joi, 10 noiembrie 2022

SFANTUL ARHANGHEL MIHAIL, VEGHEA ASUPRA MEA !

                                                            8 Noiembrie 2022,ora 6,09!


                                                                    Dragii mei, 


In aceasta dimineata,m-a trezit o lumina alba si stralucitoare foarte, lumina ce-mi arata o umbra densa in plafonul de deasupra patului meu.

Inchid ochii din nou,deoarece,eu asa vad aproape toate minunile din jurul meu, si astfel, vad ceva ce m-a uimit la propriu.

Asa ca in iconita de mai jos, statea in picioare si cu sabia bine infipta in jos,ca in pamant, iar in mana Sa stanga tinea scutul .

.

Priveam cu uimire la Sfantul Arhanghel Mihail ,Ingerul Dreptatii care privea la mine si se bucura ca L-am recunoscut.
.
Arhanghelul Mihail a mai stat pret de circa 10 secunde la nici 3 metri inaltime fata de mine,dupa care a disparut.
Dragilor, nici nu va pot spune ce am trait in aceste clipe cand mi-am dat seama ca Sfantul Arhanghel Mihail veghease la somnul meu, la linistea mea sufleteasca.
Este pentru prima oara cand Arhanghelul Mihail-Ingerul Dreptatii mi se arata singur ,adica,fara Ingerul Darului,Ingerul Gavriil.
Prieteni dragi, zi de zi si noapte de noapte simt prezenta unui Inger sau Sfant langa mine. Simt ajutorul divin clipa de clipa si in orice situatie as fi. Stiu ca daca cer ajutorul fie si in gandul meu, il voi primi imediat de la Bunul Dumnezeu si de la Maicuta Domnului cu Sfintii Sai.
Fiecare dintre noi poate sa traiasca astfel de momente,daca ,avem Credinta ca tot ce noi cerem de la MANTUITORUL si de la Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu ,vom si primi.
Sa credem cu toata fiinta noastra in Prea Sfanta Treime si-n Maicuta Domnului cu Sfintii Sai,si astfel, vom primi clipa de clipa ajutorul divin.
Cu dragoste,Maria.







Un comentariu: