luni, 28 noiembrie 2022

SFANTUL IERARH NICOLAE , VINE CU MAICA LUI DUMNEZEU IN CASELE NOASTRE !


                            Dragii mei,

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog,imi apare in fața ochilor mei,deasupra monitorului,vii in carne si oase, chiar MAICA LUI DUMNEZEU si SFANTUL IERARH NICOLAE !

.
Dragii mei, Maica Prea Curata Fecioara Maria, era imbracata cu vesminte rosii ,iar pe cap avea vesmant alb.
Maica Lui Dumnezeu mergea pe norii Cerului bleu senin,asa cum mergem noi pe pamant. Imediat ,in stanga Maicii Domnului,cobora si Sfantul Ierarh Nicolae, Facatorul de Minuni.
Erau veseli si coborau cu bucurie in jos spre pamant.
Dragilor,atat MAICA DOMNULUI cat si Sfantul Ierarh Nicolae aratau exact ca in Iconitele de mai sus.Mai avem cateva zile dragilor,pana cand vine SFANTUL IERARH NICOLAE,Facatorul de Minuni.El aduce in ghetutele celor mici,Daruri si in mod special dulciuri.
Sa ajutam si noi dragilor,ca sa vina MOS NICOLAE si la copilasii sarmani si necajiti.
Sa ne rugam cu inima si cu sufletul ca sa fim sanatosi si fericiti,si niciodata sa nu ne pierdem Credinta si nici sa deznadajduim.
                                    Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. Doamne ajută la toată lumea!Dragă Maria am o întrebare la dumneavoastră că tot se vorbește că data de 25 Decembrie nu este ziua în care sa născut Isus Hristos și vă întreb dacă va apărut în viziunile dumneavoastră ziua nașterii domnului Isus ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta ne nu ne parasi, amin.

    RăspundețiȘtergere