joi, 10 noiembrie 2022

UN ELICOPTER SAU UN AVION VA EXPLODA IN AER,INSPRE SUD !

              .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                                                                                                                                 .                                 

                                            10 Noiembrie 2022,ora 0,41 !


                                                               Dragii mei,

Tocmai ce am inchis calculatorul,ca vad in spatele meu de parca as fi avut inca un ochi la ceafa,vad o explozie puternica in aer, pe un Cer de noapte.Vedeam flacari, foc de culoarea jarului aprins in soba.Era o explozie pe un perimetru restrans,doar in aer.

Nu am vazut ce explodase,dar e foarte posibil ca sa fie vorba de vreun elicopter sau de un avion.Totul arata ca o minge de foc ce se destrama in aer.

Dragilor, am redeschis calculatorul,anume pentru a scrie si ceea ce tocmai mi s-a aratat,deoarece,este foarte posibil ca sa se intample nu peste prea mult timp.Dumnezeu si Maicuta Domnului sa aiba in paza Sa, pe toti cei care se vor afla in acel loc,acolo sus in aer.Stiti deja dragii mei, ca tot ce mi s-arata,tot ce aud nu e dupa voia mea,ci numai dupa Voia si cu Puterea Duhului Sfant.Datoria mea in fata Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului ,este de a scrie tot ce vad si tot ce aud.Ceea ce si fac zi si noapte.

Este foarte adevarat ca sunt si lucruri care nu pot fi scrise aici,dar le voi scrie in CARTILE mele.

                                                     Cu dragoste,Maria.

9 comentarii:

  1. Nori de furtuna si in Orientul indepartat.
    Presedintele comunist Kim al Chinei cere armatei sale sa se pregateasca pentru ca nu excude Armata din obiectivul sau de a prelua Taiwanul in ciuda opozitiei Americii.
    In timpul asta Biden spune ca il va lua in vedere in viitor pe Elon Musk prntru tehnica detinuta-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ascultati la tv...

      Ștergere
    2. Atunci de ce intri aici? Asculta TV-ul! Crezi ca eu nu am altceva de facut decat sa ascult stirile la tv sau de pe oriunde,ca apoi sa le scriu aici? Dar,asa fac cei ca tine,care nu au Credinta!

      Ștergere
  2. se poate da un mic indiciu pt locul evenimentului trist

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja s-a întâmplat și avion și elicopter 🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim11 noiembrie 2022, 18:15 Am spus eu ceva de avionul sau de elicopterul care s-a prabusit acum 6 zile? Ceea ce eu am scris in noaptea de 10 noiembrie,urmeaza a se intampla din pacate. Ce mai stati la panda ca sa aruncati gratis cu piatra.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doua avioane s-au ciocnit si s-au prabusit in Texas .

    RăspundețiȘtergere
  6. Doua avioane de mici dimensiuni s-au ciocnit in aer ,Texas -USA !Au dat la stiri , pe Antena 1.

    RăspundețiȘtergere
  7. avioane si elicoptere cad zilnic mai ales in razboiul vecinilor- important mi se pare sa avem mesaje despre viitorul apropiat al Romaniei

    RăspundețiȘtergere