luni, 2 mai 2022

PAŞTILE , PAŞTILE ,FIE NOUA DOAMNE PASTILE !


                                                    Dragii mei,


În aceasta dimineata în zori de zi,ma trezesc mai multe glasuri care cantau in cor asa:

                      "Paştile,Paştile , fie nouă Doamne îngropării cu securea Ta."

.

Dragii mei,acestea sunt Taine dumnezeiesti pe care nu le putem tâlcui intotdeauna.
Important este faptul că, incercam sa fim mai buni si mai milostivi,incercam sa implinim PORUNCILE DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS,si sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine.
Iar celelalte,ni se vor adauga noua de la DUMNEZEU si de la MAICUTA DOMNULUI,Carora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin.
                          Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. Înseamnă că Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului ne mai da o șansă la pocăință,asta cred că reiese din mesajul dv.
    Să mă ierte Bunul Dumnezeu incerc mă gândesc la acest lucru🙏😥

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce am voit sa subliniez,dragilor,sa ne iubim unul pe altul,indiferent cum aratam in acest plan fizic,in aceasta holograma 3d in care am ajuns,sa cautam mai departe,sa cautam strafundurile sufletului fiecaruia si sa recunoastem acea luminita adevarata in fiecare semen al nostru,fie ca_i om intrupat,animalut ori planta.Vorba lui Creanga,nu stiu altii cum sunt,dar eu cand ma gandesc la vremea copilariei mele....Haideti,dragii mei,sa privim toate aceste vremi marsave prin ochii unui copil,care se bucura de o noua experienta,lasata de Creator.Si _apai,ce_are!?😆

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi am primit o scrisoare de la o surioara Lucia.Am purtat o discutie telefonica cu ea.Sa stiiti voi dragii mei ca pana si intre martori,sunt oameni frumosi si dornici de cunoastere.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu cred ca DOMNUL SA AIBA SECURE -vrajmasul da!

    RăspundețiȘtergere