duminică, 20 noiembrie 2022

CREZUL SAU SIMBOLUL CREDINTEI SI RUGACIUNEA TATAL NOSTRU,ALTFEL DE CUM STIM !

                                      2 Noiembrie 2021,ora 3,33 !


Dragii mei, 

Astazi in zori,m-a trezit un glas care spunea Crezul sau Simbolul Credintei.
Totul parea la fel,asa cum il cunoastem cu totii.
Dar cand glasul a ajuns la articolul 2 si 8 al Crezului,ceva s-a schimbat,dar schimbarea a fost intr-un Bine divin.
Iata articolul 2 si 8, asa cum il cunoastem cu totii:

Si intr-unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Unul nascut, care din Tatal S-a nascut mai inainte de toti vecii; lumina din lumina...

8 Si intru Duhul Sfant, Domnul de viata facatorul, care din Tatal purcede; Cela ce impreuna cu Tatal si cu Fiul este inchinat si marit, care a grait prin prooroci.

Iata si schimbarea dragilor,schimbarea divina a Duhului Sfant:
Iata articolul 2 din Crez,asa cum mi s-a dictat mie din Ceruri:

2. Si intr-unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Unul nascut, care din Tatal S-a nascut ,mai inainte de toti vecii. Lumina-n sus,lumina-n jos,Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat, nascut nu facut; Cel de o fiinta cu Tatal, prin Care toate s-au facut.

Iar acum ,iata si schimbarea facuta de Duhul Sfant ,schimbarea din articolul 8:

"Si intru Duhul Sfant,Cel de o fiinta cu Tatal si de Viata Binefacator ,Care de la Tatăl purcede, Cel ce împreună cu Tatăl şi cu Fiul este închinat şi slăvit, Care a grăit prin prooroci.
Apoi dragilor, urmeaza celelalte articole ale Crezului,pe care le cunoastem din Cartile sfinte.
Dragii mei,datoria mea in fata Duhului Sfant,in fata Prea Sfintei Treimi si a MAICII DOMNULUI,este ca sa scriu intocmai precum mi se porunceste,intocmai precum mi se descopera de la Duhul Sfant.
Iata acum,cum ar trebui ca sa spunem Rugaciunea Crezul:

Cred intr-unul Dumnezeu Tatal Atottiitorul, Facatorul cerului si al pamantului, vazutelor tuturor si nevazutelor.

2. Si intr-unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Unul nascut, care din Tatal S-a nascut mai inainte de toti vecii; 

Lumina-n sus, lumina-n jos , 

Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat, nascut nu facut; Cel de o fiinta cu Tatal prin care toate s-au facut;

Care pentru noi oamenii si pentru a noastra mantuire, S-a pogorat din ceruri si S-a intrupat de la Duhul Sfant si din Maria Fecioara si S-a facut om;

Si S-a rastignit pentru noi in zilele lui Pontiu Pilat, a patimit si S-a ingropat;

Si a inviat a treia zi, dupa Scripturi;

Si S-a inaltat la ceruri si sade de-a dreapta Tatalui.

Si iarasi va sa vina cu slava ,sa judece viii si mortii, a Carui Imparatie nu va avea sfarsit.

8. Si intru Duhul Sfant,Cel de o fiinta cu Tatal si de Viata Binefacator,

Care de la Tatal purcede, Cela ce impreuna cu Tatal si cu Fiul, este inchinat si slavit,
Care a grait prin prooroci ,

9 .Intr-una sfanta, soborniceasca si apostoleasca Biserica.

10 Marturisesc un Botez spre iertarea pacatelor.

11 Astept invierea mortilor.

12 Si viata veacului ce va sa fie.


Amin.

                                                 Dragilor, 

Eu nu oblig pe nimeni ca sa spuna asa precum eu scriu aici de la Duhul Sfant.
Fiecare, se va ruga precum crede si precum simte in inima si in sufletul său.
Eu v-am spus voua acum ,deoarece,aceasta e datoria mea in fata Lui Dumnezeu si a MAICII DOMNULUI, ADEVARUL despre Crez-Simbolul Credintei!
Dar, fiecare se va ruga cum doreste,asa cum simte in inima si-n sufletul său.

