sâmbătă, 14 iulie 2018

UN AVION SE VA PRABUSI INSPRE RASARIT !

                                           
                                          Noapte de 12 -13 Iulie 2018 ora 3,45 !

                                                  Dragii mei,

Astazi in zori de zi ma trezeste o lumina alba si stralucitoare foarte, si astfel ,vad inspre Est,vad un Cer de ziua si un Avion cae zboara la joasa inaltime.

                    Imagini pentru AVIOANE CU REACTIE.

Avionul lăsa in urma sa ,doua dâre albe si dense.
La un moment dat,Avionul cobora brusc si -l vedeam clar cum se indrepta cu varful in jos,adica,in picaj.
Dragii mei, vom auzi de un astfel de Avion,care va avea probleme de zbor si se va prabusi.
Sa nadajduim insa,ca nu va fi un AVION de mari dimensiuni iar Pilotul sa reuseasca sa se catapulteze.
                                   Cu dragoste,Maria.

6 comentarii:

  1. Poate e un avion care împrăștie Chemtrails . Daca e așa , atunci își merită soarta .

    RăspundețiȘtergere
  2. Psalmul 101:7. “Cel ce se dă la înşelăciune nu va locui în casa mea; cel ce spune minciuni nu va sta înaintea mea.” (“Nici unul care practică inşelăciunea nu va locui în casa Mea; nici unul care spune minciuni nu va sta în prezenţa Mea”.

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, „Duhul grăieşte lămurit că, în vremurile cele de apoi, unii se vor depărta de la credinţa, luând aminte la duhurile cele înşelătoare şi la învăţăturile demonilor, prin făţărnicia unor mincinoşi, care sunt înfieraţi în cugetul lor. Aceştia opresc de la căsătorie şi de la unele bucate, pe care Dumnezeu le-a făcut, spre gustare cu mulţumire, pentru cei credincioşi şi pentru cei care au cunoscut adevărul, pentru că orice făptură a lui Dumnezeu este bună şi nimic nu este de lepădat, dacă se ia cu mulţumire; căci se sfinţeşte prin cuvântul lui Dumnezeu şi prin rugăciune.” (I Timotei 4:1-5). Atentie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum s-a prabusit in jud Bacau un avion de vinatoare romanesc Soim 99-craciun

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria, avionut s-a prabusit azi in Bacau. Doamne ajuta si multumim Domnului ca nu a murit nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  6. deasupra siretului au zburat azi avioane,le-am vazut,dupa care am vazut postarea ziarului desteptarea de bacau pe facebook ca s-a prabusit un avion si cei 2 piloti s-au catapultat

    RăspundețiȘtergere