luni, 19 aprilie 2021

VAI DE CEL CARE HULESTE , CUVANTUL DUHULUI SFÂNT !



                          Dragii mei, 

În aceasta noapte,în timp ce scriam aici pe Blog, aud glas din Cer care spune hotărât așa:

                ” Vai de cel care a scris contra Mea!
                     Vai de cel care huleste, Cuvântul Duhului Sfânt!”
În aceasta clipă dragilor, văd cum Cerurile se deschid ,iar în Cer, într-o lumină albă si orbitor de stralucitoare, se afla TRONUL PREA SFINTEI  TREIMI. 
                    
DUMNEZEU  Tatăl, DUMNEZEU Fiul si Duhul Cel Prea Sfânt priveau în jos, spre noi Fiii Săi. 
Dragii mei, sunteti multi tentati să aruncati cu vorbe grele în mine, din pricina necredintei voastre sau pur si simplu, că asa vă simtiti la voi acasa.
Dar ganditi-va că, eu nu fac nimic de la mine, ci numai cu DARUL si cu PUTEREA DUHULUI SFÂNT.
Din PORUNCA LUI DUMNEZEU scriu si nu de dragul de a mă afla si eu in treaba.  
Mai bine este ca voi să cititi din ceea ce eu scriu, si sa va abtineti de la cuvinte grele,cuvinte jignitoare,cuvinte de hulă care vă pot incărca si mai mult sufletul cu păcate. 
Mai bine si mai frumos si bineplacut Lui Dumnezeu, este ca sa luati de pe acest Blog ceea ce vă foloseste sufletului,si nicidecum sa huliti CUVANTUL  LUI DUMNEZEU.
Eu v-am invățat pe voi si v-am spus ce trebuie sa faceti, dar alegerea, este numai a voastra.
                                         Cu dragoste,Maria. 

5 comentarii:

  1. dar cine huleste pe DUHUL SFANT!-numai ca mai sunt persoane care au cunoscut si cunosc vazatori in DUH care au spus alte multe previziuni EXACTE fara a spune: vom descoperi impreuna ,citim ce scrie d-na Maria si luam fiecare ce poate proba

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt oameni care cu asa ceva se hrănesc doamna Maria,cu cât încerci să te apropii mai mult de Dumnezeu
    Satana care nu suporta cu atât te tabără mai rau.
    Doamna Maria lasatii sa latre si sa va bucurați ca sunteti un om al lui Dumnezeu și moare DEAVOLUL.
    Am ajuns la o varsta onorabilă sa zic asa,am văzut multe in viata mea si credeti-ma stiu ce zic.
    Sa va binecuvinteze Bunul Dumnezeu și Maica Domnului pentru ca faceti foarte mult pentru noi oamenii,zilnic,zilnic aduceți cuvântul Duhului Sfânt
    Sa va dea Dumnezeu și Maica Domnului răbdare și sanatate.
    Si lăsați câinii sa latre
    Unde latră (necuratu) este un OM AL LUI DUMNEZEU.
    Doamne Ajuta Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. https://www.protv.ro/divertisment/un-tanar-sustine-ca-a-calatorit-in-viitor-si-ca-este-ultimul-om-ramas-pe-pamant-filmarile-lui-au-devenit.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Atac într-o moschee din Albania. Şase persoane au fost rănite cu un cuţit
    Atac într-o moschee din Albania. Un individ înarmat cu un cuţit a atacat mai multe persoane, luni după-amiază, într-o moschee din oraşul albanez Tirana,inca un atac terorist confirmat, urmează încă unul la fel de sangeros!?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cota de migranti in 2021 negociată pentru petrol gratis pana in 2024 este de 1,5 milioane migranţi sa tranziteze tara noastră!? Cotă negociată de anul trecut. Urmează o migratie pentru la anul tot atâta catre Afganistan iar pestr doi ani cota de 2 milioane catre Oman!?

    RăspundețiȘtergere