Dar sa vedem si Rugaciunea Tatal Nostru.
                                          FRATILOR !
Oare este corect tradus asa, cum noi il cunoastem si-l rostim?
Iata:

                                       Tatăl nostru !

Tatăl nostru (Rugăciunea Domnească)
Tatăl nostru, Carele ești în ceruri, sfințească-Se numele Tău, vie împărăția Ta, facă-se voia Ta, precum în cer, așa și pe pământ. Pâinea noastră cea spre ființă, dă-ne-o nouă astăzi, și ne iartă nouă greșelile noastre, precum și noi iertăm greșiților noștri. Și nu ne duce pe noi în ispită, ci ne izbăvește de cel rău. Amin.
Si iata acest articol ,cu un Mesaj divin:
     27 Ianuarie 2018,ora 6,34 dimineata !

                         Dragii mei,
Astazi dimineata  m-a trezit o lumina alba si stralucitoare,lumina ce m-a luat cu sufletul într-o Sfanta Biserică .
Aici, vad dragilor o nunta adevarata!
Părintele savârsea Sfanta Taina a Cununiei.
La final, toata lumea din Sfanta Biserică în frunte cu mirii, dar si eu cu un microfon in maini, am început a cânta în cor RUGACIUNEA  TATAL NOSTRU.
Melodia TATAL NOSTRU cântata in Sfanta Biserică ,era cu totul altfel de cum cunoastem noi pe Pămant.Era mai lina si mai profunda in iubire si caldura dumnezeiasca.
Dar,avem si noi ceva asemanător,chiar daca  nu este chiar asa cum se canta în SFANTA BISERICA luminata de Duhul Sfant.
Iata ce avem noi asemanator  :

.

Şi astfel dragii mei,cântam cu totii Rugaciunea Tatal nostru. 
Nu stiu cum s-a intamplat ,dar numai eu aveam un microfon în mâini si cantam la microfon ,chiar langa SFANTA ICOANA a MAICII DOMNULUI de pe ICONOSTAS.
Cand am ajuns la : "Sfinteasca-se Numele Tau ",lânga Iconostas  ,respectiv in faţa Sfintei Icoane cu Iisus Hristos,a apărut un Preot în vesminte stralucitoare foarte, care a dat negativ din cap ,cand am cantat aceste cuvinte:" Sfinteasca-se Numele Tau " .
Mi-a dat de inteles ca am gresit ,dar m-a lasat sa cant mai departe pentru ca lumea sa nu se opreasca din cântat.
Abia cand am revenit in trup, abia cand am redeschis ochii,am realizat de ce aveam microfonul in mâini.
Eu trebuia sa cant altfel de cum este în zilele noastre TATAL NOSTRU.
Si nu am facut-o ! Am cantat asa cum cantau toti credinciosii,desi stiam ca nu este corect pe alocuri.
Întotdeauna dragilor, m-am gandit si ma gandesc cum poate sa se sfinteasca Numele Lui Dumnezeu,daca EL  este ÎNSUSI CREATORUL a Tot si a Toate?
 EL este tot ce poate fi mai Sfant în tot Universul.
Atunci, cum poate sa se mai sfinteasca?
Spunem mereu PREOTILOR mai mari pe scara ierarhica,PREA SFINTE,PREA FERICITE etc etc.
Dar LUI DUMNEZEU însă,Îi spunem pe nume sau in anumite cantari si Rugaciuni spunem: Sfant este Numele TAU.
Iar Preotilor cu functii inalte, care sunt oameni cu păcate (nu este om fara de păcat ) le spunem PREA SFINTE ,PREA FERICITE sau ÎNALT PREA SFINTITUL.....etc etc.
Nu este corect ! 

Numai BUNUL DUMNEZEU este PREA SFANT !!! 

