miercuri, 9 noiembrie 2022

APĂRĂTOAREA LUI HRISTOS TAINE !

 .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                                                                                                                                 .

              Imagini pentru HRISTOS IMAGINI


                                            Dragii mei, 

În aceasta dimineata,m-a trezit propriul meu glas care,spunea asa:
              "Eu sunt un fir din Cuvant !
             De ce binecuvinteaza Doamne,bratul Tău către mine ?"
Clipă în care, aud un alt glas care spune asa :
                 "Este Apăratoarea Lui Hristos !
                  A Lui Hristos Taine!"

Dragii mei, m-au podidit lacrimile si nu aveam si nici nu am cuvinte pentru a-I multumi Mantuitorului Hristos,pentru toate cate mi-a daruit si -mi daruieste.
Categoric voi apăra TAINELE MANTUITORULUI HRISTOS si le voi scrie aici asa cum imi sunt graite de sus, si niciodata nu voi renunta la SCRIERILE mele.
Voi suferi orice si oricat  chiar si viata mi-o voi daca va fi nevoie ,si astfel,voi apăra ADEVARUL DUHULUI  SFANT !
Tot ce eu scriu ,sunt din TAINELE LUI HRISTOS TAINE,este CUVANTUL MANTUITORULUI curat,neintinat si neadaugit sau scos din Mesaj!
Cu totii trebuie sa apăram si sa pazim CUVANTUL DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS, sa ne inchinam LUI si MAICII SALE ,Pururea Prea Curata Fecioara Maria, si Carora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!
                             Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Ce minune frumoasă a-ți trăit doamna Maria!!!
    Doamne ajuta 🙏 sa va de-a Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului putere să duceți mai departe cuvântul lui🙏😘

    RăspundețiȘtergere
  2. d-na MARIA nu cred ca va lasa inima sa-i lasati pe copii si nepoti ca oricum tainele DOMNULUI nu le stim toti crestnii-daca vor fi necazuri mari vom fi partasi toti-inclusiv mame cu bebelusi

    RăspundețiȘtergere