marți, 15 octombrie 2024

SFANTA SI DUMNEZEIASCA EVANGHELIE ,NE VINDECA SUFLETUL SI NE LUMINEAZA CALEA SPRE MANTUIRE!

 

.
15 Octombrie 2024, ora 5,34 !

Dragii mei, 

In aceasta dimineata, ma trezeste un glas care pune o intrebare mai de suflet,unei persoane nevazute de mine la inceput.
Glasul intreaba asa:
"
As dori sa-mi spuneti, dumneavoastra ascultati Sfanta si dumnezeiasca Evanghelie?
.
Clipa in care,vad un hol lung de spital, un hol la etajul cladirii.Aici pe acest hol ,a itrat o femeie ce tinea pe umerii ei, o cutie mare de carton.
In cutie era un baietel de circa 4-5 anisori,dar copilasul era foarte bolnav, nu putea sa stea in sezut si nici sa tina capsorul drept.
Aceasta femeie,auzise intrebarea,dar nu a raspuns decat atunci cand a pus cutia de carton jos, cutia in care era copilul ei bolnav.Pune cutia cu tot cu baietel in mijlocul holului,(femeia parea ca este de culoare) si raspunde foarte uimita ,dar tot cu o intrebare.
Femeia intreaba cu uimire:

"Evanghelie ????"
Si aseaza cutia de carton cu tot cu baietelul care se clatina ca o ramura in vant, in fata unei usi inchise.
Mama astepta sa iese cineva de dincolo de usa,ca sa-i ajute copilasul.
Dragii mei, atunci cand suntem bolnavi,cand avem necazuri si chiar si la bucurie, sa ne rugam Prea Sfintei Treimi si Maicutei Domnului cu Sfintii Săi, sa cerem ajutor divin si totodata, sa multumim pentru toate cate avem in viata noastra.
Sa propavaduim Sfintele Evanghelii, sa spunem tuturor ca fara Dumnezeu,fara Maicuta Domnului toate cate avem se vor nărui,se vor transforma in fum si cenusa.
Sa mergem la Sfanta Biserica ,macar in Sfintele Duminici, sa mergem sa ascultam Sfintele Evanghelii si sfanta si dumnezeiasca Liturghie.
Sa avem grija de sufletul nostru,sa ne spovedim la Preot si sa ne invrednicim a primi Sfanta si dumnezeiasca Impartasanie, cu Prea Scump si Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru Iisus Hristos,Caruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin! 
Cu dragoste,Maria.

Un comentariu:

  1. Mulțumesc Dumnezeul meu drag pentru tot ce mi-ai dat,pentru tot ce mi-ai luat si pentru tot ce mi-ai lăsat ❤️🙏

    RăspundețiȘtergere