Oamenii nu pot fi PREA SFINTI ! 
Sfinti ,da !
 Dar PREA SFINTI ,categoric NU !
Undeva s-a gresit in traducerile care s-au tot facut secole de-a randul.
Şi ar mai fi ceva dragii mei:

              "Si nu ne duce pe noi în ispita !"

Dragii mei, nu DUMNEZEU ne duce în ispita! 
Diavolul ne duce în ispita ,dar numai cu ingaduinta LUI DUMNEZEU! 
Diavolul este cel care ne ispiteste ,asa cum L-a ispitit si pe IISUS  !
Iata Sfanta Evanghelie:

DUPA BOTEZUL DOMNULUI

(Sambata dupa Botezul Domnului)

Evanghelia biruintei asupra ispitei

Matei 4, 1-11

Atunci Iisus a fost dus de Duhul in pustie, ca sa fie ispitit de catre diavolul. Si dupa ce a postit patruzeci de zile si patruzeci de nopti, la urma a flamanzit. Si apropiindu-se ispititorul a zis: De esti Tu Fiul lui Dumnezeu, zi ca pietrele acestea sa se faca paini. Iar El raspunzand a zis: Scris este: Nu numai cu paine traieste omul, ci cu tot cuvantul care iese din gura lui Dumnezeu. Atunci diavolul L-a dus in sfanta cetate, L-a pus pe aripa templului, si I-a zis: Daca Tu esti Fiul lui Dumnezeu, arunca-Te jos, ca scris este: „Ingerilor Sai va porunci pentru Tine si Te vor ridica pe maini ca nu cumva sa izbesti de piatra piciorul Tau”. Iisus i-a raspuns: Iarasi este scris: „Sa nu ispitesti pe Domnul Dumnezeul tau” Din nou diavolul L-a dus pe un munte foarte inalt si I-a aratat toate imparatiile lumii si sla­va lor. Si I-a zis Lui: Acestea toate Ti le voi da Tie, daca vei cadea inaintea mea si Te vei inchina mie. Atunci Iisus i-a zis: Piei, satano, caci scris este: „Domnului Dumnezeului tau sa te inchini si Lui singur sa-I slujesti”. Atunci L-a lasat diavolului iata ingerii, venind la El, Ii slujeau.
Deci,corect este sa-L rugam pe BUNUL DUMNEZEU ca sa nu ne lase sa cadem în ispita!
Prieteni dragi sufletului meu, L-am rugat pe MANTUITORUL nostru IISUS HRISTOS ,chiar in aceste clipe L-am rugat plângand, sarutand Sfanta Sa Icoana,ca sa scrie EL Rugaciunea TATAL Nostru prin mainile mele,ale roabei Sale ,iar gandul meu, sa fie Gândul Său ! 
Şi -am sa incep, chiar acum:

                 Tatal nostru
              Care esti în Ceruri,
              Prea Sfant este Numele Tau,
              Vie este Împărătia Ta,
              Faca-se voia Ta,
              Precum în Cer,
              Asa si pe pământ.
              Pâinea noastra,
              Cea spre Fiinţă,
              Dă -ne-o noua astazi,
              Şi ne iartă noua gresalele noastre,
             Precum si noi iertam gresitilor nostri.
             Şi nu ne lăsa pe noi sa cadem în ispita,
            Ci ne izbaveste, de cel rău ! Amin!

