luni, 7 octombrie 2024

ROMÂNI! SA NU NE TEMEM ! VOM BIRUI NUMAI CU SFANTA CRUCE SI CU CREDINTA FIERBINTE, IN PREA SFANTA TREIME SI-N MAICUTA DOMNULUI !

 

.

.
7 Octombrie 2024,ora 6,17 !

Dragii mei, 

In aceasta dimineata,m-a trezit un glas,care striga asa:
"Crucea!
Sfanta Cruce a Mantuitorului Iisus Hristos !
Doar cu Aceasta, veti birui!"
Clipa in care, mi se arata jumatate de Cer dinspre Rasarit, care era aproape negru ,iar cealalta jumatate de Cer, din mijlocul Cerului inspre Apus,era bleu senin.
La mijlocul Cerului,la pe marginea Cerului negru,a aparut o Sfanta Cruce de un alb orbitor,era ca sa spun asa, ca un zid pentru norii negri ,ce parca voiau sa acopere tot Cerul.
Un glas divin,un glas rasunator spune asa:
"Doar cu aceasta veti birui!
Doar cu Sfanta Cruce, a Fiului Lui Dumnezeu !"
Si vedeam din nou, Sfanta Cruce alba si orbitor de stralucitoare, Sfanta Cruce care pulsa ca o inima, si nu lasa norii negri ca sa acopere Cerul Romaniei sfinte.


.
Glasul rasuna atat in Cer ,cat si pe pamant. 
Simteam puterea Sfintei Cruci si ajutorul mdivin al Sfintei Cruci.
Traiam clipele divine ,ale ajutorului divin, ale Duhului Sfant si -al Maicii Domnului.
Dragii mei,acest Mesaj divin, vine pentru noi ca o pregatire sufleteasca pentru ceea ce va urma in Romania.
Ce anume va uram? Eu nu stiu, nu mi s-a grait de Sus.
Dar, indiferent ce va urma in Romania Adevarului Duhului Sfant si a Gradinii Maicii Domnului ,vom birui cu Sfanta Cruce,numai cu Sfanta Cruce vom birui tot răul din țara noastra  si din lume, dar si cu multa Credinta fierbinte in Prea Sfanta Treime si-n Maicuta Domnului cu Sfintii Săi.
Sa credem cu toata fiinta noastra in puterea divina, iar Sfanta Cruce sa nu ne lipseasca din casa si niciu de la gâtul nostru.
Numai cu Sfanta Cruce vom birui!
Intotdeauna dragilor, am scris Mesajele divine de-a lungul anilor, asa precum mi s-a grait din Cerul sfant, iar cu dragoste si cu rabdare, toate aceste Mesaje divine se vor adeveri la timpul orânduit de Duhul Cel Prea Sfant.
Sa fim buni dragilor, sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine, si niciodata,dar absolut niciodata ,sa nu ne pierdem Credinta in Prea Sfanta Treime,in Maica Lui Dumnezeu cu Sfintii Săi ,si-n Sfanta Cruce a Mantuitorului Iisus Hristos, Caruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea ,Amin!
Cu dragoste,Maria.

P.S.

Dragilor, se apropie cu pasi repezi Marea Sarbatoare a Sfantului Dimitrie Izvoratorul de Mir (26 oct) si a Sfintilor Voievozi Mihail si Gavriil (8 noiembrie).Avem aici la Tecuci o Sfanta Biserica cu Hramul Sfantului Dimitrie Izvoratorul de MIR si doua Sfinte Biserici cu hramul Sfintilor Voievozi Mihail si Gavriil.

Ca intotdeauna la Hramul Bisericii,pregatim pachete cu mancare pentru saraci si credinciosi.Asa cum frumos spunea Parintele astazi la predică, pregatim o Agapă frateasca.
Cine doreste si poate ca sa ajute la aceste pachete cu mancare si la infrumusetarea Sfintelor Biserici macar la Zi Mare de Sfanta Sarbatoare, o poate face astfel:
              Telefonul meu il stiti deja:
                           0747226236, la care raspund doar eu.
Imi puteti lasa si Pomelnic de vii si pentru adormiti pe acelasi numar de whatsapp 0747226236 ,iar eu le voi da Parintelui la SFANTUL ALTAR!
 Iata si contul unic ,dragii mei:

RAIFFEISEN BANK

 Maria Ghiorghiu 

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307.   

3 comentarii:

  1. Se spune ca Putin ar implini 72 de ani-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta cu Sfânta cruce!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta Măicuța Domnului 🙏 doamna Maria 🙏 Doamne Ajută 🙏
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏
    Cu mult drag doamna Maria 🙏🙏🥰

    RăspundețiȘtergere