostru ca suntem Poporul ales care va primi pe Fiul Lui Dumnezeu in Cea de-a Doua Sa Venire pe pamant, in Noul Său Ierusalim.
Sa fim buni dragilor, sa fim milostivi si iubitori si sa nu uitam a merge macar din cand in cand la Sfanta Biserica, acolo unde este si mantuirea sufletului nostru.
Oricat am fi de ocupati cu munca de zi cu zi dragilor, sa nu uitam de Credinta,sa nu uitam ca sa ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicutei Domnului cu Sfintii Săi si sa multumim pentru ficare clipa traita a vietii noastre.
Sa multumim ca suntem sanatosi,ca-i avem pe cei dragi langa noi si ca avem pace in inima si-n suflet.
Cu dragoste, Maria.

P.S.

Dragilor, se apropie cu pasi repezi Marea Sarbatoare a Sfantului Dimitrie Izvoratorul de Mir (26 oct) si a Sfintilor Voievozi Mihail si Gavriil (8 noiembrie).Avem aici la Tecuci o Sfanta Biserica cu Hramul Sfantului Dimitrie Izvoratorul de MIR si doua Sfinte Biserici cu hramul Sfintilor Voievozi Mihail si Gavriil.

Ca intotdeauna la Hramul Bisericii,pregatim pachete cu mancare pentru saraci si credinciosi.Asa cum frumos spunea Parintele astazi la predică, pregatim o Agapă frateasca.
Cine doreste si poate ca sa ajute la aceste pachete cu mancare si la infrumusetarea Sfintelor Biserici macar la Zi Mare de Sfanta Sarbatoare, o poate face astfel:
              Telefonul meu il stiti deja:
                           0747226236, la care raspund doar eu.
Imi puteti lasa si Pomelnic de vii si pentru adormiti pe acelasi numar de whatsapp 0747226236 ,iar eu le voi da Parintelui la SFANTUL ALTAR!
 Iata si contul unic ,dragii mei:

RAIFFEISEN BANK

 Maria Ghiorghiu 

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307.   

3 comentarii:

  1. Dumnezeu Fiul: Eu vin curând, știți ce înseamnă curând? Foarte foarte curând!

    Dumnezeu Tatăl: Îl trimit în lume pe Fiul Meu! Eu vin!

    Apa, focul și esența răului au ieșit din locașurile lor!
    Satana și antihrist sunt pe pământ, conduc lumea din locuri sus puse!
    Înaintea Lui, cerurile și pământul se cutremură! Dumnezeu Fiul: V-am spus tot!

    1 Tes. 5:20-21 Nu disprețuiți cuvintele profeților! Verificați toate lucrurile și țineți cu tărie la ce este bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. se vorbeste de venirea DOMNULUI f aproape - doar TATAL stie cand- vremurile sunt grabite , oamenii s-au schimbat in rau cei mai multi, asa ca nu ne asteptam la bine -pamanteste vorbind vedem cu ochiice se intampla in lume

    RăspundețiȘtergere
  3. Vine cu Lufthansa la Terminalul 1 de la Henry Coandă. Scrie mâine pentru poimâine pe ecranul Sosiri.
    Se poate să fie lucrător semnalizând cu stegulețe iar alții deja să aștepte cu bețișoare luminoase.
    😀
    Dacă Domnul vrea, vine și cu avionul, numai să merite lumea să vină. Ca dacă n-a strâns îndeajuns merite, atunci la ce bun deranjul?

    RăspundețiȘtergere