Fratilor , am scris aceasta Rugaciune TATAL NOSTRU cu SFANTA ICOANA  a MANTUITORULUI HRISTOS stransa la pieptul meu, am udat-o cu lacrimi si Rugaciune, iar cand am terminat de scris, un glas in dreapta mea mi-a amintit ca nu am scris la inceput ceva.
Ce n-am scris?
Iata:
           "În Numele Tatalui,si-al Fiului,
               si-al Sfantului Duh,Amin!  "
Înainte sa spunem Rugaciunea TATAL NOSTRU fratilor, trebuie sa ne facem semnul SFINTEI CRUCI si sa ne-nchinam asa cu inima si cu Sufletul:
                 
               În Numele Tatalui,si-al Fiului,
               si-al Sfantului Duh,Amin!  
              Tatal nostru
              Care esti în Ceruri,
              Prea Sfant este Numele Tau,
              Vie este Împărătia Ta,
              Faca-se voia Ta,
              Precum în Cer,
              Asa si pe pământ.
              Pâinea noastra,
              Cea spre Fiinţă,
              Dă-ne-o noua astazi,
              Şi ne iartă noua gresalele noastre,
             Precum si noi iertam gresitilor nostri.
             Şi nu ne lăsa pe noi sa cadem în ispita,
             Ci ne izbaveste, de cel rău ! Amin!
            
 Dragilor, fiecare dintre voi este liber ca sa aleaga a se ruga asa cum simte în sufletul si-n inima sa,ori asa cum scrie in CARTILE BISERICESTI ale BOR.Eu mi-am dorit ca prin ceea ce am scris aici de la Duhul Cel Prea Sfant,ca sa implinesc Voia Lui Dumnezeu,a Mantuitorului nostru IISUS HRISTOS.
Niciodata nu am grait nimic rau impotriva BOR! Dimpotriva,am spus adeseori ca traducerile vremii si vremurilor de atunci,au fost gresite.Asa cum, si acum BOR descopera ca trebuie sa mai schimbe cate ceva in Cartile sale sfinte,deoarece, au fost traduse gresit.
Eu aduc doar, Cuvantul neintinat al Mantuitorului nostru bland si drag IISUS HRISTOS, si fiecare este liber sa creada sau sa nu creada in ceea ce eu scriu numai de la DUHUL SFANT.
Nu am impus si nu voi impune vreodata cuiva, ca sa se roage asa precum am scris eu din Graiul Duhului Sfant.
Fiecare va face cum doreste ,cum simte in inima si-n sufletul său.
Stim cu totii fratilor, faptul că ,RUGACIUNILE se traiesc aievea! Le simtim cu sufletul,le vedem cu ochii sufletului si le rostim cu graiul cel prea dulce al inimii,după iubirea si dragostea pe care o avem faţa de HRISTOS ,fata de Prea Curata Fecioara MARIA,Cărora Li se cuvine toata cinstea ,slava si inchinarea,Amin!
Asa sa ne ajute PREA SFANTA TREIME si MAICA LUMINII ,Amin!

                                 Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Pregătirea populatiei pentru 3 zile de blackout

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da' de unde se stie asa de bine ca va veni acest blackout?!?

      Ștergere
    2. De la razboi ,de la est ,Austria o spune de mai bine de un an,iar doamna Maria a patit/o cu calculatorul ars fiind aproaie de granita unde dind curent Ucranei si RMoldova scade tensiunea si intrerupe automat curentul.
      Numsi boii nostri ce conduc Iohsnnis cu protejatul sau evreu de ministru de la energie nu stie si face si firma privata pe energie boul de Daniel Virgil Popescu .
      Din ticalosia lor au ales cel hai prost moment liberalizarea desi stiau de razboi si puteau amina cu doi ani.
      Asa e cind tara e condusa de Alogeni evrei Ticalosi si Tradatori care se imboieresc din inflatie distrugind economia si omorind de frig pensionarii ca femeia din Iasi-craciun.

      Ștergere
  2. si se poate spune -si ne iarta noua gresalele noastre si ne ajuta sa iertam pe ale gresitilor nostri-PENTRU CA NOI NU IERTAM DIN INIMA SI DE TOT GRESALELE ALTORA-darpreotimea nu accepta schimbari

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu nu incalca vointa omului, nu trece peste vointa lui!,, Formularea nu ne duce pe noi in ispita, se refera la a nu ne pune la incercare, ca oameni suntem si suntem slabi, nu avem putetea de a ne infrana, nu avem poate taria lui Iov.

    RăspundețiȘtergere