duminică, 11 aprilie 2021

MARIA , ESTI DE NEÎNLOCUIT ! DE NEÎNLOCUIT !

  .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru 
,adica, Prea Sfantului Duh !"
  

 


                     Dragii mei, 

Astazi  după amiaza dragilor, in timp ce scriam aici la calculator ,aud un glas care ,spune ceva uimitor.
Stiu că multi dintre voi vă veti grăbi să mă judecati si sa aruncati cu piatra. 
Dar eu nu fac decât să scriu ceea ce DUHUL CEL PREA SFÂNT imi graieste.
Iata ce spunea glasul:
                        ”Maria, prin ceea ce faci tu, esti de neînlocuit!
                     Esti de neinlocuit Maria,iar Voia Domnului se va împlini !”

Dragii mei,sunt atât de fericită pentru că acolo Sus,DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sunt multumiti de felul cum eu incerc sa fac numai VOIA SA! 
Asadar fratilor, nu va grabiti sa ma judecati si sa aruncati in  mine cu venin. 
Căci eu nu fac voia mea! Ci fac VOIA  DUHULUI CELUI  PREA SFÂNT.
Nu in mine loviti,ci in CUVANTUL DUHULUI SFÂNT!
Mai bine vă abtineti dragilor,de a critica si -a arunca cu piatra,ca sa nu va atrageti voua si alte păcate,cum ar fi :HULA impotriva DUHULUI SFANT care, nu vi se va ierta vouă, nici in viata aceasta si nici in cea viitoare. 
Eu le primesc pe toate, dar mi-i milă de sufletul vostru,al celor care va grabiti sa judecati pe Aproapele vostru. 
Să nu o luati ca o laudă de sine, căci nu este deloc așa!
Ci este, numai ADEVARUL LUI DUMNEZEU! 
Eu nu impun nimănui nimic! Ci fiecare crede ce vrea si in ce vrea,după CREDINȚA  sa si după Iubirea față de Aproapele.
                        Cu dragoste,Maria.  

2 comentarii:

  1. Doamna Maria eu nu am stiut de dv.de cât de 6-7 ani ca sunteti un om ales de Dumnezeu și Maica Domnului să duceți cuvântul lui Dumnezeu și Maica Domnului mai departe cu acest dar minunat de la divinitate.
    De cand v-am descoperit sunt cu tot sufletul alături de dv.si cred cu toata fiinta mea Tot ce spuneti.
    Care se grăbesc să arunce mizerii vor primi si vor avea parte numai de mizerii.
    Rău graiesti rau primești
    Am spus că am avut și am multe experiențe in viata mea si cred cu tărie că sunteti un suflet bun si curat ales de Dumnezeu și Maica Domnului.
    Cei care nu cred macar sa se abțină sa nu mai vina cu jigniri sa nu mai arunce cu vorbe care aici nu își au locul.
    Eu multumesc lui Dumnezeu și Maica Domnului ca sunteti cu noi si ne IMPARTASITI si noua tot ce vedeti si trăiți.
    Cu toată stima și respectul pentru dv.doamna Maria.
    Va doresc o zi binecuvântată și frumoasă sa aveti sanatate si putere.cu mult drag💐🌹

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine judeca, va fi la randul sau judecat.

    RăspundețiȘtergere