luni, 7 octombrie 2024

NU TE TEME ROMANIE, CĂ MULT ESTI IUBITA DE BUNUL DUMNEZEU SI DE MAICA DOMNULUI ! ROMANIA AL DOILEA NOU IERUSALIM!


.

.


Dragii mei, 

Ce minunat este ca sa fiu trezita de un glas divin, de un glas care ridica ROMANIA noastra, ROMANIA ADEVARULUI DUHULUI SFANT in Slava Lui Dumnezeu si a Maicutei Domnului.
Fireste ,dormeam la aceasta ora,dar ma trezeste un glas divin care spune asa:

"Romanie,Romanie, mult esti iubita de Bunul Dumnezeu si de Maicuta Domnului !
Romania, Adevarul Duhului Sfant!
Dar un alt glas, completeaza :
Este al Doilea Nou Ierusalim,in direct! 
Este Romania Duhului Sfant care prezinta al Doilea Nou Ierusalim in direct, direct in direct!"
Dupa care,glasurile dispar.
Iar eu am in fata ochilor inchisi(asa vad eu cel mai bine)Harta Romaniei cu Mantuitorul Iisus Hristos pe Tronul Său si cu Maicuta Domnului de-a Dreapta Sa, in Gradina divina plina cu toate florile Cerului si a pamantului, plina cu totii pomii din Cer si de pe pamant.
Aveam lacrimi de fericire pe obraji,fara sa vreau imi curgeau lacrimile de bucurie divina, la tot de auzisem si la tot ce vedeam.
Da, Romania este Tara Duhului Sfant! Romania de azi, este Romania ADEVARULUI DUHULUI SFANT,este ROMANIA Celui de-al Doilea Nou Ierusalim!
Sa credem cu toata fiinta noastra dragii mei, sa credem ca asa va fi si nicidecum cum spun ateii sau cei care au doar ură si răutate in inima si-n suflet.
ROMANIA ,da ,este "buricul" pamantului si al Universului !
Sa nu ne temem de nimeni si de nimic.
Sa multumim Domnului si Maicii Domnului ca ne-a ales pe noi ca sa fim Poporul care va sfinti toate Popoarele Lumii, Poporul care-L va primi pe Fiul Lui Dumnezeu si -al Maicii Prea Curatei Fecioare Maria, Iisus Hristos -Mantuitorul Lumii, in Cea de-a Doua Sa Venire pe pamant, in Romania Adevarului Duhului Sfant!
Vedem cu totii ce se intampla acum in zilele noastre in Israel si-n Ierusalim.
Scriu de ani de zile despre Romania Adevarului Duhului Sfant,si nu de la mine scriu,ci numai de la Duhul Sfant,numai de la Maica Domnului,Carora Li se cuvine,toata cinstea,slava si inchinarea ,Amin!
Cu dragoste,Maria.

P.S.


Dragilor, se apropie cu pasi repezi Marea Sarbatoare a Sfantului Dimitrie Izvoratorul de Mir (26 oct) si a Sfintilor Voievozi Mihail si Gavriil (8 noiembrie).Avem aici la Tecuci o Sfanta Biserica cu Hramul Sfantului Dimitrie Izvoratorul de MIR si doua Sfinte Biserici cu hramul Sfintilor Voievozi Mihail si Gavriil.
Ca intotdeauna la Hramul Bisericii,pregatim pachete cu mancare pentru saraci si credinciosi.Asa cum frumos spunea Parintele astazi la predică, pregatim o Agapă frateasca.
Cine doreste si poate ca sa ajute la aceste pachete cu mancare si la infrumusetarea Sfintelor Biserici macar la Zi Mare de Sfanta Sarbatoare, o poate face astfel:
              Telefonul meu il stiti deja:
                           0747226236, la care raspund doar eu.
Imi puteti lasa si Pomelnic de vii si pentru adormiti pe acelasi numar de whatsapp 0747226236 ,iar eu le voi da Parintelui la SFANTUL ALTAR!
 Iata si contul unic ,dragii mei:

RAIFFEISEN BANK

 Maria Ghiorghiu 

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307.   

Un comentariu:

  1. stie IISUS DOMNUL cat de iubita -ca si Israelul a fost iubit dar EL nu a fost primit la fel de bine de acest popor-asa ca legile LUI nu sunt respectate nici de romanii=majoritari , ce vom pati vedem noi daca apucam

    RăspundețiȘtergere